10°   dziś 12°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

PiS wystawił kandydata na burmistrza miasta

Opublikowano 21.10.2014 07:33:25 Zaktualizowano 05.09.2018 07:54:04 top

Grzegorz Biedroń nie będzie jednak ubiegał się o fotel burmistrza Limanowej w nadchodzących wyborach samorządowych. Partia, której jest członkiem, widzi go bardziej w samorządzie województwa, w którym działa już od dwóch kadencji. Kandydatem Prawa i Sprawiedliwości będzie natomiast Cecylia Kochańczyk, która obecnie jest zastępcą dyrektora Szpitala Powiatowego.

Władysław Bieda, Irena Grosicka i Cecylia Kochańczyk – te trzy nazwiska zobaczą na kartach do głosowania mieszkańcy Limanowej podczas zbliżających się wyborów samorządowych.
Wcześniej spekulowano, że trzecim kandydatem ubiegającym się o urząd Burmistrza Miasta Limanowa będzie Grzegorz Biedroń, obecnie radny wojewódzki i przewodniczący klubu radnych Prawa i Sprawiedliwości w małopolskim sejmiku. Okazuje się jednak, że lokalni działacze partii chcą, by kontynuował on pracę w samorządzie województwa.
- Grzegorz Biedroń był kandydatem oczekiwanym, natomiast praca którą włożył przez ostatnie osiem lat w sejmiku wojewódzkim wymagała byśmy spróbowali dać sobie szansę na wzięcie udziału w rozdaniach, które będą odbywały się w Krakowie po wyborach, mam nadzieję, zwycięskich dla Prawa i Sprawiedliwości. Liczymy, że będziemy mogli powalczyć o najważniejsze funkcje w organie wykonawczym tej rady, właśnie z udziałem Grzegorza Biedronia - mówi poseł PiS Wiesław Janczyk.
Zamiast Biedronia, Prawo i Sprawiedliwości zarejestrowało kandydaturę Cecylii Kochańczyk, zastępcy ds. technicznych dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej.
- Cały czas szukaliśmy odpowiedniego kandydata, żeby sprostać oczekiwaniom naszego środowiska i taka kandydatura została przyjęta, zarówno przez nasze otoczenie, jak i wewnętrzne struktury - tłumaczy lider PiS w regionie. - Cecylia Kochańczyk jest osobą, która spełnia najwyższe kryteria jakich oczekują mieszkańcy, nasz elektorat. Ma bardzo bogate doświadczenie zawodowe, przypomnę że pracowała w dziale inwestycji Starostwa Powiatowego w Limanowej. Pracowała dla samorządów, prowadząc rozliczenia środków z dotacji unijnych, opracowując wnioski o dotacje unijne, zna procesy przygotowania i wykonywania inwestycji. Obecnie jest zastępcą dyrektora szpitala w Limanowej i pozyskuje środki zewnętrzne na inwestycje. Jest to osoba niezwykle kompetentna i bardzo rzetelna, a przy tym skromna. Nie ukrywam, że od lat związana jest z naszym środowiskiem - przedstawia kandydatkę Wiesław Janczyk.
Cecylia Kochańczyk ma 47 lat. Jest mężatką i ma troje dzieci. Z wykształcenia jest mgr inż. geodetą, w ostatnich latach ukończyła studia podyplomowe związane z zarządzaniem funduszami europejskimi. W trakcie swojej kariery zawodowej pracowała jako nauczyciel, następnie inspektor do Inwestycji i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy Tymbark, później zaś w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury, z czasem zostając zastępcą dyrektora wydziału.
- Nie musieliśmy iść na żaden kompromis, poszukując jakiegoś kandydata, który nie byłby znany i sprawdzony w naszym otoczeniu. Zgodę na kandydowanie Pani Cecylii przyjęliśmy z entuzjazmem. Cecylia Kochańczyk to osoba doceniana, widoczna, która cały czas jest związana z samorządem i Limanową. Ponadto, wywodzi się z bardzo dobrej, prawicowej rodziny, zaangażowanej w działalność społeczną i patriotyczną. Myślę, że PiS wystawia bardzo dobrą propozycję, pozostaje jedynie prosić mieszkańców by przyjrzeli się naszej kandydatce i programowi - dodaje Wiesław Janczyk.
Poseł tłumaczy także powody odstąpienia partii od wystawienia kandydatury Grzegorza Biedronia. Jak mówi, członkowie PiS zauważyli zagrożenie, że władze województwa będą się kształtować trzy dni przed drugą turą wyborów samorządowych, która w Limanowej wydaje się być właściwie przesądzona.
- Przy trójce kandydatów trudno spodziewać się, iż jedna z tych osób zdoła wygrać je już w pierwszej turze. Wydaje mi się, że Grzegorz Biedroń znalazłby się w drugiej turze, a wtedy nie mógłby wziąć udziału w tych przymiarkach do najważniejszych stanowisk w województwie - zauważa. - W obecnej, nowej perspektywie będą dzielone duże środki unijne, miliardy złotych na rozwój i bez względu na to jaką rolę nasz radny, jeśli ponownie uzyska zaufanie społeczne, przyjmie w wojewódzkim samorządzie, będzie potrzebny Małopolsce i Limanowszczyźnie. Jako lider lokalnych struktur naszego ugrupowania chcę w taki sposób spełnić wszystkie kryteria i wymagania i oczekiwania naszego społeczeństwa - mówi Wiesław Janczyk.
Cecylia Kochańczyk oprócz kandydowania na stanowisko burmistrza miasta Limanowa kandydauje do Rady Gminy Limanowa w okręgu nr 8.
(Na zdjęciu Cecylia Kochańczyk/Fot. Szpital Powiatowy w Limanowej)
Zobacz również:

Komentarze (76)

club
2014-10-21 07:44:55
19 29
czyli Pan Bieda ma wygraną w garści,niema żadnego chłopa z jajami żeby z nim konkurować. Po wygranym pana Biedy Limanowa dalej bedzie sie rozwijać niż za poprzednika .
Odpowiedz
premier
2014-10-21 07:48:58
15 22
Ta Pani kandyduje również do Rady Gminy Limanowa w okręgu w Starej Wsi. Na dwa fronty, trochę nie fair wobec wyborców...
Odpowiedz
Jellybean
2014-10-21 07:51:25
18 26
No wlasnie nie fair. Poza tym KTO TO JEST ????? Ja glosuje na Biede.
Odpowiedz
chlop
2014-10-21 07:56:40
17 22
Jak większość Limanowian też głosuję na Pana Biedę. HEJ
Odpowiedz
marekmintal
2014-10-21 08:07:04
15 14
najpierw musi zmienić fryzjera...
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 08:08:21
16 17
@Wislak

Co teraz będzie, A nie mówiłem , że p. Bieda będzie burmistrzem, bo do tej pory to najlepszy burmistrz.
Była bieda w limanowej i dalej będzie bieda z nędzą .
PiS zasiał ziarno w tym roku , owoc zbierze jesienią w przyszłym roku jest bardzo przemyślane zagranie p. posła.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 08:09:07
30 9
Szanowni Niuniu i władek teraz mają kłopoty. PiS pokazał palcem, że Władek z pis nie jest. To tera co Bieda jest z PO? Szanowni tera już wiadomo że tych dwóch farbowanych trzeba wywalić. Bieda i Zoń muszą odejść. szanowni tera trzeba pracować anie plany i projekty a to co zzrobią to potem grzyb zjada i zalane. Co z tych planów. Lasa na projekty wydana a nic nie robią. Kupa piachu, mosty się zapadają. Co to jest? Dziadostwo i brudna woda!!!
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 08:40:29
28 6
Niuniu i władek pilnują cenzurujązżeby tylko pochwalnekomentarze zostały. SSzanowni Bieda i Zoń muszą odejść. Wydają pieniądze na projekty i plany a to co zrobili się sypie i grzyb zjada! Gdzie te parki na górze. Dołek rozkopany i w sądach przegrywają z przewoźnikami. Skłóconych ludzipełno a kto za to płaci? My! SzSzanowni trzeba się ich pozbyć. PiS kandydatów pokazał. Zoń jest z PO. Bieda go zatrudnia to bieda też z PO sie lubi. Trza to ukrócić. Lisy farbowane! Widzicie co PO w Polsce zrobiło. Dacie zrobić to samo dalej w Limanowej?
Odpowiedz
ebi
2014-10-21 08:40:53
11 17
Rozumiem Adamski że ktyo nie idzie z PiS ten jest PO ? - Czyli wszystkie inne komitety to PO? idź się lecz człowieku(?)
A co do kandydatki - to jest siostra Stefana Hutka?
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 08:47:18
21 6
Bieda i nędza w Limanowej. Bezrobotnych pełno. Wykopać PO. Zrobili sobie koryto władzy. Dość szanowni wojen biedy i zoniuniuniuniu. Klika grubego niedoszłego się sypie. Szanowni zobaczcie te układy. Dość Biedy, Nędzy, niuniu i innych farbowanych !
Odpowiedz
Doradca
2014-10-21 08:48:02
13 21
Rodzina Hutków w natarciu na samorządy różnych maści.

Pan Stafan Hutek do Powiatu, Pan Adam do Gminy Limanowa Pani Cecylia do Gminy Limanowa i na Burmistrza Miasta Limanowa.

Pani Cecylia Kochańczyk z domu Hutek to chyba żadna tajemnica ?.

Wszyscy z jednej listy PiS.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 08:52:34
21 5
Ludzie powiedzą nie Biedzie i nędzy w Limanowej. Szanowni. PO zostało ogolone a liski farbowane są gołe. Tera będziemy musieli tu czytać jak jest cudownie za Biedy i nędzy. Wczoraj tu pisali o tym Toporkiewiczu że to kolega Zoniuniuniuniu to wiadomo pod kogo robią. Szanowni wydalić biedę i nędzę z Limanowej!
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 09:29:10
13 15
@Adamsky

Czemu tak cię wszyscy Cię pacyfikują , chyba jesteś nudny.
Co z drogą w Męcinie. Widać, że dużo ryczysz, a konkretów jak nie było tak nie ma - błaźnisz się chłopie
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-21 09:35:49
14 20
No to z tych trzech nazwisk, patrząc obiektywnie, pozostaje tylko Pan Bieda. Miał swoje potknięcia, jak chyba każdy, ale jedynie on gwarantuje rozwój Limanowej. O Pani Grosickiej już swoje zdanie wypowiedziałem. Co zaś do Pani Kochańczyk, to się na skarbnika nadaje, ewentualnie na doradcę, na burmistrza już nie bardzo. Praca w 'dziale inwestycji starostwa' kwalifikuje tę Panią do pomagania a nie kierowania, a już z pewnością skromność, to nie jest główna cecha osoby aspirującej do zarządzania miastem :)

To oczywiście jest moje prywatne zdanie :)
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 10:43:01
22 9
Jaka droga szanowny w mencinie? Kto pacyfikuje? Kilku wymoczków od Zoniuniuniuniu? Jakoś kilku niedoszłym z wioski in nie zależy tak bardzo żeby napisać co gadajom że trza robić żeby na wiosce nic nie pisali albo napisali dobre. Bo się inaczej czepiali? Szanowni Bieda i Zoniuniuniuniu ten co kierowców od niepoważnych wyzywa muszą odejść. Ich dwór za dużo kosztuje a Niuniu i Władek na PO spotkania latali. Trza wydalić PO z miasta. Niedoszły i giermek zakończy pasożytowanie. Wiosce in już kapało z koryta nie będzie. Ludzie już widzom co jest grane. Dziadostwo i bieda w mieście.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 10:49:09
22 9
Przecie naczelna broszurka wyborcza wioska in musi pacyfikować komentarz z prawdą. Biedzie w mieście dziekujemy szanowni bo trza dobrobytu a nie propagandy a niedoszli chłeptają z koryta. Trza szanowni uciąć to żeby żyć lepiej. Bieda i nędza i niuniu z adwokaciną niech idą na swoje wioski razem z wioska in.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 11:05:52
12 18
@Adamski
Dla przypomnienia Twój wpis z dnia 15.10.2014r.

'Top czy żłop. Słuchaj no szanowny Chłopczyku. Do piątku wysmaruje długi post o tym co ktoś z gminy gadał o tych sprawach. Wtedy nóżki zmiękną i troszkę gazu z pały zejdzie bo się szanownemu poplątało trochu a nadmiar wody sodowej jest szkodliwy. Przecie lubicie ploteczki. '
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 11:17:19
19 9
No o gdzie tu co o jaki drodze? No gdzie? Wiosce sie nie pali zebym godoł bo im już ostatnie korytko odetne. Zostanie korutko u Niuniu i satelit niunia.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 11:22:16
11 12
Piątek minął i co ?

No tak nie zapytałem ,który to miał być piątek pewno w 2020 roku jest ok.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 11:39:09
18 6
Chcesz pogrążyć szanowny wioske in już całkiem? Szanowny Bieda i Zoniuniu z dworem niedoszłego adwokaciny i łysego giermka muszom odejść. PO to zguba i dziadostwo. Kandydat PiS przynajmniej bez dworu i doradców łysych i niedoszłych. Wczoraj jeden z urzędu miasta mi mówi tak, wszyscy mówią że z urzędu na Biedę zagłosują ale każdy potem mówi że trzeba iść i na kogo nowego głosować żeby tych niedoszłych i dworu z niuniu się pozbyć. Ludzie mają ich dość.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 11:53:16
11 13
Szanowny z całym szacunkiem szanuję Cie, ja o chlebie ty o niebie.

Jeżeli masz coś pewnego to napisz p. Toporkiewiczem się nie zastawiaj, że go pogrążysz .
Na chwile obecną trochę się błaźnisz
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-21 12:02:23
13 15
Pani @Maju szkoda zachodu. To czysty przykład 'syndromu wiślanego' - obrażać wszystkich dookoła, żadnych konkretów, żadnych argumentów, tylko opowieści w stylu 'a łon to jak bez wieś przejdzie, to sie mlyko kwasi, a krowy cielić przestajom'.

Najśmieszniejszy w tym wszystkim jest fakt, iż im bardziej taki człowiek na kogoś 'psioczy', tym większą przysparza mu popularność ;)
Odpowiedz
Arwen
2014-10-21 12:26:39
22 6
Zobaczymy czy mieszkańcy wybiorą obecnego burmistrza, czy innego, bo obecny owszem ma sukcesy, ale wydaje pieniądze podatników na prywatne wojenki z busiarzami, poza tym ma głęboko w d... , że mieszkańcy piją zanieczyszczoną wodę z kranów,bo władze miejskie w UM piją sobie z butli zakupionej za pieniądze podatników.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-21 13:16:09
10 16
No i bardzo dobrze, że nasz 'wspaniały' Pan radny wojewódzki nie kandyduje, bo jakby miał przez 4 lata nic nie robić w mieście i tylko kase brać jak to właśnie robi od 2 kadencji w sejmiku to aż strach pomyśleć i dobrze, że go nie wystawili. Oby do sejmiku też go nie wybrali bo z tego jego sejmikowania to i tak Limanowa nic nie ma!!!
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 14:00:04
19 6
Szanowni patrzcie jak wioska in i szczenięta od zoniuniuniuniu cenzurują komentarze ludzi. Napiszcie prawdę o Niuiu lub biedzie i nędzy w Limanowej to zara was ukryjom. Siedzą i klepią bo się boi gruby niedoszły że gruby redaktorek i on już z koryta nic nie pociągn. Zoniu i Bieda muszą odejść. Ptecz z PO w Limanowej.
Odpowiedz
MAJA12
2014-10-21 14:22:50
12 8
@Adamsky

Coś dla Ciebie - naprawde nie zwlekaj może być za późno .
http://www.szpitaltoszek.pl/
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-10-21 15:36:39
16 11
Nie wiem co się dzieje na tym portalu że znikają komentarze i ja klikając nie mogę ich przeczytać a chcę pomimo negatywnych ocen.Ten system który panowie redaktorzy wprowadzili nie ma nic wspólnego z demokracją .Myślę że idąc tą drogą osiągniecie tylko brak dyskusji w danym temacie.Chwalicie się nowym systemem ale na forach ogólnopolskich żadnej cenzury nie ma i jakie hasła padają.Tu wystarczy żle powiedzieć o władzy i wpisu nie ma,sorry co to jest komuna.To fatalnie o was świadczy może to jakaś gierka przedwyborcza.
Odpowiedz
Doradca
2014-10-21 16:09:26
11 10
Otwiera się każdy komentarz bez przesady.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 16:24:00
21 10
Szanowni cenzura musi być bo zoniuniu kolega pana niedoszłego redaktorka i władek muszom mieć odpowiednie laurki na wiosce in.
Jak tak nie cenzurujecie to niedoszli redaktorek i prawie adwokacina, pezyjaciele nizłomni jak ludzie gadali, ile kosztuje Urzad Miasta w Limanowej to ogłaszanie wiadomości w tym miejscu co urzędy mają niby co pisać, na wiosce in. Tera nam powiedzcie ile wam płaci urząd miasta za te sesje co transmisję se robicie? A tera nam tu powiedzcie ile gminy limanowa i laskowa płacą wiosce in za te same usługi? Przecie to szanowni z naszych podatków a nie prywatnego burmistrza biedy albo niuniu lub wójta płacone pewnie. To ja sie pytam ile i jak długo wam płacom za to żeby se u was poczytać. A ja sie tera zapytam Biedy pana. To co po Panu i Miastu strona urzędu jak bulicie za te ogłoszenia na tej limanowa in? To zlikwidować. Kasy za dużo że opłacacie te strone tutej? Jaki to bedzie obiektywizm jak płacom? No to tera cenzurować lisy z PO.
Odpowiedz
vvv
2014-10-21 16:25:42
17 15
Tylko Pan Władysław Bieda daje gwarancje dalszego rozwoju Limanowej . Dlatego ma mój głos tak jak i poprzednio.
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-10-21 16:26:33
14 7
Panie Doradco białe nie jest czarne.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 16:31:51
20 9
Szanowni. Ja sie pytam tak. Ile pieniędzy publicznych wylądowało w kieszeni limanowa in od urzedu miasta limanowej za rządu pana Biedy i Zonia? Dziękuję pytań brak a takie farsy jak te komentarze, że Bieda gwarantuje? Gwarantuje biedę i dalsze pogrążanie miasta przez sitwe. Cenzurować sługi z PO.
Odpowiedz
tutamka
2014-10-21 16:38:33
14 9
Do poprzedników - ta Pani ma więcej jaj niż kilku panów B. razem wziętych. Już doprowadziła infrastrukturę szpitala do jakichkolwiek standardów bo za poprzedniej władzy byliśmy tylko o krok przed murzynami :) Myślę że warto dać szanse komuś nowemu tym bardziej że poprzednik niewiele zdziałał. Nigdy nie brałam udziału w żadnych wyborach ale teraz się przełamie i pierwszy raz pójdę, bo 'widzę światełko w tunelu' :)
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 16:41:00
21 11
Szanowni no pytam. Ile kasy z urzędu miasta limanowej znalazło się dla strony limanowa in. Kwotę proszę. Nic wiecej nam nie trzeba moi drodzy obiektywni bracia i siostry z PO. Czekam na cenzure tera.
Odpowiedz
premier
2014-10-21 16:53:28
11 18
Poziom dyskusji i komentarzy na tym portalu jest żenująco dopijający...a wypowiadają się ludzie dorośli, dojrzali, znawcy POLITYKI samorządowej, eksperci finansowi, stratedzy rozwoju gmin i miast...prarodia.... W czym wam ten Bieda tak przeszkadza? Że miasto zmienia się na oczach wszyskich? WIADOMO WSZYSTKIM NIE DOGODZI i to prawda, ale ludzie otwórzcie oczy... Moi znajomi z Pomorza są podwrażeniem inwestycji w naszym regionie(byli tu w wakacje po 8 latach przerwy...) zacznijcie doceniać i wspierać, a nie narzekajcie ciągle... Pamiętacie euforię jak Bieda rwał łańcuchy pod Siwym Brzegiem, żeby był plac na parking?? O matko gromkie brawa się sypały...a teraz idź Pan w ch** bo za dużo Pan robi? LITOŚCI...
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 16:58:22
23 14
Szanowni no ile limanowa in z urzędu miasta limanowej otrzymala publicznych pieniędzy i za co za rządu pana biedy i zonia?
Odpowiedz
Doradca
2014-10-21 17:04:08
13 14
Wystąp o udostępnienie informacji publicznej odpowiedzą Ci na piśmie.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 17:10:03
17 9
Szanowni przecie limanowa in takie nizależne to po co jakieś wnioski o informacje. Niech nam pan Toporkiewicz tu napisze jakakwota z naszych ppodatków trafiła za kadencji pana biedy i zoniuniu do limanowa in z urzędu miasta limanowej. Może nam szanowni też napisze ile wpłacili z gminy laskowa i limanowej i za co te kwoty. Szanowni chyba się nie wstydzicie? Chcemy szanowni zobaczyć ile kosztuje i co tutej. Szanowni a potem się zapytamy o inne sprawy. Szanowni cenzura bo niewygodnie.
Odpowiedz
Doradca
2014-10-21 17:12:24
15 12
Przecież Ty w Mieście podatków nie płacisz.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 17:33:55
19 12
Szanowni ale co moje podatki. Niech nam szanowni pan ToPOrkiewicz opowie za co limanowa in pieniądze od urzędu miasta limanowej pobiera i ile za rzadu pana biedy i zoniunia? Może szanowni nam powiedzą ile wpadło od gmin limanowej i laskowa? I za co w sumie? Szanowni cenzurować!
Odpowiedz
ebi
2014-10-21 17:37:27
14 17
Nerwowość Adamskiego rośnie im bliżej wyborów. mała rada - chcesz wygrać ? pokaż swój program wyborczy i pokaż co potrafisz poza ubliżaniem innym.
A jak pytasz - t najlepiej na piśmie na pewno dostaniesz odpowiedź.
Odpowiedz
pan
2014-10-21 17:38:34
16 15
@adamsky,

coś ostatnio niespójnie piszesz. Popraw się. Tydzień temu twierdziłeś, że atakujemy Urząd Gminy Limanowa, bo nam nie płacą. Dziś twierdzisz, że płacą i mają spokój. Więc jak to jest?

Kiedyś już tłumaczyliśmy, że samorządy mają obowiązek publikować ogłoszenia o przetargach, obwieszczenia wójta czy burmistrza itp. Miesięczny koszt, jaki z tego tytułu ponosi Urząd Miasta Limanowa publikując teksty w dziale „Informacje z urzędu”, to 400 złotych netto. Zawrotna suma, co? W dodatku to i tak przeszło o połowę taniej, niż w innych portalach, nie mówiąc już o gazetach – bo u nas piszą bez limitu, podczas gdy „na papierze” płacą za każdy tekst. Co do transmisji z sesji, to są za darmo i nic za to nie bierzemy.

To jedyny, i jak myślę wyczerpujący, komentarz w tej sprawie. Nie będziemy się już odnosić do bzdur, które piszesz.

A o cenzurze pisałem wczoraj, widać do Ciebie żadne tłumaczenia nie docierają.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 18:29:03
19 11
Szanowny Pan. To wydali na was ponad 10tyś z urzędu miasta limanowa przez dwa lata gdy rządzi bieda i zoń. Nie piszesz ile płacą za pokazywanie sesji rady? Nie piszesz nic o tym. Ile Wam płaci za te obowiązki szanowny gmina laskowa i limanowa. Burmistrz Bieda nie ma strony urzędu na swoje dekrety żeby ponad 10 tyś wydać na prywatną stronke Toporkiewicza? Szanowny Pan napisze jeszcze o reszcie finansów co z naszych podatków do waszej kieszeni trafia.
Odpowiedz
forfiter
2014-10-21 18:44:21
10 18
Zastępca dyrektora szpitala ???

To jak to ? Nawet szpital jest upolityczniony ?
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 18:53:40
18 11
Szanowni to ile urząd miasta limanowa płaci za kadencji biedy i zonia stronie pana toporkiewicza limanowa in za pokazywanie sesji miasta? Ile placi laskowa i gmina limanowej za te takie obowiązkowe informacje? Nie mają wszyscy stron urzędu? Szanowni pan bieda i zoń przeznaczyli z naszych podatków ponad 10 tyś złotych na te obowiązki a to prywatny biznes jest.
Odpowiedz
forfiter
2014-10-21 18:56:57
9 12
Cenna informacja, teraz jak się tam udawał będę to sobie w klapę wepnę znaczek PiS.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 19:02:05
19 10
Ile. Ile ile się płaci z naszych podatków stronie limanowa in szanowni. Przecie strony urzedowe zamknęli? Może Pan Bieda i Zoń zapomnieli o stronie miasta limanowa? 10 tyś wydali już z naszych podatków na prywatną stronke pana toporkiewicza. A tp nie koniec chyba bo nie piszą ile biorą za sesje i co od gmin skasowali już. Szanowni no i tera to takie niezależnie wszystko jest?
Odpowiedz
kojot548
2014-10-21 19:25:22
12 18
Mam takie pytanie czy adamskiego nie da się wysłać na jakieś leczenie. Ma chłop obsesje na punkcie burmistrza Biedy. Artykuł jest o Pani Kochańczyk a nie o P. Biedzie..........
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 19:46:56
19 9
Szanowni cenzorzy z PO. Tera tylko liczymy ile Pan Bieda wydał na limanowa in prywatny folwark pana Toporkiewicz. Wyszło nam ponad 10 tyś. Czekamy szanowni na kolejne wyliczenia teraz. Pan nam szanowni zara odpowie ile za transmisję i ile za gminy laskowa i limanowa. To nasze szanowni podatki.
Odpowiedz
forfiter
2014-10-21 19:58:24
9 13
Nagle się okazuje że stąd jest jakiś poseł !

Limanowa to ma szczęście w konkursach na najmniej znanego parlamentarzystę.
Odpowiedz
panel
2014-10-21 20:31:08
10 13
A czy to zgodne z prawem równoczesne kandydowanie do rady gminy i na burmistrza miasta, które są rozdzielone?
Moralnie to na pewno nie jest w porządku, jest to oszukiwanie wyborców. I nie dziwi Was, że geodeta zostaje zastępcą dyrektora szpitala? Dlatego mamy w Polsce tak, jak mamy!
Odpowiedz
exkalibur
2014-10-21 20:42:05
9 10
no najlepsi to sa nauczyciele hehe
Odpowiedz
mb3
2014-10-21 20:55:09
11 13
@Adamsky
Przyznaje się, minusuję Twoje komentarze bez czytania to samo robię z komentarzami wieśniaka i zachęcam do tego również innych użytkowników.
Odpowiedz
vvv
2014-10-21 20:57:25
10 12
Panel masz rację podwójne kandydowanie jest wielce niemoralne i nie uczciwe względem wyborców. Jest to przykład pchania się do władzy za wszelka cenę, jak nie wyjdzie start do rady miasta czy gminy to może stanowisko burmistrza albo wójta :) a nuż się uda. A wyborcy ??? No cóz, 'sorry taki mamy klimat' :)
Odpowiedz
adamsky
2014-10-21 21:03:52
18 9

Szanowni. Blokują. Kasują komentarze. Szanowni niewygodna prawda o płaceniu stronce limanowa in przeszkadza? Przeszkadza że burmistrz bieda wydał 10 tyś zł na obowiazkowe pisanie na limanowa in zamiast na stronie urzedu miasta limanowa? Szanowni nie czytajcie tylko piszcie pochwały dla Biedy i Zonia bo do 16 listopada inne zdania jak pochwały biedy i zonia są niedopuszczalne! Szanowni folwark toporkiewicza może tylko chwalić biede i zonia. Jest za co. Zaraz skasuja te komentarz to czytajcie szybko!

Odpowiedz
mb3
2014-10-21 21:14:15
11 11
@Adamsky
Tak, znowu otrzymałeś ode mnie minusa.
Odpowiedz
vvv
2014-10-21 21:14:24
9 9
adamsky nic nowego nie piszesz tyko jeden i ten sam bełkot. A pisz sobie na innych forach jak ci tutaj nie pasuje, a cha na innych stronach nie ma możliwości pisania i to cię dobija :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-21 21:54:14
10 6
...no jasne strach przed zmianami ?
czy strach przed prawdą jaka może się
wyłonić po ustąpieniu obecnych władz ?
myśl & głosuj samodzielnie...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-21 22:06:00
15 7
STOP CENURZE na portalu limanowa in. !!!
Bo czym nazwać zakrywanie (niby z automatu, według jakiegoś tam logarytmu)komentarzy pisanych przez użytkownika portalu o nazwie ADAMSKY???
Gdyby propagował treści niedozwolone, bądź powszechnie uznane za obelżywe to rozumiem. A tu człowiek pisze treści, które nie podobają się jakiejś grupie społecznej popierającej jakiegoś tam kandydata.
Czy to jest w porządku???
Czy jest tak na portalu Onetu??, WP czy interii??? Nawet na Gazeta.pl tak nie ma
Odpowiedz
mb3
2014-10-21 22:11:44
11 14
Ja natomiast jestem za obecnym stanem. Komentarz jest poniżej dna, dostaje minusa od kilku osób i zostaje ukryty - prosta i jak najbardziej zrozumiała logika.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-21 22:16:59
14 6
do mb3

pozwól że zacytuję twój post z przed kilku minut :

@Adamsky
Przyznaje się, minusuję Twoje komentarze bez czytania to samo robię z komentarzami wieśniaka i zachęcam do tego również innych użytkowników.

I to jest właśnie panowie TOP I PAN wasz efekt.
Takie postępowanie jak mb3 to właśnie tu jest dno!!!
Odpowiedz
TuronGorski
2014-10-21 22:19:33
9 9
a ja chcę rozsławić Limanową, wdrażam produkcje kamieni do kiszenia kapusty...
Odpowiedz
mb3
2014-10-21 22:24:47
9 11
Nie, ponieważ On zawsze pisze w ten sam sposób, nie ma potrzeby tego czytać by wiedzieć o czym jest komentarz.
Odpowiedz
mb3
2014-10-21 22:29:17
10 9
Ponadto chciałem zauważyć, że przyczyniając się skutecznie do ukrywania wybranych komentarzy reprezentuję większość, bo przecież komentarz musi uzyskać konkretną przewagę komentarzy ujemnych nad dodatnimi aby został ukryty.
Odpowiedz
GabinetDiet
2014-10-21 22:54:58
10 5
Obiektywny 11 popieram ,trzeba walczyć z tym zaściankiem co Łukaszenko powie to robią .
Odpowiedz
Doradca
2014-10-21 22:57:17
9 9
Samorządy zobowiązane są do publikowania ogłoszenia o przeprowadzanym przetargu lub rokowaniu na zbycie nieruchomości gdy cena wywoławcza nieruchomości jest wyższa niż równowartość 10 tysięcy euro w prasie o zasięgu obejmującym co najmniej powiat, na terenie którego jest ona położona, ukazującej się nie rzadziej niż raz w tygodniu .

Jeżeli cena wywoławcza przekracza 100 tysięcy euro ogłoszenie o przetargu zamieszcza się co najmniej na dwa miesiące przed wyznaczonym terminem przetargu w prasie codziennej ogólnokrajowej.

Ustawowo nałożono na samorządy obowiązek umieszczania ogłoszeń w prasie lokalnej o różnego rodzaju działaniach i to samorządy negocjują ceny z właścicielami dzienników prasowych i internetowych.

Żaden z samorządów nie pozwoli sobie na to, żeby nie zapytać o ceny w lokalnych dziennikach.

Wybrali Limanowa.in to najwidoczniej ceny tego wydawcy były konkurencyjne .
Odpowiedz
adamsky
2014-10-22 00:39:34
11 8
Szanowni a to strony urzędu miasta limanowej zamknęli że trza szukać cen i finansowac folwark toporkiewicza panie bieda i zoniu?
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-22 00:43:51
9 8
Cytaty

@PAN 2014-10-21 17:38:34 :

'Co do transmisji z sesji, to są za darmo i nic za to nie bierzemy. '

@adamsky 2014-10-21 18:29:03:

'Nie piszesz ile płacą za pokazywanie sesji rady? Nie piszesz nic o tym.'

Wyjątki z komentarzy następujących po sobie. Zgodnie z zasadą - Z głupim się nie nagadasz, z głodnym się nie najesz ;)

Tyle w temacie Pana/i @adamsky.

Dobrej nocy.
Odpowiedz
adamsky
2014-10-22 00:49:12
10 8
Ponownie sługi niuniu i grubego niedoszłego się pytam. Strony urzędu zamknęli w internecie że 10 tyś zł idzie na prywatny folwark toporkiewicza i jego znajomków? Jutro sie dopytamy szanowni o te kamery czy oni tak za darmo robią z tych sesji też jak folwark.
Odpowiedz
kpiarz
2014-10-22 01:07:21
7 3
WY się dopytacie? To jest WAS tam więcej?

To się podobno zaburzenie dysocjacyjne tożsamości nazywa. No chyba że z monarchą mamy do czynienia :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-22 04:35:38
11 8
Trzeba wspierać panią Kochańczyk, bo inaczej w Limanowej dalej będzie Białoruś ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-22 04:38:05
10 8
@kpiarzuś:

To co ciebie trapi, to 'kompleks przystankowego' ;) Idź chłopcze i pilnuj tych przystanków, żeby jakiś zły maxbusowiec nie powiesił na nich rozkładu jazdy, bo w ten sposób bardziej przydasz się swojemu mentorowi.


@Doradca:

Przecież ty gruby radco swoje podatki płacisz w Dobrej, więc co jemu wypominasz?


@mb3:

I ja tak samo robię z twoimi komentarzami prostaku :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-10-22 04:42:22
11 8
@kpiarz:

Twoje zaburzenie to schizofrenia paranoidalna :) Piszesz tu z kilku kont i sam sobie odpowiadasz na komentarze ;) Takie rzeczy leczą na Babińskiego 29 w Krakowie. Możesz pojechać Maxbusem, załatwię ci zniżkę :D


@MAJA12:

Jeśli uważasz, że Bieda jest najlepszym dotychczasowym burmistrzem, to proponuję udać ci się tam gdzie twój koleżka kpiarz. Może dostaniecie wspólny pokój bez klamek :D


@vvv:

Z Biedą Limanowa dalej będzie 'rozwijać' się jak Białoruś. No ale skoro ty też lubisz komunistyczne standardy to życzę wszystkiego dobrego :)
Odpowiedz
Doradca
2014-10-22 08:28:05
9 5
@ obiektywny 11 co się zmieniło że tak Ci się @ adamsky podoba ?.

@ adamsky nie masz racji wypisując bzdury o tym że stronka Miasta spełnia Ustawowe zapisy do zamieszczania Urzędowych ogłoszeń.

@ Wislak medice, cura te ipsum lekarzu ulecz samego siebie.
Odpowiedz
Xull
2014-10-22 11:19:22
6 6
Myślę, że przydałaby się możliwość dawania przez użytkowników bana na godzinę tylko na adamsky-ego, chyba że dobrowolnie podda się leczeniem wirusem eboli :)
Odpowiedz
cycu4
2014-10-22 16:02:39
3 2
Wow, po przeczytaniu komentarzy powyżej widzę, że sztaby wyborcze działają prężnie :D
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"PiS wystawił kandydata na burmistrza miasta"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]