10°   dziś 12°   jutro
Wtorek, 05 listopada Elżbieta, Sławomir, Dominik, Zachariasz, Balladyna

Powiatowe taśmy prawdy - odcinek pierwszy: „anonimozje” oraz „trzeba ich wykosić”

Opublikowano 09.10.2018 14:28:00 Zaktualizowano 10.10.2018 17:56:52 top

Niedawno do naszej redakcji trafiło kontrowersyjne nagranie z blisko dwugodzinnej rozmowy Grażyny Hayes (obecnie kandydatki do Rady Powiatu Limanowskiego z listy komitetu Patrioci Polscy Ziemia Limanowska) ze starostą limanowskim Janem Puchałą (KWW Działajmy Wspólnie) oraz Mieczysławem Urygą (Prawo i Sprawiedliwość).

Nagranie to zostało zarejestrowane w ubiegłym roku. Do spotkania tych osób oraz męża Grażyny Hayes (który nie zabierał głosu w dyskusji) doszło w budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej, w godzinach pracy urzędu. Starosta Jan Puchała zaprosił do siebie Grażynę Hayes, by przedstawić jej swój punkt widzenia na politykę w powiecie. Miało to związek z tym, że Grażyna Hayes jest autorem wielu komentarzy na portalu Limanowa.in i bierze czynny udział w życiu politycznym. 

W trakcie nagrania poruszono kilka ciekawych kwestii. Zdecydowaliśmy się na upublicznienie tych materiałów, za zgodą autora, który wydał ją w obronie interesu społecznego”,  bo obrazują one jak wyglądają kulisy polityki, jak zapadają decyzje, które wywołują skutki dla całej społeczności powiatu oraz jakimi motywami, przy ich podejmowaniu kierują się ci, którzy zostali wybrani na publiczne stanowiska. Jako pierwsze przedstawiamy fragmenty dotyczące planów Jana Puchały na najbliższe wybory parlamentarne i jego ocenę sytuacji PiS w regionie. Nagrania nie publikujemy w całości, gdyż są na nim wypowiedzi dotyczące życia prywatnego jego autora.

[…]
Grażyna Hayes: No i jak tutaj tą całą atmosferę oczyścić? (chodzi o oczyszczenie skłóconego wewnętrznie PiS-u w regionie – przyp. red.)
Jan Puchała: No my będziemy czyścić z pana Nieczarowskiego (Stanisław Nieczarowski - opozycyjny radny powiatu z Jodłownika, tego samego okręgu wyborczego co starosta - przyp. red.).
Grażyna Hayes: A jak tu doprowadzić do tego żeby jednak PiS tutaj w regionie był - zupełnie. Bo tutaj słyszę, że państwo mówicie o panu Hamerskim (Jan Hamerski - senator Prawa i Sprawiedliwości), że jest jakaś niezgoda. No to jak my się tutaj już nie godzimy we własnych strukturach, zamiast na nie stawiać…
Jan Puchała: Proszę panią, właśnie dlatego poprosiłem panią na rozmowę, bo pan Hamerski jest wypuszczany przez Nieczarowskiego i przez pana Biedę (Władysław Bieda, burmistrz miasta Limanowa - przyp. red.). Biedę, który całe struktury władz powiatowych Platformy zatrudnia u siebie i pan Nieczarowski, który został wyrzucony z PiS-u, przyszedł do innej partii i tak samo jest w strukturach „Ziemia Limanowska To Lubię", czyli po prostu pan Hamerski jest cały czas wprowadzany w błąd. 
Grażyna Hayes: No ale pan Hamerski jest jakiś niezależny od ludzi, pan Hamerski nie ulega jakimś wpływom…
[…]
Jan Puchała: Ale to chce żeby pani wiedziała i skąd się to bierze, ta nienawiść do Limanowej, że Sącz jest większy, i tam powinni być liderzy. To nie Janczyk, to Kogut, to nie Puchała, tylko Hamerski, takie anonimozje. Bo ja chcę pani powiedzieć, że pan minister Janczyk, z panem wicepremierem Gowinem i z panem Kaczyńskim uzgodnili że następnem kandydatem na senatora będę ja, a nie Hamerski. Stąd jest taki wściekły, on wręcz mnie nienawidzi, szuka na mnie haków, bo wie, że to ja ma być po nim, bo on ma już wiek emerytalny. Ja czekam z pokorą w kolejce. Ja się zapisze do PiS-u jak przyjdzie czas, po to żeby umocnić tu PiS, żeby tu był z PiS-u starosta i ja wtedy mogę iść wyżej. Ale nie może tego przeżyć Hamerski, bo on chce dać swojego syna, że on idzie na emeryturę. Ponoć jego syn, nie chcę obmawiać, ale od członków PiS-u, że jest nierób, że cały czas na plecach tatusia wiezie, że chłopak taki lekkoduch, że nigdy się za robotę nie weźmie, ale tatuś chce mu zostawić spadek. Ale to się PiS na to nie zgodzi. I stąd jest nienawiść pana Hamerskiego do mnie i tu do ludzi, bo wie, że ja jestem naturalnym kandydatem za niego na tego. I tu nigdy nie będzie zgody, bo jemu się nie da syna, wiadome że ojciec będzie za synem, nie da się mu wpo, bo się nie da. Czy to będę ja, czy będzie Włodarczyk (Wojciech Włodarczyk - dyrektor biura poselskiego Wiesława Janczyka - przyp. red.), czy będzie Grzesiu Biedroń (radny sejmiku wojewódzkiego, prezes uzdrowiska Krynica-Żegiestów - przyp. red.), bo jeszcze takie rozważamy propozycję, że być może ja zostanę tu, wicestarosta pójdzie na wójta do gminy Pazdana (Władysław Pazdan, wójt gminy Limanowa - przyp. red), bo tam jest PSL, trzeba ich wykosić. Być może zostanie Grzesiu Biedroń szefem uzdrowiska dalej w Krynicy, a pójdzie Włodarczyk i będziemy go wspierać, lub odwrotnie, może ja pójdę, a wtedy, albo tu Włodarczyk zostanie i Grzesiu będzie dalej, lub pójdzie Grzesiu, a ja pójdę za Grzesia, ale tu zrobimy. Ale w każdym razie takie są przymiarki. Stąd oni nie mogą ścierpieć, że przyszedł czas na Limanowszczyznę i to będzie. 
[…] 
Jan Puchała: I mnie powiedział Hamerski: „co wy chcecie jak pan Bieda był w AWS?”. A ja mówię "to chcemy od ciebie, jakżeś jest senatorem, nie utrzymuj kontaktów z Biedą, który przygarnął całe struktury Platformy”. To dlaczego ja w zarządzie nie mam nikogo z Platformy? Dlaczego w powiecie, w urzędzie starostwa nie pracuje nikt? Bo mam klasę, bo mam honor i kręgosłup, jeśli jestem „propisowski” i udowadniam to na każdym kroku - nikt ode mnie nie pracuje. No i nie miał co senator Hodorowicz, to znaczy nie Hodorowicz tylko Hamerski. 

***
By dobrze zrozumieć przytoczone cytaty Jana Puchały, warto przypomnieć jego historię polityczną. Jan Puchała podawał się za „bezpartyjnego sympatyka PiS-u”. Radnym powiatu został w 2002 roku z komitetu „Działajmy Wspólnie”. W 2005 roku kandydował z list PiS do parlamentu. Rok później z „Działajmy Wspólnie” wszedł do Rady Powiatu Limanowskiego i po tych wyborach radni wybrali go na starostę. Puchała w apogeum rządów Platformy Obywatelskiej w Polsce (w 2011 roku) został członkiem Komitetu Honorowego nowosądeckiej PO. O sprawie pisaliśmy na początku tego roku, a gdy podaliśmy tę informację, starosta zagroził nam sądem twierdząc, że to nie on był na liście tego komitetu. Związki Puchały z PO potwierdził nam jednak m.in. Andrzej Czerwiński oraz Józef Basta: - Tak był, mogę to potwierdzić - mówił Józef Basta. - Mało tego, nie pamiętam dokładnie który to był miesiąc, ale byliśmy z posłem Andrzejem Czerwińskim u starosty Puchały, był jeszcze jeden wysoko postawiony człowiek, który obiecał, że będzie tworzył koło Platformy Obywatelskiej w obecności pana Puchały starosty limanowskiego. Byliśmy u nich w Limanowej w starostwie. Nie wiem czy to był Krupiński, czy kto inny, ale ten gość w obecności Jana Puchały, rozmawialiśmy dość długo pamiętam, obiecał tworzyć koło PO. Widać, że Jan Puchała ma duże aspiracje, miał niegdyś aspiracje do sejmu, nie wyszło z tego nic, jest na razie starostą, co będzie? 

Równocześnie starosta aktywnie wspierał kandydatów PO do sejmu m.in. obecnego posła (byłego marszałka) Marka Sowę oraz Stanisława Hodorowicza (byłego senatora PO). W 2014 roku starosta kandydował w wyborach do Europarlamentu z list nieistniejącej już Polski Razem Jarosława Gowina. Na początku tego roku Jan Puchała zapisał się do partii Wolni i Solidarni, która nie jest w koalicji z rządem. W partii tej został mianowany pełnomocnikiem na Sądecczyznę. Ze stanowiska tego w ostatnich dniach został odwołany przez Kornela Morawieckiego, a Czesławowi Kwaśniakowi (szefowi WIS w Małopolsce) za słowa krytyki pod jego adresem zagroził… sądem.

Już niebawem opublikujemy kolejną część nagrań dotyczących np. uzgodnień koalicyjnych PiS i Działajmy Wspólnie w powiecie (wyjaśniona jest w nich jasno sytuacja dlaczego PiS nie ma najważniejszych stanowisk w powiecie i dlaczego się to nie zmieni), sposobów na rozdzielanie stanowisk w Radzie Powiatu, czy też konfliktu ze Stanisławem Nieczarowskim, którego Puchała nazywa „najgorszym Judaszem w powiecie limanowskim, który kłamie, oszukuje, bije siostrę, brata”.

Z uwagi na specyfikę tego materiału zwrócimy się do stron o komentarz w tej sprawie.

Komentarze (123)

niski
2018-10-09 14:46:14
2 13
oj, myślę, że po tym artykule Pan Czerwone Portki to sobie jeszcze długo poczeka
Odpowiedz
Technik
2018-10-09 15:07:33
6 16
Ciekawe Grażynko kto następny Cię zaprosi na prywatną rozmowę i szczerze z Tobą porozmawia jak takie rzeczy robisz. Ale widać w jakim systemie politycznym sie wychowywałaś i pewne rzeczy z człowieka nie wyjdą nigdy.
Odpowiedz
WSI
2018-10-09 15:11:23
7 19
Czyżby AFERA TAŚMOWA w Powiecie Limanowskim ??? Ważne że @GrazynaHayes jest kobietą która nie ulega NACISKOM i pokazała że ma przysłowiowe "jaja" pełny szacunek i jak to się mówi "PO CZYNACH ICH POZNACIE".
Odpowiedz
wartownik1
2018-10-09 15:11:37
14 13
Puchała i Wszystkie PiSiory limanowskie powinny podać sie do DYMISJI. Nie głosujmy więcej na Prawo i Sprawiedliwość bo to nowoczesne komuchy.
Odpowiedz
inkaa
2018-10-09 15:12:28
0 11
A więc dla Pana JP nie liczy się ani trochę wykształcenie współpracowników, a tylko przynależność do partii.
Odnoszę wrażenie, że ten pan nienawiść chowa do... Miasta Limanowa.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 15:13:09
3 8
Widać tutaj jak Pani Grażyna umie ustawić rozmowę i ja opublikować . Ciekawe czy może są nagrania w której ona się wypowiada a o tym nie wie . Hmmm gdy takie istnieją to myśle ze ktoś się tym zainteresuje jak zostanie wybrna do rady powiatu .
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 15:15:13
2 4
Pani Grażyno czy Pani nigdy nie była w żadnej partii ???? Czy Pani od zawsze jest bezpartyjna ?
Odpowiedz
blabla02
2018-10-09 15:30:23
3 12
To jest nagrany i udokumentowany skandal. Starosta do dymisji... bez prawa powrotu...
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-10-09 15:33:06
6 8
Aaa, fuj...... Grażyna!!!
Odpowiedz
Papay
2018-10-09 15:34:30
18 9
Nigdy nie głosowałem na p Puchałę ale po tym cyrku z nagraniami zagłosuję na niego.Normalny facet i normalny gracz jak członek każdej partii. Pani Hayes też gra taśmami może coś ugra. Ale jaja pierwszy raz kibicuje Puchale.Odwiedzanie tego portalu może zmienić człowieka.Ale jaja.
Odpowiedz
Hiena
2018-10-09 15:42:24
3 7
Kiedyś funkcjonariusze UB robili prowokacje, nie bronię starosty ale metody te same. Chociaż jak to ma miejsce w przypadku Mateusza M..ocena wypowiedzi zależy od punktu siedzenia.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 15:43:53
2 7
zagrywka przedwyborcza ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:00:14
6 15
Skąd te personalne ataki na mnie znacie całą sprawę oraz okoliczności naszej wizyty w Starostwie powiatowym skoro tutaj tak się wypowiadacie?

Po pierwsze zadzwoniono do mnie ze Starostwa (sekretariat) i zaytano czy wyrażam zgodę na rozmowę z Panem Starostą. Wyraziłam zgodę gdyż myślalam, że dotyczyła ona będzie skargii na działania m.inn . naszej spółki wodociągowej Szczyrzyc-Janowice i wielu innych nieprawidlowości z tym i podobnymi kwestiami związanymi. i zgłoszonymi w pismie do Starostwa Powiatowego.

Nadmienić należy fakt oczekiwanej odpowiedzi na moje pismo 1 miesiąca, czego nie dotrzymano pomimo licznych służb, wydziałów jakie są w dyspozycji Pana Starosty.
Poproszono mnie o przedłużenie terminu o kolejny miesiąc na udzielenie mi odpowiedzi.

Tak czy siak sprawa dotyczyła skargii Pana Starosty na moje wpisy na jego temat. Pan Starosta stwierdził , że mógłby oddać mnie do sądu ( założyć mi sprawę w sądzie) , ale ze względu na moje członkowstwo w PIS (na tamten czas) chciałby mi wytłumaczyć sprawę jego zaangazowania w pracę radnych z PIS oraz politykę powiatu limanowskiego . Wtedy jego zdaniem moje wpisy bedą "bliższe prawdy" . ;-))

Powiedzialam o tym asystentowi senatora Hamerskiego twierdząc, że raczej NIE PÓJADĘ do Starostwa, bo NIKT mnie nie będzie szantażował , jest WOLNOŚĆ SŁOWA w stosunku do osób publicznych tym bardziej.
Rzeczony Pan wraz z inną osobą przekonywali mnie abym tam pojechała i właśnie ich nagrała w celu ewentualnego wykorzystania tego w sądzie w celu własnej obrony.

Oswiadczam, że NIGDY wcześniej tego nie robiłam , rzeczony asystent dał mi swój dyktafon i stwierdził iż sprawdził to ze swoją partnerkiąprawniczkią( jak sam twierdził) iż jest to LEGALNE i dozwolone prawem.
Sama to też sprawdziłam i TAKIE PRAWO w rzeczy samej chroni osobę nagrywającą osobę publiczną w imię ochrony DOBRA PUBLICZNEGO.
Były dwa nagrania jedno w tym dyktafonie , drugie zrobione moją komórką.
Asystent senatora twierdził iż jego nagranie jest " niesłyszalne", może nie nagrane , więc zgrał na swój komputer nagranie z mojej komórki, pod moim zastrzeżewniem przekazania go TYLKO senatorowi , bo z nim umówiłam się na rozmowę w tym temacie.
Senator to jest WŁAŚCIWA osoba do zgłaszania wszelkich podejrzeń o nadużyciach, tudzież form wymuszania nacisku na mnie, nieprawdaż?

Jestem otwarta na pytania , nawet te w formie ATAKU na mnie.

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:10:13
6 10
Serdecznie zapraszam do atakow na mnie, a wtedy jak na spowiedzi powiem Wam PRAWDE.
Dowiecie się wtedy o kolejnych naciskach na mnie , szantazach, podejrzeniach o NADUZYCIACH itp.

Mnie NIKT nie będzie pomawiał wiecej o kogoś, a nie mojke przewinienia.
Skończyły się UBckie, tudzież innych "czarnych" postaci ze służb lub z nimi współpracujących zagrywki w stosunku do mnie i innych kandydatów z naszego KWW Patrioci Polscy Ziemia Limanowska.

My już się z niektórymi "przekrętami" cackać nie będziemy, a zaiste są to całkiem "grube" sprawy".
Niestety wiele z nich wyszły na swiatło dzienne zupelnie NIEDAWNO stąd nie pozwolimy na rozbicie naszego KWW i nękanie, SZYKANY, zastraszanie naszych kandyddatÓw, ŻARTY SIĘ SKOŃCZYŁY.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 16:10:51
1 4
Pani Grażyno mam rozumieć ze o nagranie prosił Panią Pan senator z asystentem ?? Pani Była w PiS ????
Odpowiedz
pikador
2018-10-09 16:14:59
0 16
No pięknie...... Generalnie obraz jak to się robi u nas politykę. Głosujcie i wybierajcie dalej tych starych, zatwardziałych, leniwych którym dupska przyrosły do foteli urzędniczych jak glonojad do szyby w akwarium
Odpowiedz
zazula
2018-10-09 16:15:43
3 6
wielki szacunek dla Pana Nieczarowskiego, że mimo takiego ogromu nienawiści i bezpardonowych ataków ze strony Jana Puchały i jego mentora przetrwał i nie zamierza zrezygnować, bo tak by chciał ten człowiek, któremu nie powinno się dawać nawet gęsi do pasienia. Mam nadzieję, iż mieszkańcy gminy Jodłownik docenią to w najbliższych wyborach.
Odpowiedz
DRKidler
2018-10-09 16:22:33
5 0
Jakie taśmy? Taśmy już dawno odeszły do lamusa. Chyba mowa o plikach.
Samo nagrywanie jest nielegalne. Czy to co jest na nagraniach jest legalnie już jest nieważne. Widocznie taśmy - pliki, to już standard przy kampaniach wyborczych.


Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:24:49
3 7
pol2018 Ten pomysl z nagrywaniem był pomyslem asystenata Pana senatora, nic mi bowiem NIE WIADOMO o Panu Senatorze.
Tak byłam w PIS niedługo gdyż NIKT do kogo zgłaszalam sprawy podejrzeń o naduzycia mi NIE POMÓGŁ. NIKT z tzw. DECYDENTÓW w lokalnym PISie.
Tak dla jasności tematu były to sprawy głównie PUBLICZNE, moją doptyczyła TYLKO formy NACISKU ze strony Pana starosty, a później Pana Włodarczyka odnośnie kwestii wyborow w okręgu nr.14 , o czym poisaly wszystkie znaczące się media w Polsce.

Tak nawiasem mówiąc o tych i o wielu innych sprawach związanych z ewentualnymi NIEPRAWIDŁOWOŚCIAMI zeznawalam jako świadek w sądzie w Limanowej.

KJako jedyna SPRAWIEDLIWA, bo inni dali przyslowiowego ciala: albo rezygnowali z zeznań ( przy innej sprawie w sądzie) albo świadczyli NIEPRAWDĘ itp.

Czas jest już najwyższy to wszystko wyjaśnić RAZ na zawsze.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 16:29:55
1 3
Czy nagranie powstało gdy była Pani w PiS ??
Myśle ze asystent nic nie robi na własna rękę .
Pytanie tylko po co Ktoś od Pana senatora PiS kazał to robić ??? Czyżby bunt w PiS ?? Nie rozumiem tylko jak Pani się znalazła w tym wszystkim i skoro ma Pani poparcie samego Pana Senatora czy jego asystenta to dlaczego już Pani nie jest w PiS ??? Brak miejsc na liście wyborczej ?
Odpowiedz
Ratownik
2018-10-09 16:30:26
0 3
Pan Senator spokojnie mógłby kogoś nieco po sądach pogonić za takie zdania :)
Odpowiedz
Pytyna5
2018-10-09 16:30:40
1 3
Ale pilnują tych stołków on biedny Pan JAN
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:31:13
3 4
DRKidler Czego siejesz propagandę? Też mnie tym straszono , ale sąd jakoś nie mial obiekcji do mojej wykładni prawnej.
No chyba nie chcesz tworzyć NOWEGO PRAWA?
Pan Nieczarowski też mół powiedzieć dużo o tych Panach ale ODMOWIŁ składania zeznań ( to w innej sprawie powiązanej z tą sprawą).
Ponoć mówił ( tak mi powiedzieli Ci zwiazani z tym procesem).
Ponoć stwierdził tam, że NIE BĘDZIE składał zeznań w tej sprawie, pomimo, że wcześniej sam się ponoć deklarował na świadka( tak mowila strona postępowania, jedna z nich) bo wg. relacji tej osoby, miał on powiedzieć, że były NACISKI na niego, coś w rodzaju szantażu.

Wszystko co napisalam jestem w stanie UDOWODNIĆ.
Bez pomówień wiec proszę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:40:30
2 3
też MÓGŁ............. przepraszam zabrakło mi litery.
Tak czy siak takich zagrywek w stosunku do naszego KWW Patrioci Polscy Ziemia Limanowska było sporo. Jedna z nich już zostala oddana do sądu w Limanowej.
Czas na PRAWO i SPRAWIEDLIWOŚC w wydaniu naszego KWW.
Patrioci Polscy Ziemia Limanowska to nie BETON, to nie "sitwa i kliki", jak już to jesteśmy ZJEDNOCZENIU dla DOBRA PUBLICZNEGO.
Jask to mówią specjaliści, którzy zaangażowani są w sprawdzaniu tych ponoć ze "służb" bo są i Ci dobrzy w nich rozbijać od środka , stwierdzili:
" Krety wchodzą do każdej organizacji, aby ich inwigilować, próbować rozbijać od środka , ale TRZY KOBIETY( Jadzia Sikoń , Malgosia Sidor oraz ja nawalamy ich TOREBKAMI zanim coś przekombinują " ;-))

Czołem wielkiej POLSCE, czołem PATRIOTOM. ;-))
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 16:51:15
2 4
@POL2018 Sama wypisalam się z PISu , bo zawiedli mnie na całej lini.
Nie mam poparcia od ŻADNEGO z nich, pomimo faktu, że chcieli mnie wprowadzić na listę PISu( calkiem niedawno) z komitetu Pana Zonia ( ten dwukrotnie próbowal , raz osobiście, drugi raz przez Pana N. ) Mam na to wszystko świadków, tudzież smsa , odmowiłam im.

Nie chcialam iść do wyborów, ale gdy Pani Sikoń mnie o to poprosiła z jej KWW , zanim on nawet powstał i poznałam tam wielu PRAWYCH ludzi , to się zgodziłam.

Czuję się rozgoryczona lokalnym PISem, nie identyfikuje się z ŻADNĄ obecną partią , cieszę się niezależnością od pookrągłostołowych układów, SBków, tudzież domniemanych współpracowników WSI itp.
Z tym WSI nie piszę oczywiście o komentującym tutaj. ;-))

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 17:08:53
6 8
Kompromitacja i żenada nagrywającej. Proponuję czystą grę na argumenty merytoryczne w kampanii a nie brudne zagrywki które w żaden sposób nie zachęcają do oddania głosu na kww trzejmuszkietetek. Dzięki pani już wiem że oddam swój głos na Pana Starostę chociaż nigdy na niego nie głosowałem. Jako przedstawiciel młodego pokolenia wstydzę się że takie metody są nadal stosowane. Polsko w jakim kierunku Ty zmierzasz.....
Odpowiedz
zgminy
2018-10-09 17:10:33
1 4
Dlatego pisze zaglosujmy na MLODYCH obojetnie z jakiej partiiiiii czy pis czy psl czy dzialajmy wspolnie....zaglosujmy na czlowieka nie na partieee
Odpowiedz
zgminy
2018-10-09 17:15:08
1 5
Jak widac swiete PISIORKI tez maja za uszami
Odpowiedz
saxon
2018-10-09 17:17:27
7 10
Ani pan Bieda ,ani Puchała nie są z mojej bajki. Te "taśmy" , Grażyna, przyniosą dokładnie odwrotny skutek do tego jaki sobie założyłaś . To że lokalny PSL'owski beton trzeba rozj#b@ć ,to przecież oczywiste .Że były, są i będą "przetasowania" różnego gatunku i rodzaju , w danej partii - to żadna nowość , ani odkrywanie Ameryki. Nigdzie nie widzę machlojek finansowych typu : sprzedać czy dać zarobić grubą publiczną kasę temu czy tamtemu. Zaproszono cię kobieto w zaufaniu na prywatną rozmowę do jakiegoś urzędu ( nie do knajpy do Sowy) i licząc na dyskrecję , zakładając że się ma przed sobą poważną osobę , mówiono o rzeczach , które były tylko dla twoich uszu , ty zaś wrzeszczysz o tym na portalach jak przekupka , a wcześniej wycierasz sobie twarz honorem przy każdym niemal wpisie. Nie wiesz , nie masz nawet pojęcia co to jest honor. Bez odbioru.
Odpowiedz
zgminy
2018-10-09 17:17:36
3 5
Grazyna bleeeee
Odpowiedz
takjest
2018-10-09 17:19:25
4 4
W polityce mowi sie rozne rzeczy i to jest normalne .A Grazynka jak pisalem kreuje sie na menczenice ,polityczna prosze dobrze zrozumiec .
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 17:25:05
3 3
@takjest Nie kreuje się na męczennice, bo te z samej definicji są nic nie mogącymi płaczkami. W życiu trzeba dzialać i być odważnym w obronie DOBRA .
Przytoczę Tobie mój komentarz z innego tutaj artykułu, bo za dużo jest pisania. To Tobie rozjaśni temat:
" Pisalam ogólnie , o całej tej sytuacji nagonki przedwyborczej , bo zaiste jest to szaleństwo.
Moim zdaniem ludzie, którzy posiadają wiedzę w temacie domniewaneych win , przekroczeń prawa osób publicznych powinni DLA DOBRA PUBLICZNEGO zgłasząć te sprawy, może nie od razu do sądu, ale monitować wszelkie nieprawidlowości w zarzadzaniu pieniądzem publicznym. i zgłaszać w formie wyjaśnienia czy też SKARGI do właściwych instytucji.

Tak jak pisałam w pierwszym swoim komentarzu pod tym artykułem: są ludzie, którzy posiadają dużą wiedzę o nieprawidlowościach( to jest delikatne określenie) , niektórzy z nich nawet DOWODY w sprawie, a zdecydowana większość z nich ( dla mojego stanu wiedzy o nich wszyscy, którzy tę wiedzę posiadali/ posiadają) nie zrobili NIC w celu monitowania i podjęcia wlasciwych kroków, aby temu zapobiec. !!

Niektórzy z nich opowiadali o tym na prawo i na lewo, a teraz winą za te informacje chcą obciążyć innych ( tym którym o tym mówili) , mało tego, klamią lub zasłaniają się niepamięcią, podczas gdy był to ich OBOWIĄZEK zgłaszenia tych podejrzanych NADUŻYĆ ze strony pewnych samorządowców.

To wlaśnie powinni byli zrobić w OCHRONIE DOBRA PUBLICZNEGO. !!!
Ci ludzie nawet MNIE, PRÓBOWALI POWSTRZYMAĆ od złoszenia tego do Prokuratury ( jako świadka) , niektórzy posunęli się nawet do szantażu, w tym ludzie którzy nawet z tytułu wykonywanego zawodu MUSZĄ stać na straży przestrzegania prawa i ochrony dobra publicznego. !!! Posunęła się nawet jedna z tych osób, aby mnie zastraszać poprzez smses.

Dwóch z nich jest tak nieogarnięta, że nawet nie przyszło im do głowy, że operatorzy sieci komórkowych nagrywają nasze rozmowy i wystarczy , że sąd się o to zwroci do opertatora komórkowego, a wtedy wyjdzie czarno na białym, że kłamali. !!!!

BUTA jednak nie zna granic. Tacy są wlaśnie Ci niby "sprawiedliwi" .
Odpowiedz
zgminy
2018-10-09 17:27:41
2 3
A gdzie byly wczesniej te tasmy?polityka grazynko polityka
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 17:28:35
4 3
W sumie powinnam zacząć od tego swojego komentarza:
" NASTAŁA WIELKOPOMNHA CHWILA. Rzecz w tym, że zarówno niektórzy z tzw. "opozycji" jak i tych przy władzy ( zarówno centralnej jak i samorządowej) znają tak zwane "grube" sprawy , nieprawidłowości w rządzeniu ( to tak delikatnie określając), że głowa jest za mała aby to ująć .

Pomimo takiego stanu wiedzy, niekiedy i dowodów w sprawie , które mogłyby obciążyć tych potencjalnie "winnych" cóż Ci niektórzy ludzie reprezentują?
Co robili/ robią aby za wszelką cenę utrzymać się przy władzy?
Jeśli tego nie wiecie to chętnie Wam ( tutaj już piszę do komentujących oraz czytelników) napiszę. !!

Chcecie to wiedzieć?
Jest ktoś gotowy na chwilę PRAWDY? "
oraz następnego:
" Ha, ha, ha wszyscy "sprawiedliwi" uciekli ze strachu do mysich dziurek?
Gdzie podział się Wasz duch sprawiedliwości , życia w prawdzie?

Oj napiszę, napiszę( i nie tylko napiszę) o tych "geniuszach"
@panda1 Minusa mi dałeś, czyżbyś się prawdy obawiał?

Zapadła OGROMNA CISZA drodzy czytelnicy.
Pisząc to NARAŻAM się tym ludziom, ale co tam już o podobnych, choć nie wszystkich sprawach zeznawałam w sądzie jako świadek, inni bowiem "ścieniażyli" ducha prawdy im zabrakło? Niektórym pamięć zaniemogła , tak jak tym przesłuchiwanym w aferze Amber Gold, inny odmówił składania zeznań , bo ponoć był zastraszany, inni zapomnieli o dawniej doznanych krzywdach przez ich "opraców", a jeszcze inni w przysłowiowego" wariata" lecą, ot takie to parcie na "lepsze" mamy.

Już gorzej być NIE MOŻE, nie zależy mi na życiu w KŁAMSTWIE, bo się nim BRZYDZĘ, tak samo jak tymi, którzy są POZERAMI, KŁAMCAMI, tudzież tchórzami.

Nawet gdyby to spowodowało moją REZYGNACJĘ z kandydowania to mam to głęboko w nosie.

TYLKO PRAWDA Nas WYZWOLI.
Czołem WOLNEJ od KŁAMSTW POLSCE. "
Źrodło:
https://limanowa.in/aktualnosci/wybiora-mlodosc-sile-wieku-czy-dojrzalosc/43045

Wszystko chyba jest już jasne?
Odpowiedz
werusia
2018-10-09 17:38:19
0 5
Bezzasadne pomawianie kogoś o bicie kończy się zazwyczaj sprawą karną, Pytanie, czy w tym wypadku tylko dla osoby która zniesławia, czy może dla kogoś jeszcze.
Z taśmy widać, jak w powiecie szachuje się krzesełkami/posadami.
Ale kto mieczem wojuje od miecza ginie.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 17:40:01
4 6
@zgminy Te taśmy chciał publikować asystent senatora bez mojej zgody, przekonywał mnie o tym długo. Nie wyraziłam na to zgody, bo on KŁAMAŁ i jest wysoce prawdopodobne, że chcial ubić swój własny interes na tym.
To wyszło na jaw niedawno, tj. okoliczności tej sprawy.

Zapytał o te nagranie niedawno właściciel portalu przy okazji zapytania naszego KWW o oferty ogloszeń, więc się zgodziłam pod warunkiem " w obronie interesu publicznego" .
To jest nieco zawiła sprawa , ale póki co nie może być ona formą publikacji.
Jeśli Pan asystent będzie chcial temu zaprzeczyć to może wtedy szczegóły sprawy wyjdą i tak na światło dzienne. To jest jednak jego decyzja.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 17:52:02
1 1
Pani Grażyno to co kierowało Panią i Asystentem gry powstawało nagranie ??
Napewno nie patriotyczny obowiązek ??
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 17:56:08
3 3
Nadal bardzo dziwne dla mnie jest odejście Pani z partii i metody Pana Senatora lub Asystenta bo nie wiem kto to zlecił .

Co to się dzieje w tym PiS-ie ????
A może te komitety są ich druga noga ??
Odpowiedz
Poludnie
2018-10-09 18:35:51
4 9
Pani Grażyno ,straciła pani w moich oczach,po co to pani było,tak po ludzku to jest świństwo to do czego się pani posunęła.Teraz to pani publikuje jak za parę dni wybory, zagrywka poniżej pasa.... Pozostanie niesmak i to na długo.
Odpowiedz
32cm
2018-10-09 18:38:23
3 2
i teraz bardzo ciekawi mnie kto pierwszy za te nagrania beknie :) wartość merytoryczna prawie żadna, ludzie od dawien dawna wiedzą jak jest....
Odpowiedz
34607szczawa
2018-10-09 19:00:53
4 6
No cóż przynależeć do partii to tak jak mieć kaganiec na mordzie i być pociąganym za smycz.

Liczę na IPN że też postanowi zakończyć "cyrk" i ujawni teczki jak Pani Grażyna to nagranie. Brawo dla Pani Grażyny trzymam jej linię obrony.

A co z innymi promi entami z PiS w regionie? Dobrze wiedzieli jak jest, przynajmnuej tak wygląda z relacji Pani Grażyny a nie reagowali.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 19:03:57
5 8
To się porobiło . Nie popieram metod nagrywania ale naprawdę Pani Grazynahayes przyniosła tym wiele dobrego dla Polski . To kolejny powód by nie głosować na nić co ma w nazwie PIS lub jest z tym powiązany . PIS trzeba uznać ustawowo za system szkodliwy i powinien być postawiony na równi z faszyzmem i komunizmem . Działalność jego została całkowicie zakazana . Ja już wiem po tym artykule dokładnie jak odbyło się szybkie zamknięcie tematu gminy Szczawa :D . Rozumiem też dlaczego gorące źródło i związana z tym inwestycja okazała się klapą . PIS postawił tam swoją pieczątkę a to przecież nieudacznicy i co wezmą w ręce to spie.....
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 19:07:39
1 1
Nic z nagrania nie wynika . Ustalenia przed wyborami hmmm myśle ze wszędzie takie ustalenia są i każda partia chce mieć władze . Pani Grażyno kiedy nagrała Pani P . Starostę ???
Odpowiedz
34607szczawa
2018-10-09 19:11:35
0 5
Saxon co do Twojej wypowiedzi ja to widzę tak:

https://youtu.be/ctnK7wdJmAo
Odpowiedz
Mary256
2018-10-09 19:17:05
1 4
Pani Grażyno kiedy powstało to nagranie? I dlaczego publikuje je Pani tuz przed wyborami? Czy traktuje to Pani jako własną kampanię wyborczą?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 19:23:01
4 4
@Pol2018 No jak to co mną kierowało? Pisałam przecież , że naciski na mnie w kwestii publikacji moich komentarzy, NIKT mnie do niczego nie będzie przymuszal, naciskal, szantażowal, nawet gdyby to mial być Prezydent.
Czy to jest dla Ciebie jasne?
Nagrywanie to była nie mój pomysł , w ten sposób mnie przekonano (no i słusznie), że mogę to ewentualnie wykorzystać w sądzie w celu obrony wlasnych praw. .
Co jest więc w tym dziwnego? Nie wiedziałam o czym będzie mowa na tym spotkaniu, to też jest chyba oczywiste, tak?
Nie wiedziałam do jakich celów będzie chciał to użyć asystent senatora , to miały być nagrania potwierdzające nacisk na mnie, i w tym celu udać się miałam do Pana sentora. Taki był mój warunek. !! Te nagrania miały być przeznaczone dla Pana senatora.

Potem okazało się, że asystent poza moimi plecami chciał to użyć do innych celów. Poinformował mnie telefonicznie o jego zamiarze publikacji , na co nie wyraziłam zgody. Bo gdyby on to opublikował to sprawa byłaby inaczej traktowana.

To nie tylko u Pana senatora z tym byłam , ale i u posła Leśniaka.
Co więc z tą wiedzą zrobili? Wydaje się , że nic czego powinni byli zrobić w takiej sytuacji.
O jakim Ty patriotycznym obowiązku piszesz? Przecież to jest w obronie interesu publicznego. , tym samym patriotyczny odruch!!!

Z tym nękaniem, zastraszaniem naszego KWW to jest już inna historia.
O tym też wspomniałam w sądzie. Przesłuchiwali mnie prawie 4 godziny, napewno powyżej 3 godzin.
To były zezwania w sprawie 4 bardzo ważnych osobach z powiatu plus wpomniany asystent plus pewna osoba zatrudniona, aby strzec prawa, plus własne doswiadczenia plus inni których nazwisk NIE WYMIENIŁAM w celu ochrony ich przed ewentualnymi przykrymi konsekwencjami od wiadomo kogo.



Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 19:39:26
3 3
@saxon Z całym poważaniem, ale pitolisz jak połamany. Za nagrania U SOWY ludzie brali kase robili to ponoć na zlecenie slużb, wykorzystali to dla ich własnych, prywatnych interesow, tak?

Zamienili tym jednych na drugich. Ciekawe jak Ty byś się zachowal gdyby tak Ciebie traktowano? Pan starosta szczyci się , że wszystkie sprawy wygral tak?
Dlaczego nie powie wiecej na ten temat? Po co mi mówił przed sprawa żebym zrezygnowała ze składania z zeznań w tej s[prawie? Po co mi mówił gdy mu wcześniej oznajmiłam fakt mojej gotowaości w składaniu zeznań?
" przecież Pani wie jakie są sądy?

To co z jednej strony chwali się, że wszystko wygrał, a z drugiej strony sugerował, że nie są "sprawiedliwe"?

Teraz w kwestii jak pracują sądy?
Sądy orzekają na podstawie materiałów dowodowych, czyli teoretycznie może być taka sytuacja/:
1. Z jakichś względów np. zaniedbano pobrania krwi na zawartość alkoholu
2. Np. może się zdarzyć , że zaniedbano przeprowadzenia tektu wydechu u osoby wyglądającej na bycie w stanie nietrzeźwym
3. Może się zdarzyć, że świadkowie/świadek zdarzenia wycofa się ze skladania obciążających oskarżonego zeznań itp, itd.

W takich hipotetycznych, a czasmi rzeczywistych sytuacjach sąd wyda postanowienie na podstawie BRAKU DOWODOW w sprawie, no tak czy nie?

Po co sądy w to mieszać?
W czasach gdy wielu nie wie czym jest HONOR i PRAWDOMOWNOŚĆ, tudzież zwykła ludzka przyzwoitość, system norm społecznych, moralnych najlepszym wyjściem , wręcz koniecznym jest PROFILAKTYKA , np. nafgranie kogoś w razie "W gdy Tobie zarzucą KLAMSTWO gdy Ty naprawdę mówisz PRAWDE w celu obrony siebie bądź INTERESU PUBLICZNEGO.
To Ty mu/ im robisz a KUKU, SPRAWDZAQM. !!!!!!!!!
Nawet gdy nie nagrałeś KŁAMCHUCHA. KLAMCZUCHÓW to i tak są nagraniania w miejscach publicznych, jest zapis rozmow TELEFONICZNYCH [przez operatora sieci koórkowej i wnosisz do SĄDU o nakaz do tego operatora o udostępnienie tych nagrań.

No kurde z "STWAMI" nie wygrasz normalnie, tak więc NALEŻY ROBIĆ. !!!!!!!!!!

Trafiła kosa na kamień???
DETERMINACJA, PRAWDA , WIEDZA I ODWAGA są warunkiem sukcesu walki z "KŁAMCZUSZKAMI".

"
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 19:46:22
0 5
Pani Grażyno po 1
Pani zaczęła rozmowę
Grażyna Hayes: No i jak tutaj tą całą atmosferę oczyścić? (chodzi o oczyszczenie skłóconego wewnętrznie PiS-u w regionie – przyp. red.)
Po 2 co Panią kierowało hmmm co za to ,,obiecał asystent lub senator "

I na koniec Pani Grażyno ponownie zapytam
Kiedy przystąpiła Pani do PiS ?
Kiedy już nie była Pani w PiS-ie ?
Kiedy została nagrana rozmowa ?
Odpowiedz
zabawny
2018-10-09 19:54:07
0 0
Za czasów towarzyszy, ciężarówki z piaskiem powodowały dziwne śmiertelne wypadki. Seryjny samobójca krąży po Polsce od lat -- więc z skąd taka odwaga odwaga Pani Grażyno, by ujawniać "taśmy prawdy".
:)
Odpowiedz
34607szczawa
2018-10-09 20:16:31
0 2
Kiedy kolejny odcinek?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 20:23:05
3 1
@zabawny Mnie już straszą MAFIĄ trzydzieści klika lat. !!!
Wiem jak dziala ten system , rządy "zakulisowe" za plecami prawdziwych rządów, jak Ci "brudni" ze służb na uslugach zakulisowych "elit" zalatwiają innych. itp, itd.
Mają "haki" na rządzących , często ich szantazują , są seryjni "samobójcy" była akcja zbierania "hakow" w sprawie " hiacynt" ( pedofili) itp, itd.

O tym też wspomialam w sącdzie, tam jakoś NIKT nie smiał się z "masonerii" itp.
OŚWIADCZAM wszystkim , i tak też zeznalam , pomimo takiego stanu wiedzy NIE BOJĘ SIĘ. !!!!!!!!!!
Będzie co będzie, a mieliśmy już przykład , że i jeden niby "wielki" i niby "nietykalny" "ŚCIENIAŻYŁ "
Uwazam, że rola tych zakulisowych "elit" jest PRZECENIONA, bo to sa dopiero tchórze nad tchórzami.

Tak czy siak , KTOŚ musi to przerwać, tę mowę milczenia, mam nadzieję, że inni do mnie dołączą, już wielu to zrobiło. !!!!!!!!!!!!!
Bedzie co będzie, póki co NAJWYŻSZY czuwa nade mną i moją rodziną.
Wszystkich NAS NIE ZABIJĄ. !!!!!!!!!!!!
Ich jest tylko 7 tysięcy do 7,5 tysiąca tych na górze, MY ich pierpcami nakryjemy. !!!!!!!!!
O tej liczbie 7-7,5 tysiąca mówił były illuminat, wysokiej rangą bankier holenderski ,Rolland Bernard.
https://www.youtube.com/watch?v=faxh7U-LBeQ&t=2s

W nietlumaczonej wersji w j. angielskim mówił, że bardzo wielu bankierow, illuminatów się od nich odcina potajemnie i wspólnie oni walczą ze ZŁEM tego swiata.

NA POCHYBEL wyslannikom szatana na ziemii.
Niech zyją wolni ludzie, wolni od KLAMSTW I MANIPULACJI.
https://www.youtube.com/watch?v=FG1c7NeofXU
;-)))))))))))))

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 20:27:13
0 1
MY ich KIERPCAMI NAKRYJEMY.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 20:27:13
0 1
MY ich KIERPCAMI NAKRYJEMY.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 20:29:50
0 4
Pani Grażyno przypominam ze zadałem kolejny raz pytania . Pani Grażyno z komentarzy mamy rozumieć ze osoby z nagrania straszą Panią i Pani rodzine ??? Są to bardzo poważne oskarżenia .
Odpowiedz
BRZEGI
2018-10-09 20:51:11
2 0
...mam już prawie 70 lat....moja młodość to Solidarność i stan wojenny..ale co się teraz wyrabia ..to aż strach.....
...co to za wybory jak ....listy kandydatów do rad ..tworzą.... elity..jak widać ten poprze tego ten poprze tego ...a tego obsmarujemy......to w sumie po co te wybory...?/.......zostało jeszcze prawie 2 tygodnie .....dla mnie do zastanowienia czy w ogóle iść na wybory...bo na ta chwilę mam dylemat.....spotkania nagrania , plany na zmianę partii w zależności od koniunktury...... .poniżanie innych kandydatów /ta/... i to robią ludzie ....... co mają nas ....reprezentować.....cytat z filmu Ranczo.... " tego świata zrozumieć się nie da , ale żyć trzeba....biorę nerwosol i idę spać......
Odpowiedz
saxon
2018-10-09 20:53:43
0 0
34607szczawa - plusik ! :) Uwielbiam ten film
Odpowiedz
saxon
2018-10-09 21:01:36
1 3
Reeety !!! Oni będą ich kierpcami nakrywać (nagrywać ?) Ha1 ha! ha! :)))
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:02:42
0 0
Gdzie w tym troska o dobro publiczne materiał z ubiegłego roku\ średnio na jeża\mi się to podoba wszystko podoba ale tak się bawi nasza klasa\ nie ma chleba ale są igrzyska\ a może \zamienił stryjek siekierkę na kijek/
WYBORCO
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:16:46
5 1
@pol2018 Czytaj proszę uważnie, pisałam o INNEJ SPRAWIE. Nękają, zastraszają INNYCH z naszego komitetu wyborczego i nie TYLKO.
Stąd ta moja decyzja z pozwoleniem na publikacje tego, bo może się okazać, ( sa takie podejrzenia), że krąg ludzi w to zamieszany może się zawężyć., może. ???
To nie tylko to , jest kilka innych spraw w trakcie sprawdzania przez "specjalistów" dobrych ludzi. Jedna z nich jest już w sądzie.
Chodzi o potencjalnego "kreta", którego Nam zarekomendowano i jego powiazaniach z np. ze STONOGĄ, np. kimś podejrzanym kiedyś o pewną słynną aferę w Polsce itp. z ludźmi którzy mogą za nim stać i nie TYLKO za nim , ale i tego kto Nam go rekomendował, może tak być ale nie musi, istnieje duże prawdopodobieństwo, gdyż kilka osób z Nas usiłują wrobić, publikuje ta osoba( lub ktoś w jego imieniu, gdyż on nie jest taki "bystry" Nasze komentarze np. limanowa.in BEZ NASZEJ ZGODY I POINFORMOWANIA NAS, publikuje NIEAUTORYZOWANE , bez pozwolenia osoby zainteresowanej nagranie, zdjęcia itp.
To jest osoba , która w obecności kilku z Nas powiedział;
" Polityka jest szukaniem haków na innych, a potem szantażowanie ich tym. " itp. My się z tą osobą oraz innymi za jego p-lecami NIE IDENTYFIKUJEMY.
Najgorsze sa telefoniczne, nagminne nękania, szantaże i inne kwestie. Jest prawdopodobieństwa powiazań tego człowieka , który ma wspólnych znajomych z pewnymi "decydentami", to jednak jest/ bedzie sprawdzane.
Ta osoba powiedziała mi telefonicznie, że poskarży się na Nas Panu Kaczyńskiemu, bo ma do niego wejścia i wyslą Nam ludzi . "którzy zrobią z Nami PORZĄDEK"
Pytalam go więc kogo konkretnie, "krasnoludki" ?
On na to : "tak i Sierotkę Marysię" więc ja mu na to więc może zaprosiły GARGAMELA?
...................................
Ciąg dalszy nastąpi w sądzie.
.

MY nie możemy BYĆ BIERNI wobec takich wydarzeń. !!!!!!!!!!!

Bedzie oswiadczenie w tej sprawie naszego KWW wkrótece
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 21:22:12
0 3

Kiedy przystąpiła Pani do PiS ?
Kiedy już nie była Pani w PiS-ie ?
Kiedy została nagrana rozmowa ?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:32:59
2 1
@pol2018 Już Ci o których mówiłam , a zasadzie JEDEN z nich zadal mi takie pytania.

Sąd je oddalił jako NIEISTONE W SPRAWIE.
Czy jestes tą samą osobą wiec?
Zapytaj w PISie , bo ja nie pamiętam.
Nagranie było w czasie kiedy byłam jeszcze w PIS.
Odpowiedz
untenberg
2018-10-09 21:37:23
0 6
Sory, ale kim jest ta pani Grażyna hayes? Jakąż ma rolę w powiecie, skoro zapraszana jets "na salony" przez pana Staroste?............no naprawdę nie wiem.....widzę tylko zawsze jej komentarze. Chyba zacznę komentować codziennie, wszystko, i pisać elaboraty....

Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 21:39:20
0 5
A to jest bardzo ciekawe jak można nie pamiętać dat .
Dlaczego nagranie dopiero teraz zostało ujawnione ??? Wybory ??? Uderzenie w rywala politycznego ??? Znowu zagrywka kogoś od senatora ???
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:40:23
6 1
@old Ciekawe jak Ty byś się zachowal w Naszej sytuacji? Cwaniakować na internecie każdy może.
Chcesz swieże sprawy ? To już je tutaj przedstawilam.
To wszystko jest CIĄGIEM wydarzeń, niestety w polskich realiach politycznych, partii takie rzeczy zdarzają się czesto. !!!
DYKTAT?
Nie dla mnie. Stąd mój wybór opuszczenia partii, jedynej na którą dalam się nabrać.
Jak można wiec wierzyć POLITYKOM, tym, którzy jak się wydaje boją się własnego cienia?

Boją się postawić dobro POLSKI, POLAKOW, na pierwszym miejscu?
Gdzie tutaj jest dobrze pojęty INTERES PUBLICZNY????

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:40:50
0 0
4 kwietnia imienimy Kazimierza
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:42:31
6 1
@pol2018 Przykro mi jest to pisać, ale wydaje się, że jesteś EGOISTĄŚ, IGNORANTEM.
Przecież pisalam Tobie dlaczego. Nie planowalam tego publikować, ale Ci ludzie sami się o to proszą.
Niektórzy z nich.
Odpowiedz
ciemnylud
2018-10-09 21:42:59
0 2
Pan Puchała twierdzi że ma być senatorem ale chyba o tym decydują wyborcy?. Jak się to czyta to należy zadać sobie pytanie jak taka osoba mogła zostać Starostą? Przecież to istny cyrk. Z wypowiedzi pana Starosty wynika jak by sfera publiczna była prywatnym folwarkiem.
Odpowiedz
geronimo
2018-10-09 21:45:36
2 4
dobrzy mi patrioci......chodzą z przewodami stosują podstęp......fajnie - NOWA JAKOŚĆ
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:47:58
5 1
@pol2018 Muszę je pamiętać? Po co mam sobie tym glowę zaśmiecać?
Pamiętam to co jest ważne dla mnie.

Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 21:48:02
1 7
Pani Grażyno skoro chce Pani czystej walki politycznej i robić coś dla naszego kraju to uważam ze nie powinna Pani robić takich rzeczy przed wyborami . Trzeba było zmierzyć się w równej walce z P. Starosta. Gdyby Pani została wybrana do powiatu to wtedy publikować tego typu nagranie . Rozumiem ze każdy szum wokół Państwa organizacji jest dobry bo w normalnej walce wyborczej są słabe szanse . Powiat Limanowa in zawsze przed wyborami publikuje ciekawe artykuły . Ale widać po wejściach ze tylko pod wpisami o staroście wejścia da większe niż 2000 bo reszta to lipa
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 21:49:34
0 3
Ciemnylud .
Z nagrania wynika nie ze ma być a ze ma być kandydatem PiS . Nie zrozumiałeś nagrania .
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:53:33
7 1
@pol2018 O czym Ty piszesz ja NIE WALCZĘ z ludźmi tylko jestem "strażnikiem" prawości jak już , chociaż jest to zaiste rolą prawnikow, instytucji prawem wskazanym, w tym poslom w ich biurach poselskich itp, nieprawdaż?

Chesz Nas obwiniać za czyjeś błędy, to nie ja mówiłam tam o tych wszystkich poruszanych sprawach jako OSOBA PUBLICZNA , bo nią NIE BYŁAM.

Poczekaj na następne odcinki , to sam się przekonasz jak Ci którzy Nas reprezentują chcą "kosić" innych m.inn. za ciężką pracę PUBLICYSTY.

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 21:56:23
1 3
Ku mojemu zdziwieniu widzę szansę na normalność. Większość komentujących wyraża swój krytyczny stosunek do metody stosowanej przez autorkę nagrania i to jest pozytyw DLA Dobra Publicznego. Myślę, że nie o taki efekt tego nagrania pani chodziło ale naszczescie ludzie potrafią myśleć. Rada dla pani. Prawda się zawsze obroni ale nie takimi metodami. Nagrywanie rozmów trzeba tepic w imię Dobra Publicznego.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:03:47
0 4
Pani Grażyno może Pani pisać o sobie strażnik prawa i tak uważam ze nie jest to moment kiedy powinno być ujawnione . Myśle ze jest to czysto polityczna zagrywka i mam wrażenie ze znowu stoi za tym ,, Asystent Senatora " nie wiem tylko dlaczego Pani mu tak pomaga i co on Pani za to naobiecywał??? Po co były te nagrania ?? Do jakich celów miały być użyte ??? A może senator już się szykował na wyboru do senatu ??? O co chodzi sprawa jest bardzo dziwna ??? Nagrania nagrane bardzo dawno i teraz dopiero widza światło dzienne i oczywiście rozumiem nie chciała Pani tego ujawnić to po co to Pani nagrała ??? Mogła Pani ta wiedzę zachować dla siebie . Nadal uważam to za zagrywkę polityczna . Przypominam ze Pani Sikon tez była w PiS a z tego co się orientuje to jest to nr 1 u Państwa w organizacji . Czy to nie dziwne ze tyle sympatyków PiS i startują z innej Organizacji . Hmmmm
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:06:16
0 4
Pisze Pani o następnych odcinkach hmmm są inne nagrania ???? To każdego Pani nagrywa ???? W jakim celu jeżeli nie politycznym ??
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:07:05
5 1
@geronimo Wiesz coś na temat podsłuchów zalożonych ponoć ludzi om PRAWYM, którzy byli nękani prawie 10 lat??????
Ponoć nielegalnych podsluchów, a także o przetrzymwaniu MATERIAŁOW DOWODOWYCH w sprawie gróźb smiertelnych w stosunku do "oskarżonego" za wpisy tutaj komentującego?
On się nie przyznaje do tych wpisów , a dostał on przeszło 2 lata temu grożby pozbawienia go życia, material dowodowy z tymi wpisami w jego komórce im "zwinęli" i NIE CHCĄ go wydać, aby mógł go użyć jako DOWODU w sprawie?
To kto jest prawdziwym winnym?
Kogo chcieli wsadzić do więzienia za wpisy wg. informacji osoby, która powinna stać na straży porządku publicznego, ochrony DOBRA PUBLICZNEGO? Co wg. "informatora"chcieli ponoć tam zrobić z tym oskarżonym?
Hmmmmmmmmm może coś na ten temat popiszemy?

Gdzie są Ci wszyscy "strażnicy" prawa, porządku publicznego?
Do mysiej dziurki się schowali?

Ty mi tu nie.............. przekręcaj i z ofiar nie rób katów p[roszę.
Coś nie tak u Ciebie z systemem wartości, nieprawdaż?

Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:12:44
0 1
@geronimo Wiesz coś na temat podsłuchów zalożonych ponoć ludzi om PRAWYM, którzy byli nękani prawie 10 lat??????
Ponoć nielegalnych podsluchów, a także o przetrzymwaniu MATERIAŁOW DOWODOWYCH w sprawie gróźb smiertelnych w stosunku do "oskarżonego" za wpisy tutaj komentującego?
On się nie przyznaje do tych wpisów , a dostał on przeszło 2 lata temu grożby pozbawienia go życia, material dowodowy z tymi wpisami w jego komórce im "zwinęli" i NIE CHCĄ go wydać, aby mógł go użyć jako DOWODU w sprawie?
To kto jest prawdziwym winnym?
Kogo chcieli wsadzić do więzienia za wpisy wg. informacji osoby, która powinna stać na straży porządku publicznego, ochrony DOBRA PUBLICZNEGO? Co wg. "informatora"chcieli ponoć tam zrobić z tym oskarżonym?
Hmmmmmmmmm może coś na ten temat popiszemy?

Gdzie są Ci wszyscy "strażnicy" prawa, porządku publicznego?
Do mysiej dziurki się schowali?

Ty mi tu nie.............. przekręcaj i z ofiar nie rób katów p[roszę.
Coś nie tak u Ciebie z systemem wartości, nieprawdaż?


Pani Grażyno zainteresowała mnie Pani tym komentarzem .
Kto jest nękany przez tyle lat ???
Kogo mieli wsadzić do więzienia ???
O co z tym chodzi ??? I kto to miał zrobić ????
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:13:07
1 1
@pol2018 Następne odcinki tego samego nagrania.
Czy Ty w Policji pracujesz czy dla tych nielegalnych, dawnych służb?

PROFILAKTYKA jest podstawą , aby przetrwać w czasch gdy któś Ciebie atakuje, czasami zastrasza, zarzuca Ci kłamstwo podczas Ty mówisz PRAWDĘ.
RZĄDY, wladze samorządowe mają wszystkie prawem wskazane SŁUŻBY, które ich chronią za pieniądze podatników. !!!!!
To jak NORMALNI OBYWATELE mogą się bronić przed pomówieniami , tudzież nieprawidlowościami z ich strony?
No jak? geniuszu?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:13:07
2 1
@pol2018 Następne odcinki tego samego nagrania.
Czy Ty w Policji pracujesz czy dla tych nielegalnych, dawnych służb?

PROFILAKTYKA jest podstawą , aby przetrwać w czasch gdy któś Ciebie atakuje, czasami zastrasza, zarzuca Ci kłamstwo podczas Ty mówisz PRAWDĘ.
RZĄDY, wladze samorządowe mają wszystkie prawem wskazane SŁUŻBY, które ich chronią za pieniądze podatników. !!!!!
To jak NORMALNI OBYWATELE mogą się bronić przed pomówieniami , tudzież nieprawidlowościami z ich strony?
No jak? geniuszu?
Odpowiedz
geronimo
2018-10-09 22:14:58
1 5
Grażyna pisz co chcesz i nawet możesz encyklopedię wydać ale posłużyłaś się podstępem a to nieetyczne. Dziękuję.
Odpowiedz
geronimo
2018-10-09 22:16:56
0 4
tak samo nietyczne zachowanie nagranych.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:18:17
0 0
Nie pracuje dla Policji ani a żadnych służbach z wypowiedzi Pani zrozumiałem ze są inne nagrania nie sądziłem ze to nagranie jest dłuższe . To długo Pani była u starosty . Chce mi Pani powiedzieć ze wszystkie służby w kraju są złe ??? Ze każdego musimy nagrywać ??? Nadal nie rozumiem i tak dlaczego to jest opublikowane przed wyborami . Dlaczego Panie nagle zmieniły barwy . Czy może Pani Sikoń miała założyć organizacje bo PiS tracił na poparciu . Patrząc na lokalny PiS to jest bardzo mocno podzielony .
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:23:31
0 1
@pol2018 Gdzie ja piszę, że wszystkie slużby są niedobre?
Przeczytaj sobie proszę co pisze się o pracy slużb, komu one slużą? Może zrozumiesz wtedy co miałam na myśli.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:26:03
0 1
Mamy w Polsce Agencję Bezpieczeństwa Narodowego? Dlaczego nie mamy jej w Polsce?
Taka agencja ma slużyć NARODOWI.
Tutaj masz więcej na ten temat.
https://jackcaleib.com/medium/2856f16
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:26:03
0 1
Mamy w Polsce Agencję Bezpieczeństwa Narodowego? Dlaczego nie mamy jej w Polsce?
Taka agencja ma slużyć NARODOWI.
Tutaj masz więcej na ten temat.
https://jackcaleib.com/medium/2856f16
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:26:31
0 0
Pani Grażyno na tyle pytań odpowiedziała Pani tylko o służbach.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:27:51
1 1
Pani Grażyno cwaniakowałem to w roku 4 czerwca 1989r jak doszło do szarpaniny z członkiem egzekutywy Komitetu Wojewódzkiego PZPR przed Kapliczką w miejscowści Skrzydlna Po latach podaliśmy sobie rękę takie to życie
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:29:35
1 4
brudna walka o koryto i cała prawda!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:39:02
0 2
@pol2018 Wydaje mi się , że odpowiedzialam na wszystkie Twoje pytania, no chyba , że pytałeś mnie o coś pod innym nickiem?
@wcurwiony Kto Twoim zdaniem brudno gra o "koryto" ?
Jeśli piszesz o Nas to żadnej walki nie ma . W swopim życiu wielokrotnie odrzucalam propozycje finansowe, awansu , tudzież startu w wyborach wzamian za zamknięcie mi ust. itp, tak więc nie ubliżaj mi proszę
Nie jestem ubogą osobą mi mamy dobry poziom życia, więc po co mi jest jakieś koryto?

Sama wraz z mężem potrafimy zadbać o siebie i nasze rodziny. Robiliśmy to skutecznie całe nasze dorosłe życie plus pomaganie innych charytatywnie, społecznie.
@old To mnie cieszy. ;-)) dajesz sobie radę, gratuluję.

Odpowiedz
katon
2018-10-09 22:40:14
0 2
@grazynahayes Dziękuję Pani Grażyno! Paweł Zastrzeżyński.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:43:09
0 0
pol20182018-10-0922:12:44 0 0 Zgłoś naruszenie
@geronimo Wiesz coś na temat podsłuchów zalożonych ponoć ludzi om PRAWYM, którzy byli nękani prawie 10 lat??????
Ponoć nielegalnych podsluchów, a także o przetrzymwaniu MATERIAŁOW DOWODOWYCH w sprawie gróźb smiertelnych w stosunku do "oskarżonego" za wpisy tutaj komentującego?
On się nie przyznaje do tych wpisów , a dostał on przeszło 2 lata temu grożby pozbawienia go życia, material dowodowy z tymi wpisami w jego komórce im "zwinęli" i NIE CHCĄ go wydać, aby mógł go użyć jako DOWODU w sprawie?
To kto jest prawdziwym winnym?
Kogo chcieli wsadzić do więzienia za wpisy wg. informacji osoby, która powinna stać na straży porządku publicznego, ochrony DOBRA PUBLICZNEGO? Co wg. "informatora"chcieli ponoć tam zrobić z tym oskarżonym?
Hmmmmmmmmm może coś na ten temat popiszemy?

Gdzie są Ci wszyscy "strażnicy" prawa, porządku publicznego?
Do mysiej dziurki się schowali?

Ty mi tu nie.............. przekręcaj i z ofiar nie rób katów p[roszę.
Coś nie tak u Ciebie z systemem wartości, nieprawdaż?


Pani Grażyno zainteresowała mnie Pani tym komentarzem .
Kto jest nękany przez tyle lat ???
Kogo mieli wsadzić do więzienia ???
O co z tym chodzi ??? I kto to miał zrobić ????
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:43:31
1 0
Panie Pawle A pan za co dziękuje ??
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:45:54
0 2
@katon Panie Pawle Pan czyni ogromną pracę na rzecz obrony PRAWDY historycznej , w tym katowni UB w Limanowej. Jest Pan wieszczem prawdy, moje wyrazy OGROM,NEGO UZNANIA.
Dziękuje serdecznie za komentarz.
TYLKO prawda Nas wyzwoli oraz NARÓD POLSKI. ;-))
Czołem WIELKIEJ POLSCE, obrońcom PRAWDY.

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 22:48:43
0 2
@pol2018 Tym tematem zajmą się uprawnione prawem instytucje. Nie mogę tego skomentować na tym etapie.
Przepraszam.
Odpowiedz
pol2018
2018-10-09 22:51:55
0 0
Ok napisała coś Pani Wiec myślałem ze mogę zaczerpnąć informacji . Takie tematy nie ukrywam ze bardzo mnie ciekawią .
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-09 23:29:42
0 0
Merci beaucop
lubię być chwalony pani Grażyno
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 00:14:34
0 1
@old Widzisz nie każdy kto należał,/należy do danej partii krzywdził innych ludzi. Z tym różnie bywało, fakt em jest jednak zdolność wybaczania i POJEDNANIA w słusznej sprawie, czasami ludzie się też rehabilitują, nawracają.
Każdemu kto chce DOBRA Polski I Polaków nalezy docenić, szanować i dzialać wspólnie dla wspólnego dobra.

Ty widzę to rozumiesz , stąd moje gratulacje. ;-))
Nasza wygrana, waszą wygraną . ;-)) Takie mamy jedno z haseł wyborczych, czasami trzeba powiedzieć sobie nawet gorzką prawdę, ale trzeba ZJEDNOCZYĆ NARÓD, to jest najważniejsze w tej chwili, nieprawdaż?

Pozdrawiam i cieszę się, że chociaż My sobie nie skaczemy do oczu. ;-)) Taki malutki żarcik z tym skakaniem innym do oczu.
Odpowiedz
Marky11
2018-10-10 06:51:43
1 2
Z każdej strony pchają się do koryta i w każdy możliwy sposób. Myślicie że chcą żeby ludziom było lepiej? A guzik prawda, oni chcą zadbać o siebie i swoje rodziny i znajomych. Jeszcze tak nie było żeby ich społeczeństwo obchodziło, przypominają sobie przed wyborami. Taka prawda. Smutne to i co gorsze zmiany na lepsze nie widać.
Odpowiedz
ciemnylud
2018-10-10 07:06:27
0 2
Jest taka piosenka zespołu Perfect w której są słowa które śpiewa Grzegorz Markowski "ale wkoło jest wesoło człowiek w pracy małpa w zoo".
Odpowiedz
CUDNA
2018-10-10 07:23:04
1 1
Ze zwykłej troski o pana Jana pragnę się dowiedzieć jak spało się tej nocy po odsłuchaniu samego siebie. To szok dla malusieńkiego człowieczka jak ja a co na to establishment których nazwiska padają w "szczerych" wyznaniach.

Czy bohater artykułu złożył już dymisję? . hi,hi
Odpowiedz
tezet
2018-10-10 07:32:47
0 1
A dla mnie to prymitywizm stajenny nagrywanie po kryjomu, nie sądzę , że to jest legalne i jak nie trawie czerwonych portek tak mam nadzieje że odda cię do sądu w trybie wyborczym.
Odpowiedz
Wywrotowiec
2018-10-10 08:48:52
0 1
Nie sposób nawet skomentować tego artykułu. Przecież wydawalo by się że człowiek który ma chociaż trochę honoru po czymś takim nie spojrzał by ludziom w twarz i chyba zapadł się pod ziemię a ta kanalia sprawuje ten urząd i jeszcze ma chore ambicje. Czasem zastanawiam się gdzie my zyjemy i dlaczego ten naród polski jest tak glupi. No cóż pr!ykre to ale prawdziwe.
Odpowiedz
takjest
2018-10-10 08:51:53
1 2
Prosze nie szukac na sile sensacji ,w tych rozmowach nie ma nic zlego nic .Pan starosta tylko powiedzial to co my wiemy .Jezeli ktos w minimalny sposob interesuje sie lokalna polityka to ,to wszystko wie. Ja mysle ze jezeli dowie sie pan prezes Kaczynski to nagrodzi pana staroste za to ze solidnie dba o region i czysci wszystko z POpaprancow ,WLASNIE TAK POWINIEN ZACHOWYWAC SIE KAZDY SYMPATYK PARTI RZADZACEJ .Polityka i jej uprawianie to nie jest zabawa w piaskownicy ,kazdy wytrawny polityk musi piac sie na wyzyny wtedy w normalny sposob wspiera swoje ugrupowanie , trzeba eliminowac tz szuje ktore sie podszywaja a robia brudna robote . Tak ze brawo panie starosto powiedzial pan prawde ze dba pan o partie rzadzaca w regionie i wspiera pan ludzi ktorzy dobrze pracuja dla polski.To co zrobila pani Grazyna swiadczy tylko o jej malosci dlatego jej wiarygodnosc legla u zera ,my mieszkancy brzydzimy sie takim metodami rozmowy.W wyborach mieszkacy ocenia postepowanie pani Grazynki i pogonia ja ,co juz widac w powyzszych komentarzach .




Odpowiedz
DRKidler
2018-10-10 08:56:25
0 1
@tezet: .Dopuszczanie takiego dowodu potwierdził Sąd Najwyższy w wyroku z 22 kwietnia 2016 r. (II CSK 478/15). Uznał wówczas, że tajne nagrania są dopuszczalne w procesie cywilnym i taki dowód nie może zostać zdyskwalifikowany.Cały problem jest spowodowany głównie tym, iż żaden przepis procedury cywilnej nie reguluje wprost problemu dopuszczalności takich dowodów.
Odpowiedz
Ratownik
2018-10-10 09:03:35
0 2
John - jaskrawe spodnie propisowski? John mógłby w polityce być odpowiednikiem stacji pogodowej. Przewiduje trendy i zawsze przyłącza się do zwycięzców (patrz czasy rządów PO i PSL). Natomiast co do publikacji nagrań mam pytanie: Jak myślicie gdyby John dysponował nagraniami dyskredytującymi przeciwników nie wykorzystałby tego faktu?
Odpowiedz
DRKidler
2018-10-10 09:20:53
1 3
Dziś obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Jestem całym sercem z elektoratem PIS, niech im się polepszy, byle szybko.
Odpowiedz
Jaworina
2018-10-10 09:29:25
0 4
Wart " pałac Paca a Pac pałaca ". Jeżeli dołożymy do tego bagienka jeszcze KK ( co jest najbardziej smutne i bardzo tragiczne ) to mamy cały obraz ELYT w Najjaśniejszej. Oczywiście duża część " funkcyjnych" w KK jest wspniała czego nie można powiedieć o klasie tzw. " politycznej ". Ale 3 raz powtórzę - jacy wyborcy czy wierni - tacy polityy i pasterze
Odpowiedz
napoleon
2018-10-10 09:44:37
0 2
"WYKOSIĆ PSL " !! tak starosta się odwdzięcza, za to, że po ostatnich wyborach PSL dołączyło do koalicji PiS i Działajmy Wspólnie?? mam nadzieję, że teraz PSLowcy plują sobie w brodę.. mogli rządzić z ziemią limanowską w powiecie
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 10:49:33
2 2
Szanowni Państwo krytykujący zastanówvie się proszę :czy pewne grupy NACISKU , banksterki , LICHWY, itp byliby tacy "mocni" w swoich dzialaniach gdyby wszyscy ludzie, (no to jest chyba abstrakcją), no ale większość z nich była odważna, szukająca prawdy i nie ulegałaby by naciskom tych "elit".

Przecież tych na decyzyjnej górze jest TYLKO 7000 do 7500 tysięcy ludzi NA ŚWIECIE. !!!!!

To kto wykonuje tę "czarną" robotę?
Czy Wy myślicie, że piloci zrzucją na ludzi te świństwa z samolotów na całym swiecie dobrowolnie, bez szantażu i nacisku? Czy Wy myślicie , że wszyscy lekarze wiedzą co jest szkodliwego w szczepionka, a jeśli nawet wiedzą to czy robią to DOBROWOLNIE, bez przymusu i szantażo o ich zwolnieniu?

Czy Wy myślicie, że ludzie UZALEŻNIENI od pożyczek, bo mało za mało , aby NORMALNIE egzystować, są EKSPLATOWANI jak zwierzęta pociągowe chcą je DOBROWOLNIE spłacać na tak NIEKORZYSTNYCH WARUNKACH, czasami zagrażjącymi utracie wszystkiego co mają ???

Pytań można mnożyć w NIESKOŃCZONOŚĆ, nie wspominając już o zagranicznych , NIEKONTROLOWANYCH adopcjach dzieci ponoć niektóre idą na o0rgany, inne dla pedofili, inne na CHORE rytuały satanistycze .
Srednio rocznie ( według oficjalnych statystyk) ginie w Polsce 20 tysięcy ludzi.

Czy Wy chcecie ulegać NACISKOM, czy jesteście w stanie ryzkować utratę pracy, SZYKANY , , zastraszania?
Mnie i wielu innym już się to przydażyło.

Czy taki los chcemy dla POLSKIEGO NARODU, waszych dzieci, przyszłych pokoleń o ile przeżyjemy w tym P[OLSKIM HOLOKAUSCIE?

Ukożcie się PROSĘ, zastanowcie nad tym wszystkim , bo igranie z przysłowiowym ogniem NIE jest ŻARTEM.
Taki mały kraj jak ISLANDIA pokazała im gdzie jest ich miejsce.

Fajnie siedzi się niektórym przed komputer, klika w klawiaturą i krytykuje tych, którzy się temu PRZECIWSTAWIAJĄ?
Dla kogo MY to robimy ryzyykując nowrmalne życie dla siebie, naszych rodzin?
Hm czy naprawdę chodzi Nam to toe marne koryto narażając nawet WŁASNE ŻYCIE????????
Skoro nadal twierdzicie , że idziemy po "koryto" to sami zróbcie to co My robimy w onronie POLSKIEGO INTERESU i się wtedy wystawcie na NACISKI tych grup.

POWIODZENIA kop0chani Wam życzę.
CHWALA WIELKIEJ POLSCE, potomkom największych z największych, potomkom ludzi PRAWYCH, WALECZNYCH żyjących w PRAWDZIE i miłości do BLIŹNICH.
CHWAŁA potomkom LECHISTANU, wielkiego imperium LECHICKIEGO rozgromionego ego podstępem, w ukryciu i zakłamaniu przez żmijowe plemię.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 11:03:44
3 2
Wysyłam POPRAWIONY poprzedni komenarz , przepraszam za poprzednie błędy.
Szanowni Państwo krytykujący zastanówcie się proszę :czy pewne grupy NACISKU , banksterki , LICHWY, itp byliby tacy "mocni" w swoich dzialaniach gdyby wszyscy ludzie, (no to jest chyba abstrakcją), no ale większość z nich była odważna, szukająca prawdy i nie ulegałaby by naciskom tych "elit".

Przecież tych na decyzyjnej górze jest TYLKO 7000 do 7500 tysięcy ludzi NA ŚWIECIE. !!!!!

To kto wykonuje tę "czarną" robotę?
Czy Wy myślicie, że piloci zrzucją na ludzi te "świństwa" z samolotów na całym świecie dobrowolnie, bez szantażu i nacisku? Czy Wy myślicie , że wszyscy lekarze wiedzą co jest szkodliwego w szczepionkach, a jeśli nawet wiedzą to czy robią to DOBROWOLNIE, bez przymusu i szantażu o ich zwolnieniu?

Czy Wy myślicie, że ludzie UZALEŻNIENI od pożyczek, bo mało za mało zarabiają , aby NORMALNIE egzystować, są EKSPLATOWANI jak zwierzęta pociągowe chcą je DOBROWOLNIE spłacać na tak NIEKORZYSTNYCH WARUNKACH, czasami zagrażjących utracie wszystkiego co mają ???

Pytań można mnożyć w NIESKOŃCZONOŚĆ, nie wspominając już o zagranicznych , NIEKONTROLOWANYCH adopcjach dzieci ponoć niektóre idą na organy, inne dla pedofili, inne na CHORE rytuały satanistycze .
Średnio rocznie ( według oficjalnych statystyk) ginie w Polsce 20 tysięcy ludzi.

Czy Wy chcecie ulegać NACISKOM, czy jesteście w stanie ryzkować utratę pracy, SZYKANY , , zastraszania?
Mnie i wielu innym już się to przydażyło.

Czy taki los chcemy dla POLSKIEGO NARODU, waszych dzieci, przyszłych pokoleń o ile przeżyjemy w tym POLSKIM HOLOKAUSCIE?

Ukożcie się PROSĘ, zastanówcie nad tym wszystkim , bo igranie z przysłowiowym ogniem NIE jest ŻARTEM.
Taki mały kraj jak ISLANDIA pokazała im gdzie jest ich miejsce.

Fajnie siedzi się niektórym przed komputerem, klika w klawiaturę i krytykuje tych, którzy się temu PRZECIWSTAWIAJĄ?
Dla kogo MY to robimy ryzykując normalne życie dla siebie, naszych rodzin?

Hm czy naprawdę chodzi Nam to te marne "koryto" narażając nawet WŁASNE ŻYCIE????????
Skoro nadal twierdzicie , że idziemy po "koryto" to sami zróbcie to co My robimy w ocnronie POLSKIEGO INTERESU i się wtedy wystawcie na NACISKI tych grup lub się z Nimi "ułożycie" ?

POWIODZENIA kochani Wam życzę.
CHWALA WIELKIEJ POLSCE, potomkom największych z największych, potomkom ludzi PRAWYCH, WALECZNYCH żyjących w PRAWDZIE i miłości do BLIŹNICH.
CHWAŁA potomkom LECHISTANU, wielkiego imperium LECHICKIEGO rozgromionego podstępem, w ukryciu i zakłamaniu przez żmijowe plemię.
Odpowiedz
KaKropka
2018-10-10 13:08:11
0 4
Postawią nowy pomnik bohatera
Wybiorą sobie nowego premiera
Stworzą nowy system polityczny
Będą dumni, że jest demokratyczny

Znowu szwindel szykują nowy
Znów chcą się dobrać do Twojej głowy
Nie możesz ciągle dostawać w ryj
Nie daj się zabić - żyj!

Oni się czepiają, sztucznie uśmiechają
Oni mają władzę, oni zabijają
Oni są silni, bo mają karabiny
Oni chcą zabijać, bo to są sukinsyny

Utwór z 1988, a tekst wciąż aktualny, niestety...

https://www.youtube.com/watch?v=8zJKRxIr8FI
Odpowiedz
adamsmith
2018-10-10 15:05:51
0 3
Pani Grażyno jeśli chodzi o taśmy to w mojej ocenie Pani oraz ta druga oraz wdowa po Panu Sikoniu i w ogóle tego typu ludzie wyrządzacie największą szkodę na prawicy (ogólnie to wszędzie gdzie tacy ludzie sie znajdują) wynosząc do publicznej wiadomości swoje charakterologiczne ułomności jak kłótliwość zacietrzewienie, brak zdolności do ustępstw czy kompromisu. Znam wiele takich ludzi wszędzie są marginalizowani bo więcej czynią szkody niż pożytku.
Osobnym zaganieniem są powielane przez Panią nieścisłe informacje, półprawdy i głupoty.
Ot choćby mówi Pani o 20 tysiącach zaginionych - to prawda. Nie wspomina Pani o tym że większość np dzieci odnajduje się w ciągu 14 dni od zaginiecia, a z zaginięć młodocianych naliczniejsza jest grupa wiekowa 14-17 lat czyli głupota młodości a nie żaden handel organami. część zaginięć to tzw uprowadzenia rodzicielskie, część samobójstwa i wychodzi z tego Pani pisania żenada.
Odpowiedz
rockfm
2018-10-10 15:14:08
0 1
nagrania opublikowane teraz - dobrze! bo prawda pomoże w decyzji w najbliższych wyborach a oto chodzi, żeby podjąć dobre decyzje teraz, opublikowanie tego później byłoby błędem

ktokolwiek z osób publicznych wypowiada się niegodziwie muszą wyborcy o tym wiedzieć i kropka!

Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 15:41:34
1 1
@adasmsmith Co Ty tutaj wypisujesz? Jaka "PRAWCIA" NIE DZIELCIE LUDZI proszę.
Jest TYLKO jedna dopuszczalna kategoria tj. LUDZIE UCZCIWI i reszta , te sztuczne partyjne podziały , tudzież religijne, kontrolowany system edukacji przez "elity" ( te zakulisowe rządy) , tudzież ich wierni wykonawcy, podziały na rasy , LICHWIARSKI, system bankowey uzależniający ludzi, tajne, nielegalne stowarzyszenia, bajkli o rzekomych KOSMITACH, bajki o rzekomej płaskiej ziemi, , zaklamywanie PRAWDY HISTORYCZNEJ, naszych KORZENI i inne burzogmoty neomarksistowej ideologii ZNIEWOLENIA LUDZI to są NASRZEDZIA DZIELENIA LUDZI. !!!!!!!!

Nie pisz więc proszę tych wszystkich FARMAZONOW demagogicznych., proszę.
Tylko manipulujecie ludźmi ciężko pracującym i w zniewolonym kraju przez różnych bojażliwych ludzi, dla których ineres obcych korporacji jest ważniejszy od NARODU.

Musimy WSZYSCY ZJEDNOCZYĆ NAROD w prawdzie i wzajemnym poszanowaniu i miłości do bliźniego, to jest Nasza wspólna rola.

Bąd ź proszę uczciwy i posłuchaj "poiwiatowych taśm PRAWDY" , KTOO TAK CHCE "KOSIĆ" rodaków, W TYM SWOICH LUDZI z PISu My czy Oni?
My NIE DZIELIMY LUDZI.

?

Proszę mi udowodnić, że kłamię lub mówię półprawdy, w tym Nasdi ludzie.
Czy Ty rozumi9esz znaczenie słowa ZAGINIONY?
Statystyki mówią o tych NIEODNALEZIONYCH , to oznacza zaginiony i uwzględnion y w statystyce.

Proszę także NIE MANIPULOWAĆ faktami, przecież Pani Jadzia Sikoń HONOROWO oddała Wam ludzi z PISu , którzy są patriotami , dobrymi , szlachetnymi ludzmi.
Wy macie OBSESJĘ na punkcie Pani Jadzi i jej rodziny, przestaŃcie proszę ich ciągle POMAWIAĆ I GNĘBIĆ, już prawie 10 lat to robicie, ale ostatnio szala przechyla się na ich KORZYŚĆ.
Szala PRAWDY i SPARAWIEDLIWOŚCI.
C
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 15:41:35
1 2
@adasmsmith Co Ty tutaj wypisujesz? Jaka "PRAWCIA" NIE DZIELCIE LUDZI proszę.
Jest TYLKO jedna dopuszczalna kategoria tj. LUDZIE UCZCIWI i reszta , te sztuczne partyjne podziały , tudzież religijne, kontrolowany system edukacji przez "elity" ( te zakulisowe rządy) , tudzież ich wierni wykonawcy, podziały na rasy , LICHWIARSKI, system bankowey uzależniający ludzi, tajne, nielegalne stowarzyszenia, bajkli o rzekomych KOSMITACH, bajki o rzekomej płaskiej ziemi, , zaklamywanie PRAWDY HISTORYCZNEJ, naszych KORZENI i inne burzogmoty neomarksistowej ideologii ZNIEWOLENIA LUDZI to są NASRZEDZIA DZIELENIA LUDZI. !!!!!!!!

Nie pisz więc proszę tych wszystkich FARMAZONOW demagogicznych., proszę.
Tylko manipulujecie ludźmi ciężko pracującym i w zniewolonym kraju przez różnych bojażliwych ludzi, dla których ineres obcych korporacji jest ważniejszy od NARODU.

Musimy WSZYSCY ZJEDNOCZYĆ NAROD w prawdzie i wzajemnym poszanowaniu i miłości do bliźniego, to jest Nasza wspólna rola.

Bąd ź proszę uczciwy i posłuchaj "poiwiatowych taśm PRAWDY" , KTOO TAK CHCE "KOSIĆ" rodaków, W TYM SWOICH LUDZI z PISu My czy Oni?
My NIE DZIELIMY LUDZI.

?

Proszę mi udowodnić, że kłamię lub mówię półprawdy, w tym Nasdi ludzie.
Czy Ty rozumi9esz znaczenie słowa ZAGINIONY?
Statystyki mówią o tych NIEODNALEZIONYCH , to oznacza zaginiony i uwzględnion y w statystyce.

Proszę także NIE MANIPULOWAĆ faktami, przecież Pani Jadzia Sikoń HONOROWO oddała Wam ludzi z PISu , którzy są patriotami , dobrymi , szlachetnymi ludzmi.
Wy macie OBSESJĘ na punkcie Pani Jadzi i jej rodziny, przestaŃcie proszę ich ciągle POMAWIAĆ I GNĘBIĆ, już prawie 10 lat to robicie, ale ostatnio szala przechyla się na ich KORZYŚĆ.
Szala PRAWDY i SPARAWIEDLIWOŚCI.
C
Odpowiedz
xul
2018-10-10 17:24:34
1 0
Pani Grażyno ... tylko nie wiem co to nagranie nowego wnosi. Rozumiem posunięcie dlaczego przed wyborami je upubliczniać i nie rozumiem kogoś wyżej dlaczego miano by je upubliczniać po wyborach. Wtedy to już ... rozeszłoby się w eter po tygodniu, a tak .... może ktoś coś przemyśli.
Jeszcze jedno ale. Ktoś pisał żeby głosować na młodych, ŚWIĘTA RACJA ;) Tak trudno to zauważyć, że na przełomie przykładowo ostatnich kilkunastu lat, WIELU kandydatów zmienia barwy? (nie będę pisał kto, bo będą mi znowu dziwne wiadomości przychodziły, a tak naprawdę wystarczy popatrzeć kto ze starych wyjadaczy kiedy i skąd startował) _ PiS, PO, PSL, inne KWW (nie wszystkie - są takie gdzie jest jedna osoba ;P ), to jest jeden pies tak naprawdę. Czasem się lubią bardziej, czasem mniej, dawniej razem na imprezy jeździli, teraz się kłócą, lub na odwrót, no jak baby i co z tego. Debatowanie na ten temat jest tak potrzebne jak ku*** majtki... wybory na poziomie powiat/gmina dotyczą wyboru osób, nie partii. Jak ktoś ma zamiar wybierać kogoś z PiSu, tylko dlatego że jest z tej grupy to powinien się mocno zastanowić (to samo tyczy się innych "partii", nie chodziło mi o to że akurat jestem anty PiSior ;) jestem anty w ogóle :D). Wybieramy LUDZI KTÓRYCH ZNAMY z podwórka i wiemy co sobą reprezentują, a do tego znamy ich dotychczasowy dorobek w działalności danego samorządu, często też na pewno mieliśmy i mamy do czynienia osobiście ... chyba. Aczkolwiek mogę się mylić, zależy czy ktoś chce mieć spokój czy ma skłonności masochistyczne, czy to świadome czy utajone :)
Wiadomo kandydaci różne zagrywki stosują aby dostać się do koryta, a to rozdają ulotki, długopisy, plakaty, banery, chodzenie po domach i mówienie o konkurencie że głosy za wódkę zbiera, robienie kontrkandydatowi zdjęć po pijaku, rozdaje róże ... płyn do naczyń ... jednak w przypadku powyższego nagrania odnoszę wrażenie, że bardziej to przypomina zagranie w stylu ... a masz gnido dworska, za to, za tamto :D to takie nie chrześcijańskie ... aczkolwiek podoba mi się ^^ co prawda nie wiem dokładnie za co, ale chyba ostro było ... lub jest ... lub jeszcze będzie :D przynajmniej nie jest nudno
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-10 18:25:31
1 1
@xull Zanim odniosę się do Twojego komentarza, pozwól proszę odnieść mi się do tego obcjobrzmiącego słowa Pana starosty: " anonimozje” , co te słowo oznacza ?
Osobiście znam słowo podobnie brzmiące to jest " animozja " według słownika języka POLSKIEGO oznacza : «niechęć do kogoś wywołana urazą; też: niesnaska wywołana tym uczuciem"

Mam taką nadzieję, że Ty nie palasz taką niechęcią do patriotów ? ;-))
Teraz odpowiadam uprzejmnie:

Co wnosi te nagranie? Dobre pytanie mam nadzieję, że Ty rozumiesz co oznacza ochrona interesu publicznego? Moim zdaniem wnosi ono przejrzysty obraz polityki w naszym powiecie. Pokazuje ten PRAWDZIWY, a nie zakłamany obraz . Pokazuje jak niektóre osoby decyzyjne mało się liczą z tym interesm publicznym mieszkańców naszego powiatu.
Pokazuje jak indywidualne interesy pewnych grup decyzyjnych stanowią najważniejszy, jak się wydaje dla nich temat. Kto bowiem ustala ewentualną obsadę stanowisk swoich ludzi w powiecie tudzież do parlamentu polskiego, spółek na tak odległy czas przed wyborami. Zaznaczam, że w dacie mojego spotkania w starostwie ( miejsce publiczne!! ) , spotkanie PUBLICZNE , bo z funkcjonariuszami publicznymi , rozmowy dotyczące polityki lokalnej władzy( a nie spotkanie na kawce w prywatnym domu u Władzi) dotyczyły głównie rozdań personalnych "swoich", a nie np. strategii rozwoju powiatu, troska o sprowadzanie inwestorów do powiatu, troska o poprawę życia lokalnej ludności itp.
Spotkanie miało miejsce w kwietniu 2017 roku , a Pan Starosta już miał wraz z innymi już wszystko przemyślane, zaplanowane?

Czy to jest polityką partii PIS, oraz ich kolegów w powiecie sprawujących władzę?

Z tym zmienianiem barw partii politycznych to masz rację, sama znam osobiście kilka takich ludzi( ja tak nie robiłam).
My na szczście mamy w naszym KWW wielu młodych ludzi, niestety mieliśmy za mało czasu, aby poszukać inne perełki , wszystko działo się na ostatnią chwilę.

Osobiście wychodzę z założenia, że Ci dojrzali w naszym KWW też pełnią bezcenną rolę , wielu tam jest społeczników, ludzi sprawdzonych w walce z uciskiem, doświadczonych. To oni pomogą tym młodym przecierać nieznane im dotąd ścieżki, chronić ich przed działaniami" SBeckich towarzyszy " oraz im podobnych mącicieli porządku społecznego, burzycieli itp.

My tylko na pierwszą kadencję, jak już planujemy być radnymi powiatowymi ( jesli oczywiście tak wyborcy o tym zadecydują ;-)) )
Potem będziemy zasłużenie odpoczynać w cieniu ich OSIĄGNIĘĆ, i chwały. ;-))

Młodzież jest Naszą nadzieją. ;-))
Pozdrawiam.
Odpowiedz
adamsmith
2018-10-11 08:11:55
0 1
grazynahayes - jakie wy?? jestem ja i moja prywatna opinia a ty ciągle mówisz per wy. Po drugie ludzie się dzielą, tworzą różne grupy mają różne preferencje i spojrzenie na świat i otaczające sprawy. Niech Pani nie sugeruje że między ludźmi nie ma podziałów i różnic bo się Pani o śmieszność ociera. Podziały były są i będą. Są całkiem naturalne i długie jak ludzkość.
Pisze Pani o jedności ale ja bym w jednej grupie np z Panią nie chciał być za żadne skarby. Brzydzę się Pani zachowaniem. Nie chodzę po ludziach i nie nagrywam rozmów z nimi a potem biegam z tym po mediach.
Odpowiedz
Ratownik
2018-10-11 08:29:31
0 0
Ale przy okazji dowiedzieliśmy się od Pana Starosty, że PiS wprowadza dziedziczenie stanowisk - znaczy (w.g Jana) syn senatora za senatora. Średniowiecze wraca pełną gębą
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-11 12:14:34
0 1
Czyli nie taki diabel straszny jak go maluja (znaczy J. Puchala). Za to zastanawiajacy jest poziom wypowiedzi p. Hayes, rozpoczynanie zdan od "A(...)" , "no".

Swoja droga pani Hayes mogla by o sobie tez cos napisac, tzn ze mieszka w Szczyrzycu,ze jej psy robia wokolo po dzialkach sasiadow,a ja to bawi,ze lubi ludziom tylki obrabiac, a jet mezczyzna zostawil rodzine dla niej...
Swoje brudy tez ma za paznokciami. Nikt chyba nie lubi jej z otoczenia. Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-11 12:16:30
0 1
Drodzy czytelnicy,od razu pisze ze nie jestem zwolennikiem JP ani ukladzikow
Odpowiedz
konto usunięte
2018-10-11 12:47:46
0 0
@lesnyduch Proponuje zacząć płacić podatek za dom, sprawdzić podłączenia wody, płacić za wywór śmieci z domu"widmo" ?
Zadbać o wlasne gospodarstwo rolne. Skończyć z zachowaniami nieodpowiednimi dla utrzymania dobrych stosunków międzyludzkich.
To tak na początek, potem zastanowię się nad resztą.
Pozdrawiam i miłego dnia życzę. ;-))
Odpowiedz
rulewicz
2023-06-18 18:28:02
0 0
Macie Limanowa in jakieś nowe taśmy przed wyborami?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Powiatowe taśmy prawdy - odcinek pierwszy: „anonimozje” oraz „trzeba ich wykosić”"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]