10°   dziś 12°   jutro
Środa, 06 listopada Feliks, Leonard, Ziemowit, Jacek, Arletta

slonce1

Dołączył do portalu: 2012-06-12 12:08:03
Ostatnia aktywność: 1970-01-01 01:00:00

Komentarze do artykułów: 113

Ostra wymiana zdań w sprawie ronda

po to jest miejscowy Plan zagospodarowania by regulował prawo. Droga wewnętrzna mieszkańców to droga niezaliczana do żadnej z kategorii dróg publicznych na podstawie ustawy ( Dz. U. z 2007r. Nr19,poz 115 ) cześć z nich może być nawet ogólnodostępna. Wiec właścicielami należy wcześniej rozmawiać. W planie zagospodarowania przestrzennego Droga lokalna wyznaczona na zjazd dodatkowy do miasta to droga po pod Kościół przez most który jest do remontu. I to tylko moze być zaliczone do Inwestycji celu publicznego patrząc na plan zagospodarowania Miasta Limanowa. Ponieważ to w planie zagospodarowania przestrzennego to działanie o znaczeniu lokalnym ujete w PLANIE ZAGOSPODAROWANIA MIASTA LIMANOWA i to może tylko stanowić realizację celów o których mowa w art.6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.

2013-05-02 15:36:54
Ostra wymiana zdań w sprawie ronda

Nie wszyscy wiedzą ze GDDiA i tak ma w planie bez pieniążków z miasta Limanowa wybudować rondo trój -wylotowe bez ingerencji miasta. Bez pieniędzy miasta. Pewno już by było jak by burmistrz nie podpisał porozumienia że chce dołożyć jeszcze drogę z drogi wewnętrznej mieszkańców zrobić drogę szybkiego ruchu przez osiedle. ominąć plan zagospodarowania miasta Limanowa bo przecież co tam mieszkańcom nie trzeba nawet ich informować ze się ich wywłaszczy.Tylko wystarczy postraszyć spec -ustawami ( jak się straszyło za komuny ) A plan zagospodarowania burmistrza nie tyczy, co tam. Puścić przez działki drogę szybkiego ruchu do 10 ton niech poczują smród spalin. to wypowiedzi słońca jasnego masz na życzenie ,,terorist.,, słońce wybacz ze wkleiłem Twoje wypowiedzi ale tak samo myślimy. Szkoda czasu na pisanie mieszkańcy osiedla sami sobie poradzą. Znają dobrze Plan zagospodarowania przestrzennego Miasta Limanowa i z utęsknieniem czekają na remont mostu i drogę po pod Kościół dawno zaplanowaną.

2013-05-02 15:26:02
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

leśny - popieram w 100%

2013-04-05 21:21:04
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Plan miejscowy stanowi podstawę planowania przestrzennego w gminie. Ustanawia przepisy powszechnie obowiązujące na danym terenie, będące podstawą wydawania decyzji administracyjnych

2013-04-05 21:19:27
Kolejna skarga. RIO zapowiada kontrolę

Plan miejscowy stanowi podstawę planowania przestrzennego w gminie. Ustanawia przepisy powszechnie obowiązujące na danym terenie, będące podstawą wydawania decyzji administracyjnych

2013-04-05 21:18:20
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

namoR - odszkodowania nikogo nie interesują. Jest inna alternatywa która była zaplanowana i dotyczy ona wszystkich. PLAN zagospodarowania miasta Limanowa. I remonty zaplanowane. Prawo w tym kraju obowiązuje wszystkich jednakowo, zapewnia nam to Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej Rozdział II Wolności,Prawa i Obowiązki człowieka i Obywatela. ART 32 pkt 1, Wszyscy są wobec prawa równi.Wszyscy maja prawo do równego traktowania przez władze publiczne. ART 32 pkt2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

2013-04-05 21:13:39
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

mieszkańcy maja racje ze bronią swoich praw.

2013-04-05 21:09:05
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

,,cudna,, W plan zagospodarowania miasta zobacz i ci wystarczy masz odpowiedz. Doczytaj znaczenia dróg.

2013-04-05 21:07:17
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Ten komentarz dotyczy gdy by to była droga lokalna, a ona nie jest bo jest to droga wewnętrzna. I tu burmistrz się wyłożył nie popatrzył w PLAN ZAGOSPODAROWANIA MIASTA. Lub został wprowadzony w błąd.

2013-04-05 21:04:21
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Pan starosta nic nie ma z drogą ul. Lipowej.

2013-04-05 21:01:01
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

DROGA WEWNĘTRZNA NIE JEST DROGĄ PUBLICZNĄ

2013-04-05 20:54:55
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

po to jest miejscowy Plan zagospodarowania by regulował prawo. Droga wewnętrzna mieszkańców to droga niezaliczana do żadnej z kategorii dróg publicznych na podstawie ustawy ( Dz. U. z 2007r. Nr19,poz 115 ) cześć z nich może być nawet ogólnodostępna. Wiec właścicielami należy wcześniej rozmawiać. W planie zagospodarowania przestrzennego Droga lokalna wyznaczona na zjazd dodatkowy do miasta to droga po pod kościół przez most który jest do remontu. i to tylko moze być zaliczone do Inwestycji celu publicznego patrząc na plan zagospodarowania Miasta Limanowa. Ponieważ to w planie zagospodarowania przestrzennego to działanie o znaczeniu lokalnym ujete w PLANIE ZAGOSPODAROWANIA MIASTA LIMANOWA i to może tylko stanowić realizację celów o których mowa w art.6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.

2013-04-05 20:48:19
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Wywłaszczenie gruntu powinno być poprzedzone negocjacjami z jego właścicielem. Nieruchomość może być wywłaszczona, jeżeli cele publiczne nie mogą być zrealizowane w inny sposób niż przez pozbawienie praw do nieruchomości i jeżeli jednocześnie nie można nabyć nieruchomości w drodze kupna. Przymusowe zatem pozbawienie nieruchomości zawsze musi być poprzedzone negocjacjami z właścicielem, zmierzającymi do zawarcia transakcji kupna-sprzedaży. Celem publicznym uzasadniającym wywłaszczenie jest np. wydzielenie gruntów pod drogi publiczne. Jeśli więc miejscowy plan zagospodarowania przewiduje, że przez grunt ma przebiegać droga publiczna, to brak zgody właściciela na sprzedaż tego gruntu może skutkować wywłaszczeniem. To starosta wszczyna postępowanie administracyjne mające na celu wywłaszczenie nieruchomości. Jednakże starosta może je wszcząć dopiero po upływie 2 miesięcznego terminu wyznaczonego właścicielowi do zawarcia umowy sprzedaży nieruchomości. Właścicielowi należy się odszkodowanie ustalone w decyzji starosty o wywłaszczeniu. Od decyzji tej można się odwołać, także gdy chodzi o samą wysokość odszkodowania, do samorządowego kolegium odwoławczego, a potem wnieść skargę do sądu administracyjnego. żródło dostępne. Kancelaria prawna w Warszawie Pani Anna Błach.

2013-04-05 20:33:26
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

lesny - masz rację ale to miało być chyba rondo wyborcze. Nie wszyscy wiedzą ze GDDiA i tak ma w planie bez pieniążków z miasta Limanowa wybudować rondo trój -wylotowe bez ingerencji miasta. Bez pieniędzy miasta. Pewno już by było jak by burmistrz nie podpisał porozumienia że chce dołożyć jeszcze drogę z drogi wewnętrznej mieszkańców zrobić drogę szybkiego ruchu przez osiedle. ominąć plan zagospodarowania miasta Limanowa bo przecież co tam mieszkańcom nie trzeba nawet ich informować ze się ich wywłaszczy.Tylko wystarczy postraszyć spec -ustawami ( jak się straszyło za komuny ) A plan zagospodarowania burmistrza nie tyczy, co tam. Puścić przez działki drogę szybkiego ruchu do 10 ton niech poczują smród spalin.

2013-04-05 19:49:01
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Tak ze droga jest do remontu po pod Kościół i tu mieszkańcy ul. Lipowej czy Piłsudskiego maja rację W planie zagospodarowania miasta to droga KDL gdzie miasto ma swoja drogę lokalną jest ona po pod Kościół na most w tej chwili zamknięty. Ale można go wyremontować lub na razie skorzystać z mostu jednostronnego co jest od drogi wewnętrznej mieszkańców osiedla. I tez jeździć nie wywłaszczając nikogo. I sety-nówką w wzdłuż rzeki do miasta. Bo na tą drogę są już pieniądze.I przetarg wygrany jak Pan burmistrz na sesji poinformował.

2013-04-05 19:34:34
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

terorist - alternatywa jest taka jak w PLANIE ZAGOSPODAROWANIA miasta LIMANOWA. Niech burmistrz remontuje sobie drogę tak jak w planie zaznaczyli poprzednicy tę drogę a nie wymyśla fanaberii z doradcą, czy asystentem. Po pod Koscół. Po to jest plan zagospodarowania miasta by wskazywał gdzie co można projektować. tego urzędnicy nie wiedzą. Lub nie chcą wiedzieć Prawo w tym kraju obowiązuje wszystkich jednakowo, zapewnia nam to Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej Rozdział II Wolności,Prawa i Obowiązki człowieka i Obywatela. ART 32 pkt 1, Wszyscy są wobec prawa równi.Wszyscy maja prawo do równego traktowania przez władze publiczne. ART 32 pkt2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

2013-04-05 19:18:09
Rondo i granice. Droga jest gdzie indziej

Panie ,,Kpiarz ,, to jest droga wewnętrzna mieszkańców osiedla.ul. Li[owej i Piłsudskiego w Planie zagospodarowania przestrzennego miasta,Limanowa jest to droga dojazdowa do działek mieszkańców.

2013-04-05 19:04:07
Kolejna skarga. RIO zapowiada kontrolę

Jaki Ty masz poziom o czym Ty piszesz, strasznie się denerwujesz, pisz na temat, nie czepiaj się mnie. Przeczytaj co piszesz na mój temat to Ty mnie zaczepiłeś. Więc odpisałem. Twoim kąsaniem. Proszę zejdź ze mnie zajmij się tematem, pracą niż ubliżaniem. Pisz na dany temat co masz do powiedzenia w danej sprawie. Uszanuję to. Pozdrawiam.

2013-04-04 12:25:44
Kolejna skarga. RIO zapowiada kontrolę

najbardziej mnie urzekłeś Panie ,,doradco,, tym wpisem. Wieść plotkarska na Rynku w Limanowej dzisiaj donosiła, że Pan Starosta bardzo pochlebnie wypowiada się na temat Pana Redaktora Toporkiewicza w kuluarach, ale też publicznie. Podobno Limanowa.in to bardzo dobry portal, a Pan Redaktor Toporkiewicz jest niezwykle inteligentnym mądrym i obiektywnym dziennikarzem. Podobno Pan Starosta chwali dobrą współpracę z limanowa.in i wręcz namawiał Wójtów i Burmistrzów do współpracy z portalem i Panem Redaktorem . To bardzo dobra informacja plotkarska, życzylibyśmy sobie więcej takich plotek. Jednak Pan Asystent nasz kochany, potrafi zdziałać cuda, za co niewątpliwe uznanie Panu Asystentowi i wielkie gratulacje:)

2013-04-04 10:53:11
Kolejna skarga. RIO zapowiada kontrolę

doradca - atak by myszka nie pisała więcej. Nie wypada.

2013-04-04 10:46:58
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]