21°   dziś 22°   jutro
Piątek, 03 maja Maria, Mariola, Ireneusz, Antonina, Nina

Zmiana dyrektorów? Nie wszędzie. Rodzice pytają

Opublikowano 07.04.2014 06:54:29 Zaktualizowano 05.09.2018 08:14:52 top

Gmina Mszana Dolna. Rodzice uczniów interweniują w związku z rozpisaniem konkursów na stanowiska dyrektorskie w gminnych szkołach. Ogłoszono je dla czterech placówek, w trzech pozostałych, w których kończą się kadencje, dyrektorzy pozostaną na stanowiskach.

Rodzice chcą znać powód, ale wójt sprawy komentować nie chce. - To jest uprawnienie wójta i ja z tego skorzystałem - mówi Bolesław Żaba.

21 marca wójt gminy Mszana Dolna ogłosił konkurs na stanowiska dyrektorów czterech szkół, którym organem prowadzącym jest samorząd: Zespołu Szkoły i Przedszkola w Olszówce, Zespołu Placówek Oświatowych w Rabie Niżnej, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubomierzu oraz Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kasince Małej.

Ogłoszenie konkursów było powodem wizyty około 20 rodziców uczniów szkoły w Lubomierzu na ostatniej sesji Rady Gminy. Rodzicie chcieli zadać wójtowi pytanie o powód jego decyzji – chcą wiedzieć dlaczego wójt nie zdecydował się powierzyć stanowiska dotychczasowej dyrektor. Na ręce Bolesława Żaby złożyli pismo z poparciem dla dyrektora szkoły Jadwigi Baran-Stożek.

Rodziców sytuacja dziwi głównie dlatego, że wójt zdecydował się na ogłoszenie konkursów dla czterech szkół, pomijając trzy pozostałe. Podczas sesji przekonywali, że dyrektor Jadwiga Baran-Stożek wzorowo wypełnia powierzone jej obowiązki, a relacje między nią a rodzicami uczniów i pracownikami szkoły są bardzo dobre.

O podniesienie tematu podczas sesji przedstawiciele Rady Rodziców SP nr 1 poprosili Piotra Dolla, radnego z Lubomierza.

- W ich imieniu zapytałem co jest powodem takiej decyzji. Dziwi ich to tym bardziej, że jeszcze w lutym wójt wystawił dyrektorce wzorową ocenę za całokształt pracy. Rodzice się zaniepokoili, bo ich zdaniem ta szkoła dużo zyskała dzięki pani dyrektor, która zajmuje to stanowisko od kilkunastu lat - mówi Piotr Doll. - Pytałem więc wójta, dlaczego w kilku szkołach ogłasza się konkursy, a w innych nie. Oczywiście wszystko jest zgodnie z prawem, wójt ma takie uprawnienia. Chodzi natomiast o powód, uzasadnienie tej decyzji.

Gminna komisja oświaty co roku przeprowadza kontrole w placówkach prowadzonych przez samorząd. Podczas sesji jej przewodniczący, radny Kazimierz Perz, potwierdził że Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubomierzu pod względem funkcjonowania może być wzorem do naśladowania dla pozostałych placówek.

W trzech innych szkołach, w których kończą się kadencje dyrektorów, osoby pełniące tę funkcję pozostaną na stanowiskach – konkursy dla tych placówek nie zostały rozpisane.

- Ogłoszenie konkursu na stanowisko dyrektora placówki oświatowej jest zasadą, natomiast wyjątkiem jest powierzenie osobie tego stanowiska. Uznałem że to powinien być konkurs, każdy może przecież w nim wystartować - tłumaczy Bolesław Żaba i dodaje, że robienie sensacji z tej sprawy to „kuriozum”.

Pytany, dlaczego ta decyzja nie dotyczy wszystkich szkół, wójt gminy mówi krótko: - To jest uprawnienie wójta i ja z tego skorzystałem. Nie ma tu czego komentować.

Zobacz również:

Komentarze (60)

dyrygent
2014-04-07 07:00:53
0 0
Przecież przedłużenia dyrektorskie nie mają nic wspólnego z jakością pracy poszczególnych dyrektorów a wynikają z zasady SWÓJ CZY NIE SWÓJ.

TO JEST MOJE UPRAWNIENIE I Z TEGO SKORZYSTAŁEM - oświadcza Pan Wójt.
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 07:35:34
0 0
dyrygent i dodaje- NIE MA TU CZEGO KOMENTOWAĆ.

Tak oto wygląda PRAWDA w Gminie Pana Żaby że nawet mówi nam co mamy robić. Chyba naoglądał się chłop telewizji -Putina,Janukowicza- i myśli że u Nas też tak można.
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 07:50:49
0 0
KURIOZUM Panie Żaba to jest w Gminie od czasu gdy został Pan Wójtem.
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 08:20:10
0 0
A w zasadzie to po co te konkursy Ród Żabów jest tak liczny że wszystkie szkoły by obłożył.
Odpowiedz
wyborca77
2014-04-07 10:02:26
0 0
A co to takiego to 'kuriozum'?

Widać Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju faktycznie potrafi się dostosować do każdego rozmówcy z którym rozmawia i używać języka jakiego w tym momencie użyć trzeba.

Z poczty pantoflowej możemy się dowiedzieć, że wszystkie Dyrektorki dostały wyróżniające oceny swojej pracy od Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju, tak więc jaki jest prawdziwy powód 'utraty zaufania' do Dyrektorek czerech szkół?
Odpowiedz
supermenix
2014-04-07 10:13:22
0 0
Kolego! Zbliżające się wybory powodują że Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju musi robić jakieś ruchy które poprawią jego dość niskie notowania.
Kilkakrotne Jego wpadki min.'....Ja na niczym nie muszę się znać...'
oraz brak koncepcji na rozwój Naszej Gminy powodują, że w nadchodzących wyborach samorządowych praktycznie jest bez szans.

Dyrektorki w Lubomierzu i Olszówce związane są raczej ze środowiskami które już dawno wyznały się na fachowości Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju i nie stanowią gwarancji, że będą pozytywnie popierać obecnego Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju a poza tym Jasiek z Maryśką mają inną koncepcję funkcjonowania edukacji.

W Rabie Niżnej Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju musiał ogłosić konkurs ponieważ poprzednie wybory odbyły się z naruszeniem prawa co potwierdził Sąd.
Odpowiedz
janosikowe
2014-04-07 10:16:34
0 0
A co we Msanie Górny i Kosinie Wielki?
Te Go bedo popierały? A cymus?
Odpowiedz
Mr4
2014-04-07 11:29:49
0 0
Wybrany przez społeczność wójt nie chciał im uzasadnić swojej decyzji. Niedługo wybory, sądzę że wyborcy kolejny raz na niego nie zagłosują. Mają takie prawo i z niego skorzystają. Nie ma tu czego komentować!
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 12:01:14
0 0
Ma takie uprawnienie Wójt ma i z tego skorzystał.

O co robicie takie halo ?.

Jak tacy dobrzy są Ci dyrektorzy to wygrają konkurs i zostaną.

Pan Wójt tymi decyzjami nie złamał własnych uprawnień.

Nie ma tu czego komentować.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 12:38:15
0 0
Doradco nikt tu nie pisze że panujący jeszcze Wójt złamał prawo.Wszyscy pytają się czym różnia się Dyrektorzy którzy zostali zwolnieni z konkursu od tych którzy nie zostali zwolnieni.
Pan Wójt podejmując taka decyzje chyba przyjął jakieś kryteria?
Chyba podejmowana przez Niego decyzja nie opierała się:tą lubię ,a tej nie.
Poza tym piszesz że mogą wystartować w konkursie i jak są dobre to i tak wygrają.
Ty dobrze wiesz jak i ja ze na samym starcie co by nie zaprezentowały to i tak przedstawiciel gminy na nich nie zagłosuje.
Czy mam rację?
Odpowiedz
supermenix
2014-04-07 12:41:46
0 0
Drodi @doradco, gdyby chodziło tylko o Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju to oczywiście ,że mimo iż ' na niczym nie musi się znać' to akurat w tym temacie ma prawo do podejmowania jakich chce decyzji chociaż odnośnie oświaty to decyduje Maryśka z Jaśkiem to oni są głównymi pomysłodawcami nowego ładu edukacyjnego w Gminie Prawdy i Rozwoju a jaki to skutek przyniesie to się dopiero okaże oby nie było jak ze śmieciami kiedy to odpowiedzialny za śmieci urzędnik podjął walkę z Kościołem próbując zmuszać proboszczów do zawyżonych opłat za wywóz śmieci z cmentarzy.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 12:42:27
0 0
Przedstawiciel Gminy może sobie nie zagłosować. W Komisji jest 1 przedstawiciel Gminy. Bez przesady @dyrygent.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 12:45:07
0 0
Ale Doradco ale ile głosów ma Wójt w komisji?
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 13:00:39
0 0
Pan Wójt ogłaszając konkus nie we wszystkich szkołach dokonał podziału społeczeństwa gminy na tych dobrych i złych według własnych kryteriów którymi nie podzielił się ze społeczeństwem gminy a chyba jakieś wyjaśnienia i merytoryczny komentarz im się należy. Przecież to są rodzice dzieci którzy się uczą a szkoła ich wychowuje ale dla Pana Wójta to nic nie znaczy ,on ma swoje gierki i głos społeczny nie jest dla niego ważny.
Ważne dla niego jest to co jest dobre tylko dla niego a nie dla dobra ogółu.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-07 13:16:54
0 0
Jakos Janka nie słychac?
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 13:29:16
0 0
@ dyrygent 1 /jeden/.
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 13:29:46
0 0
Kochani Rodzice zobaczcie w jakim poważaniu ma Was Pan Wójt?
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 13:33:38
0 0
@ lg1 nudzi Ci się to sobie powymieniajcie z @Jankiem64 wiadomości na pw.

Dosyć już przypisywania innym nienależnych zasług.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 13:37:39
0 0
Doradco czytam twoje wpisy i zawsze są merytoryczne ale z tym jednym nie mogę się zgodzić.
Wójt najmniej ma 3 głosy a może mieć nawet 4 w zależności od ilości związków zawodowych.
Gdyby miał tylko jeden głos to by na pewno nie ogłaszał tych konkursów
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 13:48:37
0 0
Panie Wójcie wychowanie i nauczanie dzieci to nie rozwiązywanie i odgadywanie haseł w krzyżówkach.
Żeby na dzieciach i ich rodzicach prowadzić swoje gierki-takie mam prawo i bez komentarza.
Niedługo może Pan to samo usłyszy ze strony tych którym dzisiaj nie dałeś dojść do słowa a którzy chcieli,pragneli pokazać swoje racje dla dobra swoich dzieci.
Ale dla Pana to nic nie znaczy,ważne że dzisiaj to Ja decyduję co jest dobre a co jest złe.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 13:51:05
0 0
Przepraszam @ dyrygent masz rację trzech.

Art. 36a. 1. Stanowisko dyrektora szkoły lub placówki powierza organ prowadzący szkołę lub placówkę.
2. Kandydata na stanowisko dyrektora szkoły lub placówki wyłania się w drodze konkursu. Kandydatowi nie można odmówić powierzenia stanowiska dyrektora.
3. Wymogu przeprowadzania konkursu na stanowisko dyrektora nie stosuje się do szkół i placówek publicznych prowadzonych przez osoby fizyczne lub osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego.
4. Jeżeli do konkursu nie zgłosi się żaden kandydat albo w wyniku konkursu nie wyłoniono kandydata, organ prowadzący powierza to stanowisko ustalonemu przez siebie kandydatowi, po zasięgnięciu opinii rady szkoły lub placówki i rady pedagogicznej.
5. Do czasu powierzenia stanowiska dyrektora zgodnie z ust. 2 lub 4 organ prowadzący może powierzyć pełnienie obowiązków dyrektora szkoły wicedyrektorowi, a w szkołach, w których nie ma wicedyrektora, nauczycielowi tej szkoły, jednak nie dłużej niż na okres 10 miesięcy.
6. W celu przeprowadzenia konkursu organ prowadzący szkołę lub placówkę powołuje komisję konkursową w składzie:
1) trzech przedstawicieli organu prowadzącego szkołę lub placówkę;
2) dwóch przedstawicieli organu sprawującego nadzór pedagogiczny;
3) po jednym przedstawicielu:
a) rady pedagogicznej,
b) rady rodziców,
c) zakładowych organizacji związkowych, przy czym przedstawiciel związku zawodowego nie może być zatrudniony w szkole lub placówce, której konkurs dotyczy
- z zastrzeżeniem ust. 7.
7. Łączna liczba przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 2, nie może być mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3.
8. Jeżeli w składzie komisji konkursowej łączna liczba przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 2, byłaby mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3, liczbę przedstawicieli tych organów zwiększa się proporcjonalnie, tak aby ich łączna liczba nie była mniejsza niż łączna liczba przedstawicieli, o których mowa w ust. 6 pkt 3.
9. Przepisy ust. 6-8 stosuje się również w przypadku konkursu na stanowisko dyrektora nowo zakładanego zespołu szkół lub placówek, z tym że:
1) przedstawiciela rady pedagogicznej wyłania się spośród przedstawicieli rad pedagogicznych wszystkich szkół lub placówek łączonych w zespół;
2) przedstawiciela rady rodziców wyłania się spośród rad rodziców uczniów wszystkich szkół lub placówek łączonych w zespół.
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 14:02:43
0 0
Czyli Doradco jak pisze Dyrygent Pan Wójt rozpoczyna swoje gierki kosztem dzieci i rodziców ale jemu to jest chyba obojętne.Dla niego ważne jest to że ma takie prawo i bez komentarza stwierdza.
Pan Wójt zapomina że kij ma zawsze dwa końce.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 14:12:16
0 0
Wójt ma takie prawo.

3 przedstawicieli Gminy to nie jest większość przeważnie takie komisje są 7-9 osobowe w zależności od ilości związków zawodowych w danej szkole.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 14:14:51
0 0
Czym Wy się martwicie jeżeli Wójt strzelił sobie w kolano to nie w Wasze ale w swoją.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 19:03:24
0 0
Doradco to nie chodzi o to ze Wójt strzelił sobie w kolano ale chodzi o dobro dzieci.
Jeśli dyrektorzy otzrymują od Niego pozytywną ocenę to po co ten konkurs skoro dla innych ktorzy otrzymali taką samą ocenę nie zorganizował powiedzmy zawodów.
Osoby które dzisiaj piastują stanowiska dyrektorów zamiast pilnować ,uczyć ,wychowywać nasze pociechy muszą się przygotowywać do rywalizacji która dla Pana Żaby jest jak by rozwiązywał krzyżówkę.
Po co zmieniać to co jest dobre i się sprawdza.
Nawet Wójt nie uszanował tych rodziców którzy przyszli do Niego po prostu po prośbie ale On ma takie prawo i koniec.

Ps. Moze ktos mi powie kto to est ta tajenicza para Jasiek i Maryska.
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 19:19:35
0 0
dyrygent zaciągnąłem języka i ponoć ta para to radny i dyrektorka z Lubomierza,ponoć mają zamiar zreformować system edukacji w Gminie Prawdy i Rozwoju.
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 19:27:22
0 0
To już przecież prawie cztery lata po wyborach a Pan Wójt jeszcze ma nie rozliczone zobowiązania wyborcze z 2010r.Jesli tak to nie dziwota że pozostali z którymi się jeszcze nie rozliczył naciskają bo koniec Jego bliski.
Wcale by mnie nie zdziwiło gdy by ta sławna para decydowała że jest konkurs i o obsadzie w komisjach konkursowych.
Zobaczcie mieszkańcy gminy jeśli moje rozumowanie jest prawidłowe to Pan Żaba może być ubezwłasnowolniony przez swoje gierki powyborcze.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-07 20:51:19
0 0
Przecież te tzw konkursy to dopiero zmowa
Samorządowcy 3 osoby
kuratorium chyba 2 osoby
rada rodziców 1 osoba
rada pedagogiczna 1 osoba
tzw związki zawodowe 1 osoba
z samorządu swoi trzy glosy , kuratorium chce mieć dobre układy z organem prowadzącym 2 głosy...konkurs rozstrzygnięty inni to tło, a reszta to szkoda czasu na pisanie ....
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 22:02:50
0 0
Panie Wójcie Gminy Prawdy i Rozwoju Bolesławie Żabo zobacz jak wzrasta Ci popularność wsród mieszkańców.
Twoi współbratańcy widzą jak ich traktujesz,że masz ich w nosie i Twoje musi być górą choć dobro ogółu wskazuje że powinieneś postąpić odwrotnie ale Ty twierdzisz że BEZ KOMENTARZA.
Ładnie to tak postepować w stosunku do tych którzy Cię wybrali,zaufali a Ty pokazałeś im gdzie raki zimują.
Mam nadzieję że strzał naprawdę we własne kolano o czym pisał Doradca.

Ps. Janku 64 co Ty na to ,przecież to Twój idol chyba go nie opuściłeś ani się nie zaparłeś?
Odpowiedz
supermenix
2014-04-07 22:17:04
0 0
'igrzyska' jakie funduje nam Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju są swego rodzaju próbą skłócenia Dyrektorów którzy jak do tej pory współpracowali ze sobą w miarę dobrze.

Takie metody dzielenia są nam przecież znane jeszcze z minionego systemu a Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju jako prężny działacz ówczesnych młodzieżówek być może miał okazję testować owe metody w tychże czasach minionych a być może nawet już w obecnych.

Czyżby Jasiek z Maryśką naprawdę mieli reformować edukację w Gminie Prawdy i Rozwoju?
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 22:24:43
0 0
Ciekawe co Maryśka i Jasiek będą preferować w programach edukacyjnych dla dzieci i mlodzieży uczących się w szkołach Gminy Prawdy i Rozwoju.
Mogą wziąść przykład z RANCZA i może Pan Wójt wyjedna im w Warszawie Medal Edukacji Narodowej.
Mam nadzieję że swoim wykształceniem przewyższają Swojego Szefa? bo jesli tak to mogą bez ograniczeń wciskać mu ciemnotę.
Odpowiedz
wyborca77
2014-04-07 22:32:50
0 0
A kto to są ci Jasiek z Maryśką? To jacyś Kuratorzy czy kto?
Ktoś tu pisał, że to Dyrektorka z Lubomierza ale skoro tam jest konkurs to to chyba coś nie tak.

A to że Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju lubi poróżnić i podzielić społeczeństwo to mieliśmy okazję się już przekonać podczas kibicowania w Kasinie.
Wszyscy byliśmy świadkami ataku ze strony 'żylety' skupionej wokół Griszy na właściciela 'Baru u Rafała' oraz na kibiców którzy spotykali się tam na wspólnym kibicowaniu Justynie podczas olimpiady.

Wszyscy pamiętamy jeszcze napad na Rafała,dokonany przez 'Rannego' który przechodził wtedy atak afrykańskiej choroby nabytej podczas kibicowania w strażnicy.

Nie tędy droga. Ludzie mają dość jątrzenia i budowania sztucznych podziałów, nie dajmy się poróżnić przez niecne gierki fundowane nam przez Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju.

W jedności siła.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 22:37:22
0 0
@ dyrygent będziesz Wójtem to też będziesz takie prawo miał.
Jak na razie to Pan Wójt Żaba może podjąć taką decyzję zgodnie z prawem a ty też możesz sobie popisać komentarze bo nic innego nie możesz :)
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 22:45:28
0 0
Ciekawe kogo Wójt skieruje do tych komisji konkursowych.
Nie znam się czy żeby tam być to trzeba mieć jakieś wykształcenie,może pedagogiczne.
Bo jeśli można kogo się chce bo Wójt ma takie uprawnienia to proponuje Panie Wójcie człowieka który dzieki Olimpiadzie wypłynął na wierzchołek życia publicznego gminy organizując kibicowanie w Muszli i co naważniesze że kibice wraz z nim nie przerwali mimo że już po Olimpiadzie,może im nie powiedziano.
Na takiego członka komisji będzie można wpłynąć ale żeby się nie pomylił i ręka mu sie nie zatrzęsła.
Odpowiedz
wyborca77
2014-04-07 23:01:00
0 0
Ile musimy jeszcze znosić przykładów co najmniej nie gospodarności, nie trafionych inwestycji a może nawet przekrętów typu 'zakup bagien w Lubomierzu za milion złotych- zakup działki bez wyceny na tzw.oko',
'budowa złotej przewiązki za 1,5 miliona złotych-znowu w Lubomierzu', budowanie dróg do prywatnych posesji Radnych prawdopodobnie w zamian za 'ślepe głosowanie', zatrudnianie pociotków w Urzędzie Gminy Prawdy i Rozwoju oraz jednostkach im podległych.

Dość tej despotycznej, obłudnej władzy Janukowycza.
Naród powstanie i w końcu powie dość.

Czas na zmiany.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 23:03:36
0 0
Oj tam oj tam co dopiero się zmieniło Wójt Żaba będzie Wójtem kolejną kadencję.
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 23:13:16
0 0
Przeczytałem na GazetaPl. wywiad z Panem Starostą Janem Puchałą z 14.02.br. o planowanym wielkim hucznym powitaniu Justyny Kowalczyk gdzie główym organizatorem miał być Pan Bolesław Żaba jak oświadczył w wywiadzie Pan Starosta.
Moze to powitanie było a mysmy o tym nic nie wiedzieli a może Pan Starosta po prostu skłamał a być może Pan Żaba nie umiał przygotować tego powitania.

Panie Top może wywiad z Panem Starostą i Panem Żabą jak naprawdę było???
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 23:17:36
0 0
A może Wójt Żaba nie mógł się dogadać z głównym gospodarzem Kasiny Sołtysem a być może Sławny już Grisza stanął okoniem.
Odpowiedz
supermenix
2014-04-07 23:18:37
0 0
subiekt, czyżbyś myślał o Griszy w składzie do gminnej komisji?
Gość chyba dość kompetentny ale czy kumaty?
Chociaż skoro jest podobno szefem 'żylety' z siedzibą w Kasiniańskiej Muszli to by się chyba nadawał.

Ale jak zauważył @doradca Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju ma prawo do co najmniej 3 lub 4 członków.

No tak, jest jeszcze Jasiek z Maryśką ale być może będzie potrzebny jeszcze jeden. Tylko kto?
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 23:22:25
0 0
Ja sie na tym nie znam i pytanie nie do mnie ale mam kandydata największego FANA Wójta Żaby-- 'Janka 64- mierny ale wierny.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-07 23:23:14
0 0
O północy dzwoni wariat do wariata:
- Czy to numer 555 555?
- Nie, to numer 55 55 55.
- A to przepraszam, że pana obudziłem.
- Nie szkodzi, i tak musiałem wstać, bo ktoś dzwonił. :)

Dobrej Nocy idźcie już spać.
Odpowiedz
wyborca77
2014-04-07 23:30:05
0 0
Z tą 'żyletą' w Kasiniańskiej Muszli to może być problem bo podobno chwilami tracą płynność.
Jak nie znajdą stałego sponsora do wsparcia swojej działalności to nawet udział w gminnych komisjach nie ustabilizuje ich dość niekomfortowej i niepewnej na przyszłość sytuacji.
Członkowie 'żylety' skarżą się podobno że ludzie nie są już tak hojni jak kiedyś a ich działalność leży pod znakiem zapytania.
Przydała by się jakaś impreza dochodowa w Muszli - cudzie architektury za 680 tys. zł-ale najbliższa to dopiero podczas kampanii wyborczej pod nazwą jakiejś tam podkuwecki.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 23:32:12
0 0
Doradco też mam kawał.
Dzwoni telefon ,odbiera męższczyzna i słyszy męski głos z pytaniem:
Czy mogę z Żoną ,męższczyzna odpowiada że jej nie ma w domu,rozmówca opowiada wiem bo jest u mnie.
Dobranoc Panie Doradco,jestem przekonany że Pan Wójt tak skręci konkurs że żadna z obecnych dyrektorek nie pozostanie.
Odpowiedz
dyrygent
2014-04-07 23:37:35
0 0
Ponoć Pani Basia złożyła pozew o odszkodowanie ile w tym prawdy?
Odpowiedz
subiekt
2014-04-07 23:51:19
0 0
Gdyby Pan Żaba coś skręcił podczas tych konkursów jak to uczynił w Rabie i sprawa trafiła by do Sądu i znowu by przegrał to by się stał 'RECYDYWISTĄ'
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-07 23:57:30
0 0
subiekt ale za takie coś to chyba do paki nie wsadzają bo jesli tak to kto by paczki zawoził?
Jedno jest pewne że władzy by Nasz Wójt nie oddał i kierował by Naszą Gminą Prawdy i Rozwoju za krat a były już takie przypadki w Polsce.
Odpowiedz
wyborca77
2014-04-08 00:16:39
0 0
Nasz Wójt Gminy Prawdy i Rozwoju na pewno nie dublowałby pomysłów z Polski On musi mieć swoje, wyjątkowe.
Ciekawe o jaką kasę Pani Basia będzie skarżyć?
Takie przekręty to chyba dość kosztowne są?

Ewentualne odszkodowanie będzie drogowskazem dla przyszłych przekręconych?

Ja myślę, że Grisza na pewno na żadne przekręty nie pójdzie.
Odpowiedz
supermenix
2014-04-08 00:20:34
0 0
Nie wiadomo tylko co Jasiek z Maryśką zrobią?
Albo Maryśka z Jaśkiem?
Co do Griszy to jestem pewien że przekręcić to on się nie da.
Odpowiedz
Janek64
2014-04-08 06:11:03
0 0
Czesc koledzy ale sie rozpisaliscie spor jest czescia demokracji wiec niemam nic przeciwko ze piszecie. Hmm nasza gmina od zarania zmian demokratycznych stala sie arena walki politycznej a co najgorsze ze lokalni politycy wciagneli do gry szkoly dla wlasnych korzysci .Dopiero teraz za kadencji Pana wojta Zaby w duzej mierze powrocono do konkorsow i bardzo dobrze bo to najlepsze rozwiazanie NIECH ZAWSZE WYGRA NAJEPSZY.Zawsze pisalem ze szkoly trzeba odpolitycznic pomimo ze to sie nie udalo do konca zrobic Panu wojtowi z roznych wzglegow to i tak wiele uczynil w tej sprawie. @Rudy inni ja nie skacze z kwiatka na kwiatek jezeli kogos popieram to do konca nawet jezeli przegram potrafie odejsc zgodnoscia

Pan Wojt Zaba w swojej kadencji realizuje haslo ktore podobno ma byc waszym haslem wyborczym 'POWROT DO NORMALNOSCI '' ta normalnosc wprowadzil w naszej pieknej gminie Pan wojt Zaba jezeli chcecie to podwoic to nic tylko sie cieszyc z tego bo nasza gmina bedzie miodem i mlekiem plynaca Pozdrawiam was cieplutko i prosze o wiecej wyrozumialosci dla Pana wojta wszakt to wojt ktory nas wszystkich reprezentuje. Pozdrawiam
Odpowiedz
supermenix
2014-04-08 07:04:53
0 0
Miło Cię poczytać Janku64.
Ty jak zwykle, dzień bez wazeliny uważasz za stracony ale to twój styl bycia.
Z Twojego wpisu wynika, że to Ty będziesz tym czarnym koniem w demokratycznej komisji stworzonej przez Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju.
Konkursy zawsze były i jak sam może zauważysz to obecne Panie Dyrektor u których nie będzie konkursu też zostały dyrektorkami w drodze konkursu za poprzednika Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju.

Co do jesiennych wyborów to myślę , że T.Patalita nie będzie musiał wymyślać haseł wyborczych aby pokonać skompromitowanego swoją niekompetencją Wójta Gminy Prawdy i Rozwoju.
Jako wytrawny obserwator i pochlebca obecnie panującego chociaż raz oceń uczciwie np. zakup bagien za milion złotych, budowę złotej przewiązki za 1,5 mln zł, budowę Muszlo-Szopy w Kasinie Wielkiej za 680 tys.zł oraz umorzenia podatków dla osób i firm których listy nigdzie nie można znaleźć chociaż jest to obowiązkiem gminy.
Odpowiedz
Rudy102
2014-04-08 09:01:03
0 0
Janku ja rozumiem że wierność zpbowiązuje ale Twój wpis to mierność z którego wynika że nie czytałeś tekstu.
Twój Wójt podzielił szkoły,miejscowości na te dobre i te złe według tylko siebie znanemu kryteriu.
Gdzieś są konkursy gdzieś ich nie ma.
Czy na tym ma polegać normalność Pana Żaby o której tak piejesz.
A może ta normalność ma polegać na tym że cała rodzina czerpie wymierne korzyści poprzez zatrudnianie w jednostkach publicznych lub w firmach z nimi związanymi poprzez pieniądz.
Janku a na Łostówce to jest konkurs czy go nie ma,ale chyba tam włada Pan Przewodniczący.
Odpowiedz
kota
2014-04-08 09:02:05
0 0
liczby dyrektorów przywiezionych do szkół w teczkach za poprzedniego wójta to nikt nie przebije. Amnezja panów zakrawa na początki demencji.
Odpowiedz
kota
2014-04-08 09:03:26
0 0
Rudy, ty sie tak nie gorączkuj, konkursu w Rabie nie było przez 20 lat..i to też było za tamtego wójta
Odpowiedz
urzednik
2014-04-08 09:05:02
0 0
Czytam te Państwa wypowiedzi i nasuwa mi się tylko jedna dygresja jakie szczęście miała poprzednia władza gminy, że podczas ich rządów nie było jeszcze portali społecznościowych i o wielu sprawach ludzie nie mieli nawet pojęcia!A czy w tej dyskusji właściwie chodzi o wybory dyrektorek? o co to larum? o konkursy? a co by było gdyby wójt przywoził dyrektorki w teczce prosto do szkoły,jak to się działo za poprzedniej władzy, co wtedy byście pisali? Stali bywalcy tego portalu trochę śmieszni jesteście i tak właściwie to sami nie wiecie o co Wam chodzi.Pozdrawiam Was i Janka64, który wzniósł się ponad wasze myślenie.
Odpowiedz
Doradca
2014-04-08 09:25:21
0 0
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych w Mszanie Dolnej zaprasza na bezpłatne kursy spawalnicze, realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Kapitał Ludzki.

Zapiszcie się może jeszcze w życiu coś pospawacie.
Odpowiedz
urzednik
2014-04-08 09:33:05
0 0
Doradco czy Ty 'Wracasz do normalności' wraz z z haslem przedwyborczym?
Odpowiedz
Doradca
2014-04-08 09:41:53
0 0
Czy ja kiedykolwiek byłem nienormalny ?

Hasło wyborcze mówisz no tak bo Polska jest Razem, zgoda buduje, ponad podziałami dla dobra mieszkańców.
Odpowiedz
kota
2014-04-08 09:49:35
0 0
jeśli 'normalność' była za poprzedniego wójta to ja wybieram obecną 'nienormalność'. Pozdrawiam z kursu spawalniczego!
Odpowiedz
urzednik
2014-04-08 10:19:13
0 0
Doradco piszesz o zgodzie 'małymi literami ale w dużym wymiarze', więc już sam nie wiesz o co Ci chodzi, odbiegasz od tematu, bo wybór dyrektorek obchodzi Cię tyle co zeszłoroczny śnieg!ważne,żeby pisać i mieszać...
Rudy Ty też jeszcze o wielu rzeczach nie wiesz albo wiesz tylko tylko tak Ci wypada pisać czy Twoje hasło to 'Powrót do normalnośći' bo Doradca już się określił...PO zdrawiam
Odpowiedz
Doradca
2014-04-08 13:14:38
0 0
@ urzednik odpowiedziałem li tylko na Twoje pytanie.

Widocznie jest Ci na rękę żeby temat podgrzewać starałem się wyjaśnić, że pisanie podobnych komentarzy jak powyżej na nic się zdaje.

Pan Wójt w tej sytuacji skorzystał ze swoich uprawnień i żadne komentarze nie pomogą, bo prawa nie złamał.

Każdy, kto zostanie Wójtem będzie miał podobne kompetencje, z których będzie mógł korzystać lub nie według własnego uznania.

Kto tu chce mieszać?.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Zmiana dyrektorów? Nie wszędzie. Rodzice pytają"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]