1°   dziś 1°   jutro
Piątek, 22 listopada Marek, Cecylia, Wszemiła, Stefan, Jonatan

Ekspert proponuje godzinę policyjną dla niezaszczepionych

Opublikowano 14.05.2021 12:30:00 Zaktualizowano 14.05.2021 12:39:06 top

Wprowadzenie godziny policyjnej lub zakazu przemieszczania się między województwami dla osób, które nie chcą się zaszczepić - proponuje w piątkowej rozmowie z Radiem Zet prof. Miłosz Parczewski, lekarz naczelny ds. COVID-19 w szpitalu wojewódzkim w Szczecinie.

Jak przekonuje prof. Parczewski, osobom, które nie chcą się szczepić, "nie można dać szansy na zakażanie innych".

Zdaniem eksperta, nie można nikogo siłą ani przepisami zmusić do szczepienia się przeciwko COVID-19, ale można sprawić, żeby taka osoba sama zdecydowała, że się zaszczepi.

Zdaniem prof. Parczewskiego, takim rozwiązaniem "mogłoby być np. wprowadzenie godziny policyjnej dla niezaszczepionych lub zakazu przemieszczania się między województwami" - czytamy na portalu Radia Zet.

Zobacz również:

W Polsce wykonano dotychczas więcej niż 15 mln szczepień przeciwko COVID-19. W pełni zaszczepionych jest ponad 4 mln osób. Jak wynika z rządowych statystyk z czwartku, dzienna liczba szczepień wyniosła ponad 410 tys. 

***
Dotychczas w powiecie limanowskim wykonano 33 117 szczepień, dzienna liczba szczepień wynosi 1487. Liczba osób w pełni zaszczepionych ogółem wynosi 8938, a dzienna liczba osób w pełni zaszczepionych to 576 osób.

Komentarze (49)

abc58
2021-05-14 12:37:55
2 25
Co za rewelacje wymyślił ten lekarz. Może lepiej wcześniej pomyśleć i zastanowić sie a potem wygłaszać swoje teorie.
Odpowiedz
Limka28
2021-05-14 13:11:14
2 30
a następnie obozy koncentracyjne i komory gazowe... ten konował miał dzidka w SS?
Odpowiedz
pacho
2021-05-14 13:11:37
9 4
godzina policyjna dla czesci obywateli, to sie żle kojarzy, lekarz i profesor powinien to rozumieć zanimy sie wypowie, co nie znaczy że niezaszczepieni nie roznoszą wirusa w prezencie..... zwłaszcza swoim dziadkom i babciom albo przewlekle chorym , których układ odpornościowy jest tak czy siak słaby..
Odpowiedz
StMi
2021-05-14 13:15:56
2 24
Zdobycie tytułu prof. (uczciwie czy dzięki "plecom") nie upoważnia do stawiania się nad prawem i konstytucją. Poza tym tylko 3/100 badanych szczepionek nie powoduje powikłań a wdrażanie ich trwa co najmniej 10 lat.

Więc skoro "mądra głowa" gada takie rzeczy że nie wiadomo o co chodzi to chodzi po prostu o pieniądze i koniecznie trzeba sprawdzić ile wziął.
Odpowiedz
rysio68
2021-05-14 13:18:00
2 26
"Jak przekonuje prof. Parczewski, osobom, które nie chcą się szczepić, "nie można dać szansy na zakażanie innych".
1. Szczepionka chroni przed zakażeniem – kłamstwo założycielskie. Żadna szczepionka nie chroni zaszczepionego przed zakażaniem, ponieważ nie taka jest jasno zdefiniowana zasada działania szczepionki:

Szczepionka to preparat biologiczny który w założeniu imituje naturalną infekcję i prowadzi do rozwoju odporności analogicznej do tej którą uzyskuje organizm w czasie pierwszego kontaktu z prawdziwym drobnoustrojem (bakterią lub wirusem).

Źródło: https://szczepienia.pzh.gov.pl/wszystko-o-szczepieniach/co-to-jest-szczepionka/

2. Zaszczepiony chroni innych przed zakażeniem – kłamstwo będące konsekwencją kłamstwa w punkcie pierwszym. Zaszczepiony w pierwszym okresie z definicji jest nosicielem bakterii lub wirusa. W późniejszym czasie nadal może zakażać, ponieważ szczepionka działa WYŁĄCZNIE na zaszczepionego w taki sposób, że przygotowuje organizm do walki z infekcją i nic więcej. Patrz wyżej na definicję szczepionki.

3. Szczepionka mRNA działa na wszystkie mutacje wirusa – kłamstwo nie tylko pozbawione jakichkolwiek podstaw naukowych, ale przeczące podstawowej wiedzy naukowej. O ile w ogóle preparat genetyczny zawierający tak zwany przekaźnik kwasu rybonukleinowego można uznać za szczepionkę, to jak sama nazwa wskazuje mRNA zawiera konkretny fragment, konkretnego kodu charakterystycznego dla konkretnego wirusa:

W przypadku szczepionki mRNA przeciwko COVID-19 wykorzystuje się ten mechanizm, aby wprowadzić do naszych komórek mięśniowych „przepis” na produkcję tzw. białka „S”, które jest charakterystyczne dla nowego koronawirusa SARS-CoV-2. Dzięki wytworzeniu tego białka w naszych komórkach układ immunologiczny jest stymulowany do produkcji odpowiednich przeciwciał. W ten sposób bez zachorowania nabywamy odporność na COVID-19.

Źródło: https://zdrowie.pap.pl/szczepienia/technologia-mrna-w-szczepionkach-dlaczego-jest-bezpieczna.

4. W pierwszej kolejności powinno się szczepić osoby starsze i chore – kłamstwo i barbarzyństwo pseudonaukowe. Profilaktyka szczepienna od zawsze dotyczyła osób zdrowych i przede wszystkim dzieci, bo taki jest jej sens i natura. Osoby starsze i chore, których układ immunologiczny jest słaby albo bardzo słaby są w sposób szczególny narażone na niepożądane odczyny poszczepienne. Szczepionka przesyła organizmowi informację, że ma się bronić przed nowym zagrożeniem, co w naturalny sposób organizm osłabia, natomiast dla organizmu zwalczającego inne schorzenia, stanowi śmiertelne zagrożenie:

Szczepienia ochronne stanowią jedną z najskuteczniejszych metod zapobiegania chorobom zakaźnym. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że nie wszystkie osoby mogą korzystać z tej metody profilaktyki, wskutek istnienia przeciwwskazań medycznych, uniemożliwiającym poddanie się szczepieniu ochronnemu. Dotyczy to m.in. osób chorych na nowotwory oraz inne choroby przebiegające z obniżeniem odporności.

Źródło: https://pssebochnia.wsse.krakow.pl/index.php/obszary-dzialan/szczepienia/sz

5. Szczepionki na COVID–19 są w pełni bezpieczne i przebadane – kłamstwo „marketingowe”. Żadna ze szczepionek nie przeszła kompleksowych badań, wszystkie zostały dopuszczone WARUNKOWO i wszystkie są w trakcie tzw. III fazy.

III Faza badań klinicznych angażuje znacznie większą grupę osób, od kilkuset do kilku tysięcy pacjentów i pozwala określić, czy nowy lek jest równocześnie bezpieczny i skuteczny, przy stosowaniu średnio- i długoterminowym.
Celem III Fazy badań klinicznych jest:

• potwierdzenie wyników bezpieczeństwa i skuteczności leku uzyskanych w II Fazie badań klinicznych,
• porównanie działania nowego leku w stosunku do innych leków czy placebo (nieaktywna postać nowego leku) lub innych standardowych terapii celem ustalenia, czy nowy lek wykazuje lepsze działanie. III Faza badań klinicznych może również służyć ocenie skuteczności i bezpieczeństwa nowego leku podawanego w połączeniu z innymi, standardowymi terapiami.

Źródło: https://www.ucb.pl/pacjenci/badania-kliniczne/o-badaniach-klinicznych/faza-iii
Niegrzecznie byłoby sądzić, że ten "Ekspert" jest skończonym idiotą, więc może warto prześledzić "Granty" jakie otrzymał od koncernów farmaceutycznych? Może tam jest przyczyna pomroczności jasnej.
Odpowiedz
maat
2021-05-14 13:24:01
1 15
To jest tak rażąco głupie co ten "coś" proponuje (bo na pewno nie można określać go mianem człowieka), że aż śmieszne!
Odpowiedz
maat
2021-05-14 13:24:59
1 10
Poza tym, co może wymyśleć "coś", co ma gębę psychopata...??
Odpowiedz
wasylis
2021-05-14 13:40:27
1 13
Idź dalej, nie ograniczaj się "ekspercie"! Tylko obozy koncentracyjne powstrzymają zarazę!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 13:52:01
4 18
Parczewski - wypluj to, bo gorzko tego pożałujesz - zawiśniesz jak najwięksi zbrodniarze wojenni. Zasłużenie, bo to co robicie teraz z nami, zdrajcy i judasze - to jest wojna!
Odpowiedz
Szeryf
2021-05-14 14:08:39
1 12
Popieram Tusik .takie końskie łby to powinno się zaszczepić końską dawką pavulonu.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 14:21:28
1 9
Faszystowski pomysł segregacji widzę że kiełkuje, za takie pomysły jest paragraf propagowanie nazizmu
Odpowiedz
kaeli
2021-05-14 14:22:43
1 9
Lisicki: Prof. Parczewski powinien być natychmiast zwolniony z Rady Medycznej
https://dorzeczy.pl/opinie/184699/lisicki-prof-parczewski-powinien-byc-natychmiast-zwolniony.html

– Dzisiaj jesteśmy straszeni kolejną falą w czerwcu, spowodowaną powrotem dzieci do szkół. Nie, proszę Państwa, nie będzie żadnej kolejnej fali w tym sezonie. Na chwilę obecną mamy odporność zbiorową – mówi w rozmowie z portalem DoRzeczy.pl dr Zbigniew Martyka, specjalista chorób zakaźnych, ordynator oddziału obserwacyjno-zakaźnego w szpitalu w Dąbrowie Tarnowskiej.
https://dorzeczy.pl/opinie/184567/dr-martyka-nie-wierze-w-rzetelna-debate-na-temat-covid-19.html
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 14:26:09
3 10
Szczepionka chroni niby tylko zaszczepionego w co szczerze wątpię bo eksperyment jest w toku, a zarażać dalej zarażają zaszczepieni więc czemu niby mieli mieć przywileje jakieś, dwa covid jest niewyizolowany czyli nie można go wpisać na listę chorób zakaźnych i zrobić szczepienia przymusowego, mówiłem że będą chcieli za wszelką cenę zaszczepić jak największą ilość osób i się spieszą bo cała fałszywą pandemia zaczyna padać powoli
Odpowiedz
tygrysek
2021-05-14 14:28:15
2 12
Taki jakby Hitlerek?????
Odpowiedz
DRATWA
2021-05-14 14:37:27
0 3
Odpowiedz
mikos
2021-05-14 15:08:57
1 16
No cóż kolejny pajac covidian się znalazł bredzi bzdury jakby był nacpany!Ekspercie zejdź na ziemię bo bujasz w obłokach jak dziecko we mgle!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 15:42:04
1 15
Ten osobnik z nazistowskimi zapędami powonien stanąć przed sądem za nakłanianie do czynów poniżających godność ludzką . A komisja etyki lekarskiej powinna odebrać mu prawa do wykonywania zawodu!
Odpowiedz
newman
2021-05-14 15:55:49
1 12
Kretynizm miesiąca !
Może w ogóle niech nie wychodzą z domu albo utworzyć jakieś obozy dla niezaszczepionych ?! Pomijam fakt, że szczepienia nie są obowiązkowe. Pomijam fakt, że nie ma pewności, że zaszczepieni nie zakażają ( zaszczepiony jest chroniony, ale nie wiadomo czy nie zaraża - to jest oficjalna linia wykładnicza producentów szczepionek).
Ale doprawdy nie wiem, jak bardzo trzeba być mądrym profesorem, by twierdzić, że w określonym czasie (np. od 18 do 6 rano) i na określonym obszarze (no bo zakaz przemieszczenia się między województwami też leży na stole) wirus będzie się przemieszczał od niezaszczepionych na innych niezaszczepionych ( no bo zaszczepieni są odporni, czyż nie?!) i dlatego trzeba w tym to określonym czasie (np. od 18 do 6 rano) wprowadzić godzinę policyjną ?
Z tego wypływa wniosek, że w pozostałych godzinach ( tj. poza godziną policyjną ) niezaszczepieni już nie zarażają. Ergo - wirusem steruje czas, a dokładna analiza tej tezy oznacza, że może nie potrzebne są szczepionki a tylko zegarki trzeba dostosować do aktywności wirusa. Odkrycie epokowe. Chyba będziemy mieli w Polsce pierwszego Nobla z medycyny. Ja już dziś panu profesorowi ślę gratulację. Vivat nauka!
Odpowiedz
oliwka
2021-05-14 16:06:12
1 10
doktorka zaszczepić na głupote
Odpowiedz
luxemburg
2021-05-14 16:22:28
8 4
Tusik, jak będziesz innym groził śmiercią, to pójdziesz siedzieć...no i do piekła.
Odpowiedz
Yaris
2021-05-14 17:14:27
3 1
Brawo TOP! Świetnie rozegrane rozwścieczenie mrówek! Ale jazgot się podniósł!

Kiedyś, ze tak powiem po naszemu, nawaliłem się i postanowiłem odwiedzić sąsiada. A ten do mnie
- nie wolno ci tu w stanie nietrzeźwości przychodzić, to mój teren.
Dlaczego ten lewak narusza moje konstytucyjne prawo do wolności?
Odpowiedz
mnimitz
2021-05-14 17:21:02
13 1
ograniczanie wolności przemieszczania … absolutnie nie
ale wprowadzenie przepisów ułatwiających dochodzenie odpowiedzialności cywilnej jest jak najbardziej uczciwe
dla przykładu ..
nauczyciel „antyszczepionkowiec” powoduje zarażenie dziecka, które w konsekwencji poniesie uszczerbek na zdrowiu (albo jego rodzic)
niech płaci odszkodowanie nawet do końca życia
i to jest uczciwe postawienie sprawy
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 17:28:43
1 11
@mnimitz, ty się bez łba urodziłeś/aś? Jak sprawdzisz który "antyszczepionkowiec" zaraził twoje dziecko? Jak ci nie pasuje nauczyciel, ktory boi sie zaszczepić, możesz poszukać szkoły, w której pracują sami covidianie :)) Ps. Może to twoje dziecko zarazi nauczyciela ze słabą odpornością i to Ty zapłacisz odszkodowanie. Chcesz? Pamiętaj! Miecz jest zawsze obosieczny cwaniaku/cwaniaro. Zdrowego rozsądku życzę. Jak również szacunku do innych.
Odpowiedz
Antykaczysta
2021-05-14 17:37:40
0 9
No co za cymbał!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 18:12:34
0 11
Mnimitz
ty naprawdę musisz mieć nieudane życie, że tyle w tobie mściwości i zapalczywości :)) A w dodatku strasznie głupi z ciebie człowiek (choć oscyluję, że jesteś kobietą ). A ten quazi ekspert już powinien leżeć na bruku z obfitym ryjem za słowa, ktore wylazły z tej jego parszywej gęby.
Odpowiedz
peres
2021-05-14 18:49:23
0 12
Co za pomysły? Gość niech przeczyta sobie konstytucję. Jak taki "cudak" tak samo cudownie leczy, jak cudowne są jego pomysły, to ja wysiadam.
Odpowiedz
benio999
2021-05-14 18:52:19
0 10
Proponuję zakaz wypowiadania się w mediach przez takich ekspertów (psełdo).
Odpowiedz
peres
2021-05-14 18:52:21
0 10
I dlaczego nie wpadł na taki pomysł już wtedy, kiedy szczepiono się przeciw grypie. Jego pomysł również zatrzymałby zarażenie się wirusem grypy. Bycie profesorem nie jest równoznaczne z mądrością.
Odpowiedz
ogonek
2021-05-14 20:10:18
0 6
Do wora z nim.!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 20:25:07
0 5
@mnimitz osoba zaszczepiona dalej przenosi wirusa i dalej zaraża skąd się wzięła w twojej zakutej łbie że osoby zaszczepione nie zarażają a niezaszczepieni zarażają ?? Doucz się bo wieje wiochą od ciebie
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 20:36:40
0 4
Widać po mnimitz że są ludzie którzy wierzą w wielką pandemię i są w stanie izolować ze strachu niezaszczepionych , widać że propaganda zrobiła sieczkę z mózgu gdzie śmiertelność covid to śmiertelność zwykłej grypy 0,04 procenta,dziki trener tłumaczy ci się dzieje , sytuacja z drugiej wojny holokaust na tej samej zasadzie był https://www.facebook.com/dzikimichal/videos/806683433298026/
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 20:38:43
0 8
Proponuję posluchać dr. Basiukiewicza. Wspaniały, mądry, rozsądny i niekupiony lekarz. Wprost mówi, że szczepienia niewiele dają, a szczepienie dzieci jest zbyt wielkim ryzykiem. Rzadko dopuszczają go do głosu. W zasadzie tylko Polsat od czasu do czasu go zaprasza. A szkoda.
Odpowiedz
mnimitz
2021-05-14 21:01:44
9 0
Baba … potrafię do godziny podać kiedy się zaraziłem covid i od kogo, zresztą większość moich znajomych, którzy chorowali też to wie
jak widzę perspektywa potencjalnego płacenia odszkodowania dla antyszczepionkowców jest bardzo bolesna
ale czym są pieniądze? …
dla mnie śmieciem…
tak naprawdę przeraża mnie, że swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem mógłbym kogoś zabić
i dlatego i tylko dlatego zapisałem się na szczepienie, które mam za tydzień
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 21:05:21
0 8
Prawdopodobnie 25 mln Polaków jest odpornych na covid i ma przeciwciała ,nikt nie robi przeciwciał z krwi , odporność własna jest największa i najbezpieczniejsza ,ludzie opamiętajcie się w tym tańcu
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 21:07:22
0 7
@ mnimitz ty masz szczepienie co tydzień kłamco , przestań namawiać na ten eksperyment
Odpowiedz
mnimitz
2021-05-14 21:08:13
6 0
jak to napisałeś omega?... "głupi z ciebie człowiek (choć oscyluję, że jesteś kobietą )"...
pozdrawiam wszystkie Kobiety może kiedyś omega uzna Was za Ludzi
Odpowiedz
AdamKnight
2021-05-14 21:35:44
1 2
@mnimitz, jeżeli ktoś zachoruje na covid i w wyniku tej choroby umrze, a nie zechciał wcześniej się zaszczepić, to jaką ja ponoszę odpowiedzialność za ewentualne nieumyślne zarażenie tej osoby?
Odpowiedz
JozekBMW
2021-05-14 21:55:47
0 4
daniel robią przeciwciała z krwi, tyko musisz zapłacić 118 zł. Ja sobie zrobiłem mam 337,7 i nie szczepię się chociaż w punkcie szczepień mówili, że można tylko po co.
Odpowiedz
edi60
2021-05-14 21:58:48
7 1
a ja popieram i jestem za takim rozwiazaniem . ja zaszczepiony jestem przeciwko prawie wszystkim zagrozeniom czy to Boleriozie , czy zołtace czy tez wielu innym chorobom ,szczepie sie rok rocznie p,grybie juz dobre ponad 10 lat i od tego czasu nie zachorowalem na grype chociaz nie siedze w domu tylko poruszam sie kazdego miesiaca srodkami komunikacji tzn autobusami miedzy wojewodztwami a konkretnie miedzy slaskim a malopolskim a taksamo przebywalem wczasie najwiekszych przypadkow zachorowan na slasku ,takze jestem za takim rozwiazaniem Ci co niechca sie zaszczepic niech siedza w domu i druga sprawa lekarze nie powinni leczyc takie osoby ktore odmowily sie zaszczepienia ,teraz mamy 21 wiek i jest dostepny wglad w taki wykaz osob ktore odmowili szczepienia chociaz dostaly skierowanie na zaszczepienie sie p.Covid 19 tak jak mowie ja poszedlbym dalej takim osobom ktore odmowily szczepienia gdy zachorowalyby na Covid nie udzielabym wogole pomocy lekarskiej WIEM ZE SZCZEPIONKA NIE ZABEZPIECZA OD ZARAZENIA SIE ALE DAJE W 95% PEWNOSC ZE NIE ZACHORUJESZ A CO ZA TYM IDZIE OGRANICZA ROZPRZESZCZENIAMIE SIE CHOROBY W ZNACZNYM STOPNIU I CO ZA TYM IDZIE ORANICZA TEZ SKUTKI TEJ CHOROBY W ORGANIZMIE WIEC DLATEGO POWINIENES SIE ZASZCZEPIC DLA SWOJEGO ZDROWIA I ZYCIA JAK JUZ NIEDBASZ O INNYCH TO DBAJ O SIEBIE
Odpowiedz
edi60
2021-05-14 22:06:21
6 2
MAM JUZ 71 LAT wiec nie jestem taki glupi i naiwny jak by mi ktos zarzucil nie jedno przeszedlem i nie jedno widzialem , a tym wszystkim antyszczepionkowcom zycze zeby na wlasnej skorze i przykladzie w rodzinie doswiadczyli tej choroby to wtedy zmienia zdanie OBY NIE BYLO ZAPOZNO .
Odpowiedz
czlowiek11
2021-05-14 22:22:39
0 5
Ekspert??? HA HA HA
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-14 22:29:17
1 6
@edi60, skoro masz 71 lat, to jest ci bliżej do końca...Opamiętaj się co wypisujesz.... Ale najwyraźniej niewiele widziałeś i niewiele wiesz. Bo człowiek światły i obyty w świecie nawet nie śmiałby wypisywać takich bzdur! Spokoju i rozumu, oraz zdrowia.
Odpowiedz
roomserwis
2021-05-14 23:38:34
0 5
Na zdjęciu wygląda jak rasowy eSeSman.
Brakuje tylko harakterystycznego gestu i słów "Heil Hitler"
Odpowiedz
Yaris
2021-05-14 23:56:17
3 1
@danielku, ty się doucz. Owszem osoba zaszczepiona i uodporniona może przenosić wirusa na równi z poreczą w autobusie i podobnymi przedmiotami. jednak nie namnaża wirusa w swoim organiżmie. Z tego też powodu zaszczepieni ograniczają rozwój epidemii.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-15 08:01:36
1 1
Komentujący podajcie proszę rozwiązanie , skuteczne rozwiązanie, bo takie istnieje.

Póki co straszycie innych , dzielicie , a o to własnie chodzi siłom zła, oni czerpią z Nas energię , aby siebie zasilać.
Ponadto w strachu ludzie nie potrafią racjonalnie myśleć, działać.
W sumie gdy się zastanowicie to robicie dokładnie to co ten profesorek ( nigdy nie widziałam tak młodego profesora ciekawe ile ma publikacji naukowych, badawczych) oczekuje od ludzi .

Podzieliliście się, dzielicie innych.
Musicie zastanowić się po co została wywołana ta fałszywa pandemia i tylko wtedy znajdziecie rozwiązanie.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-05-15 10:17:12
0 1
Oto rozwiązanie:
Musimy rozwijać się duchowo, podnosić naszą świadomość, gdyż TYLKO nasza świadomość może zmienić rzeczywistość.
Plandemia została zaplanowana przez technokratów, 12 najbogatszych rodzin , dynastii na świecie.
Jej celem jest depopulacja oraz całkowita KONTROLA ludzi . w TYM CELU STWORZONO technologie 5 G , która dedykowana jest dla maszyn, sztucznej inteligencji (AI) , a nie ludziom.
Ludzie mają być tymi biorobotami z czipami ze szczepionek, choć niekoniecznie tylko z nich.

Nasi okupanci - realizatorzy tego zniewolenia tj, te 12 rodzin, nie są w stanie opanować częstotliwości pracy mózgu, serca ludzi OBUDZONYCH , tych świadomych i UCZCIWYCH, UDUCHOWIONYCH.

Stąd też nie dajcie się zniewolić, idźcie swoją niezależną drogą rozwoju, twórzcie w ten sposób swoją rzeczywistość świata, a będziecie NIETYKALNI przez siły złego.

Z własnego życiowego doświadczenia wiem, że to zawsze działa.

Trzymajcie się swoich marzeń i działań, nie dajcie się zastraszyć tym co nie istnieje.

;-))
Odpowiedz
YwzanZeb
2021-05-24 22:01:03
0 0
"Liczba osób w pełni zaszczepionych ogółem wynosi 8938,"
A ilu z nich już leży pod ziemią?
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Ekspert proponuje godzinę policyjną dla niezaszczepionych"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]