21°   dziś 23°   jutro
Niedziela, 28 kwietnia Paweł, Waleria, Ludwik, Piotr, Bogna, Witalis

Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane

Opublikowano 26.07.2014 18:41:35 Zaktualizowano 05.09.2018 08:02:41 top

Skrzydlna. 4 osoby trafiły do szpitala w wyniku wypadku do którego doszło dziś w Skrzydlnej.

Do wypadku doszło po godzinie 17. w Skrzydlnej. Kierowca bmw jadąc od strony Przenoszy, nie ustąpił pierwszeństwa (nie zatrzymał się na 'stopie') i zajechał drogę jadącęmu drogą główną (od prawej jego strony) busowi. Bus uderzył w prawy przód bmw. Samochód osobowy obróciło i zatrzymał się na wysepce kikanaście metrów dalej. Bus zatrzymał się w przeciwnym kierunku do kierunku jazdy.

Do szpitala trafiły cztery osoby. W tym starosta, który podróżował bmw - to jego samochód uczestniczył w zdarzeniu. Według nieoficjalnych informacji Jan Puchała był pod wpływem alkoholu.

Samochód starosty został uszkodzony z prawej strony, natomiast najbardziej poszkodowanym w wypadku jest siostrzeniec starosty, który według informacji na tą chwilę miał być kierowcą bmw.

Skrzyżowanie w centrum Skrzydlnej jest zablokowane. Na miejscu są dwa radiowozy policyjne oraz dwa zastępy straży pożarnej.

Co ciekawe samochód starosty jest opatrzony identyfikatorem wjazdu na teren Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Policjantów IPA.

Komentarze (183)

NaczelnyHejter
2014-07-26 18:49:32
0 0
Teraz to już chyba tylko taczki zostały.. ;)
Odpowiedz
Ratownik
2014-07-26 18:52:29
0 0
Na zdjęciu widać, że pasażer uderzył głową w przednią szybę pojazdu. Identyfikacja kto gdzie siedział nie powinna być trudna po konfrontacji z obrażeniami.
Odpowiedz
forfiter
2014-07-26 18:55:14
0 0
To są normalne kpiny żeby móc jeździć po wojewódzkiej komendzie i IPA a na byle wiejskim skrzyżowaniu nie mieć pierwszeństwa.
Odpowiedz
zabawny
2014-07-26 18:59:59
0 0
To straszne, samochód najwyższej osobistości w powiecie sprawcą wypadku.
Ustalenie kto kierował będzie trudne jak w wypadku policjanta w Mszanie D.
BMW uderzone z prawej strony, a najbardziej poszkodowany kierowca po lewej stronie - to CUD czy co?
By szybko i precyzyjnie wyjaśnić szczegóły tego wypadku, musi natychmiast śledztwo przejąć kryminalna, Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie.
:))), :)))
Odpowiedz
jacex28
2014-07-26 19:00:12
0 0
Wypadek jak wypadek, każdemu może się zdarzyć. Powrotu do zdrowia wszystkim :)
Odpowiedz
gumis
2014-07-26 19:20:43
0 0
do wypadku wezwano 3 jednostki strazy .
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 19:22:58
0 0
Skoro jest weekend i Starosta ma wolne od pracy oraz ma kierowcę to co cie toporkiewicz interesuje czy był pod wpływem alkoholu czy nie?!!! To człowiek jak ma wolny dzień nie może sie napić piwka?!!! Ty taki święty jestes?
Odpowiedz
kolpo3
2014-07-26 19:32:42
0 0
3 jednostki straży bo go już suszyło
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 19:33:53
0 0
Wypadki chodza po ludziach kazdemu z nas moze sie to przytrafic to nie jest smieszne zwracam sie do tych ktorzy drwia z czyjegos nieszczescia.Najwazniejsze ze nic tragicznego sie nie stalo.
Szybkiego powrotu do zdrowia zycze poszkodowanym .
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 19:34:21
0 0
A te cztery osoby ranne to kto?
A kierowca trzeźwy?
Ale te przepustki świadczą że władza deprawuje.

Poszkodowanym życzę zdrowia.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 19:40:41
0 0
Ale z was hieny cmentarne. Jak można być tak bezczelnie cwanym i chamskim nawet w obliczu czyjejś tragedii.

Widzę, że redaktorek już się niemal ona.....e i bierze się za prowadzenie śledztwa. Powoli.
Jest wielu świadków, którzy widzieli, że kierowcą był siostrzeniec.
Odpowiedz
ania2506
2014-07-26 19:43:24
0 0
Ważne aby kierowca był trzeżwy! Zagapić sie może każdy,może wypłatę liczyli!?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 19:43:31
0 0
@ zabawny

naczelna hiena. Życie bywa przewrotne więc się nie ciesz. Bo możesz i ty uczestniczyć w wypadku szybciej niż się spodziewasz....
Odpowiedz
Ratownik
2014-07-26 19:44:45
0 0
że zacytuję : 'Jest wielu świadków, którzy widzieli, że kierowcą był siostrzeniec.' Czyżby już setki osób zgłaszały się do przesłuchania? :)
Odpowiedz
NaczelnyHejter
2014-07-26 19:46:44
0 0
Drucio8 :) I vice versa :)

Jeśli tylko będę jeździł ostrożnie to nic mi nie będzie. ;p O ile nie wjedzie we mnie jakiś nieprzestrzegający przepisów kierowca. :)
Odpowiedz
pawlo0614
2014-07-26 19:46:54
0 0
a ja jestem prawie pewny ze kierowca byl puchala!
Odpowiedz
pan
2014-07-26 19:48:12
0 0
@drucio8
Wiesz, że to brzmi jak groźba?
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 19:49:26
0 0
drucio pamiętaj nie życz drugiemu co Tobie nie miłe.
Skąd u Ciebie taka wiedza że tyle osób widziało że kierowcą był siostrzeniec?Może tam byłeś lub jesteś jasnowidzem.
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 19:50:24
0 0
@ Panie @ gyrygent dopiero Ciebie wladza deprawuje jezdzac do Warszamy zabierajac ze soba produkty regionalne 'sliwowice lacka i swojska kielbase' Pazdrawiam dyrygent skup sie na jednym polu bo inaczej cie wszystko przerosnie .Milego wieczorka ci zycze dyrygecie:)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 19:50:25
0 0
w chorej głowie wiele rzeczy brzmi jak groźba. Mnie to nawet do głowy nie przyszło.....
Odpowiedz
pawlo0614
2014-07-26 19:51:41
0 0
ty mozesz jezdzic przepisowo ale pojedzie taka BMka uprzywilejowana i masz !
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 19:54:28
0 0
Szanowny Panie PAN jezeli dzisaj pan pracuje za moderatora to prosze kasowac takie komentarze ktore ktore sa obrazliwe i powoduja zacieklosc rozmowcow .Zgory dziekuje i pozdrawiam:)
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 19:57:14
0 0
Janku64 nie masz co się denerwować Pan Starosta jak piszą był pod wpływem alkoholu,miał prawo i ponoć kierowcą nie był.Ciekawe czy siostrzeniec był trzeźwy,bo jeśli nie to może mieć problemy i czy warto wtedy być kierowcą gdy się jest nie trzeźwym.
A w Warszawie byłem ostatnio 3 lata temu u przyjaciółki,śliwowicy nie miałem natomiast kiełbasę tak.
Odpowiedz
jopi
2014-07-26 19:59:11
0 0
Na starym kosciele powinna byc kamera - zabytek chyba jest objety monitoringiem
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:04:16
0 0
W Mszanie na początku ktoś inny kierował a później okazało się że prawda była inna.
Odpowiedz
HenrykV
2014-07-26 20:05:02
0 0
po pierwsze - najważniejsze jest ludzkie zdrowie i życie

po drugie - Policja i Prokuratura limanowska jak najszybciej muszą się wyłączyć z jakichkolwiek czynności w tej sprawie

po trzecie - biegłymi w sprawie nie moga być lekarze z limanowskiego czy szczyrzyckiego szpitala

po czwarte - musi być przeprowadzone porządne obiektywne śledztwo

po piąte - uszkodzenia samochodu są dość jednostronne (tak wynika ze zdjęć)

koniecznie należy przesłuchać @drucio8 - skąd on wie, ze jest wiele osób potwierdzających jakąś wersje???
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:06:59
0 0
Ciekawe kto z ważnych ludzi władzy powiatu mieszka w tym rejonie?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:07:06
0 0
To już 6 wypadek jak dobrze liczę w tym samym miejscu. Po zmianie oznakowania miejsce to jest bardzo niebezpieczne. Jadąc os strony Przenoszy trzeba się mocno wysunąć by zobaczyć ruch od Kasiny a jeszcze dalej od Dobrej. Po ostatnim wypadku z busem z dziećmi(wzywany był tam śmigłowiec LPR) policja debatowała ale z tego co słyszałem to byłoby jeszcze gorzej jakby powrócili do poprzedniego ustawienia. Mi tam ostatnio babka wyjechała tak, że jakbym nie refleks i ostrożność w tym miejscu mogłoby by być różnie. Od Dobrej jest ogran. do 40 ale wszyscy tam ciągną 80.
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 20:07:08
0 0
@ dyrygent odpowiedzialem ci zebys sam sie przekonal jak milo sie kogos atakuje .Nie interesuje mnie kogo odwiedzasz w Warszawie i po co tam jezdzisz ale najpierw spojrz na siebie a pozniej oceniaj innych . Jezeli tak zrobisz ludzie beda cie cenic w polityce . Pozdrawiam i jeszcze raz milego zycze :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:11:04
0 0
@ Henryk Vel Doradca

Sam się przesłuchaj a najlepiej przepadaj bo z treści twoich wypowiedzi wynika, że możesz być pod wpływem amfetaminy lub innych dopalaczy, które rujnują twoją korę.
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:12:07
0 0
Janku a w którym miejscu ja atakuję ,wskaż.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:13:46
0 0
@ dyrygent

w poście nr 4
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:13:49
0 0
Redakcja stanie na głowie, żeby tylko dokopać znienawidzonemu staroście. 3 akapit od końca był najtrudniejszy do 'przełknięcia', ale trzeba go było napisać, żeby nie mieć procesu o zniesławienie ;)
Rozumiem, że teraz przez kilka tygodni będziemy wałkować sprawę kolizji samochodu Puchały. Bo o wypadku, który spowodował Zoń w Starej Wsi redakcja szybko zapomniała ;)
Odpowiedz
HenrykV
2014-07-26 20:14:33
0 0
@drucio8 - nie denerwuj się tak - prawda sama się obroni
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:14:52
0 0
I jeszcze jedno Janku.

Zawsze więcęj myśl niż mówisz.
Odpowiedz
iwona19
2014-07-26 20:15:35
0 0
coś mi się wierzyć nie chce, że to starosta nie prowadził. Zawsze jak coś jest nie tak, to nigdy nie on tylko siostrzeniec, syn, pracownik... zawsze wymówka, on jest czysty i po porostu super facet
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 20:15:52
0 0
@dyrygent jezeli uwazasz ze wszystko piszesz ok to ja Ciebie przepraszam .Jeszcze raz milo pozdrawiam :)
Odpowiedz
HenrykV
2014-07-26 20:16:56
0 0
@wislak - różnica jednak dość spora - tam panowie sobie pogadali i pojechali, tu - osoby wylądowały w szpitalu.

Czujesz różnice?
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:22:48
0 0
drucio chyba coś ci się pomyliło bo mnie nie ma pod tym numerem,czyżby nerwy?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 20:24:19
0 0

Toporkiewicz a skąd masz te nieoficjalne informacje o spożyciu alkoholu przez Starostę? Znowu sie spotykasz z jakaś dziewczyną z rodziny Starosty ze masz takie najnowsze nieoficjalne informacje?

Odpowiedz
kolpo3
2014-07-26 20:24:41
0 0
czy kierował czy nie to i tak się z tego wybroni
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:27:08
0 0
przechodziłam akurat wtedy i widziałam, że auta nie prowadził starosta.
Przestańcie być tacy zawistni. Rzygać się chce od waszej ludzkiej nienawiści.
Odpowiedz
HenrykV
2014-07-26 20:31:54
0 0
zaraz się okaże ze to skrzyżowanie jest jak Krupówki
Odpowiedz
kolpo3
2014-07-26 20:32:49
0 0
noo ruch taki że ze 100 osób widziało że nie kierował
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 20:34:33
0 0
@ziomka dobrze ze napisales prawde moze inni swiadkowie jeszcze napisza .Portalowi sedziowie juz osadzili ci co wszystko wiedza i wszystko widzieli.
Szkoda slow jaka wielka zawisc panuje w naszym pieknym powiecie.
Drodzy panstwo takiej troche normalnosci potrzeba powtarzam normalnosci Polski Narodzie.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 20:35:00
0 0
Dyrygent nie zadawaj głupich pytań czy kierowca tez był trzeźwy zapytaj swojego kolegi Top on na pewno już wie bo skoro wie ze Pasazer był pod wpływem alkoholu to tez na pewno już wie ze kierowca był trzeźwy ale wy musicie podkręcac idioci dramaturgie bo kto by inaczej czytał ten żałosny portal...
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:35:03
0 0
Tylko czy kierowca tego samochodu był trzeźwy?
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 20:40:21
0 0
juz jest ponad 5 tys wyswietlen oj idzie wam biznes idzie panowie mozeby z tego jakas zlotowke na chore dzieci przeznaczyc droga redakcjo. Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:40:34
0 0
Dokładnie. Nigdy nie spotkałam się z tak wielką zawiścią jak tutaj. Nie czytam zazwyczaj komentarzy bo nie da się ich po prostu czytać. Nie mam żadnej przyjemności z tego jak ludzie nawzajem się oczerniają, obrażają i nie potrafią utrzymać przyzwoitego poziomu dyskusji. Wasze komentarze są bez sensu i nie wnoszą niczego dobrego jeśli używacie mowy nienawiści, zrozumcie to wreszcie!
Odpowiedz
PasazerLinii7
2014-07-26 20:43:59
0 0
Osiągnęliście poziom szamba. Człowiek trafił do szpitala, ale dla was ciekawostką jest jakaś naklejka.
Do tego prostacka manipulacja: najpierw 'samochód starosty', potem 'Jan Puchała był pod wpływem alkoholu' i dopiero pod koniec wyjaśnienie, że na 'tą' chwilę kierowcą był kto inny.
Na wypadek, gdyby jesienią skończyły się 'informacje z urzędu', możecie poszukać pracy w redakcji 'Faktu'. Na pewno przyjmą was z otwartymi ramionami.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:47:07
0 0
@ ziomka

To napisz do szanownej redakcji, żeby poszli na kurs obiektywnego dziennikarstwa.
Mnie tak stronniczo i podejrzliwie i siejący zamęt artykuł w 3 sekundy wku....

Pamiętacie jak Patalita przejechał babe na pasach? jedna wzmianka była.
O gościu co piracił ze Starej Wsi co Wiślak pisał cisza.
Ludzi to wkurza. Dlatego gardzę GW TVN24 czy innymi stronniczymi mediami.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 20:47:33
0 0
Otóż to. Człowiek trafił do szpitala, a wy piszecie, że podobno był pod wpływem alkoholu. Gdyby to był zwykły zjadacz chleba, a nie starosta to pewno nie byłoby nawet o tym wzmianki bo co to kogo obchodzi, że pasażer samochodu był pod wpływem.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 20:48:34
0 0
Dyrygent czytaj tekst ze zrozumieniem. Wyraźnie jest napisane ze kierowcą był siostrzeniec Starosty, skoro nie byłeś przy wypadku to po Ch...j podkrecasz atmosferę ?
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:51:19
0 0
Drogi Pasazeru to nie byle jaka naklejka jak piszesz.
Gdyby była byle jaka to właściciel by jej nie naklejał i to jeszcze jaki właściciel.

W młodości zbierałem naklejki ale kiedy to było.

Władza deprawuje,władza absolutna deprawuje absolutnie.
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 20:53:07
0 0
Tadku nerwy na wodzy,ja tylko pytam czy kierowca był trzeźwy?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 20:54:01
0 0
Dyrygent a ty tak zawsze warujesz jak pies jak są artykuły o Staroście ? Bo zawsze masz wtedy coś negatywnego do napisania....brakuje jeszcze waszego kolegi Doradcy który tez zawsze pisze o Staroście:)
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 20:58:47
0 0
Jakby kierowca Starosty był pod wpływem alkoholu to Topus by już o tym wiedział i od razu by to napisał na pierwszej stronie!!!!!'
Odpowiedz
dyrygent
2014-07-26 21:00:39
0 0
Zrozum jeśli kierowca był pod wpływem alkoholu to swoim postępowaniem naraził Naszego Pana Starostę na niebezpieczeństwo.
Natomiast jeśli był trzeźwy to był to wypadek,kolizja drogowa i wtedy pozostaje ustalenie sprawcy bo ktoś musi pokryć straty w tym koszty naprawy samochodu Pana Starosty jeśli będzie to możliwe.
Jeśli stwierdzi się alkohol u kierowcy to zaczną się problemy.

Używanie wulgarnych słów to bezsilność.
Odpowiedz
eintracht
2014-07-26 21:02:26
0 0
no taka BMWica i z taka naklejka i nie dac pierwszenstwa.
No rozbuchalo sie to towarzystwo,

Poszkodowanym powrotu do zdrowia zycze.
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 21:03:14
0 0
Pan Doradca juz sie wypowiedzial pod innym nickiem .

Po szuste wskazuje innych do dzialania jakby nasze sluzby odpowiedzialne za taka prace ktora dokladnie wyjasni wszystko powtarzam dokladnie bez zadnych watpliwosci niepotrafily nic zrobic.
Zyjemy w pieknym powiecie gdzie policja biegli i inni potrafia i dobrze pracuja .
Jeszcze raz wszyskim poszkodowanym zycze szybkiego powrotu do zdrowia.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 21:05:32
0 0
Masz racje dyrygent twoja głupota doprowadza mnie do bezsilności...
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:08:31
0 0
Tak fajnie piszecie a szczególnie Doradca..... To porobimy Sobie jaja typu ....
A moze syn starosty prowadził ..;))))
Albo starosta jak jasnowidz zmienił fotele ;))))
A moze wogole dowieźli kierowcę ;))))
Jestescie śmieszni pisząc te bzdury.....
Pewnie Top juz kejna pensje szykuje w wydziale drogowym aby donosili o takich zdarzeniach ;-))
No kiedys sie chwalił ze dobrze płaci za donosy i newsy z Powiatu ;-)...
Odpowiedz
marlehill
2014-07-26 21:09:14
0 0
sytuacja jest niezwykle poważna-

więc nastąpiła pełna bojowa mobilizacja popychadeł....
słychać chlupot żarcia i łoskot koryt
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:12:21
0 0
Pewnie za kazden komentarz tez dostają kasę ....
Panie Top ja tez chce bo jetem bezrobotny ....;-))))...
Chodzby 1 zł netto.... To by było Git. 100 komentarzy dziennie i dniówka jest ;-)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 21:14:49
0 0
Skoro busa aż obróciło a drugi samochód wylądował na zatoczce to musieli nieźle zasuwać. I idź tu z dzieckiem przez to nasze słynne skrzyżowanie a znowu jakiś pirat drogowy wyskoczy nie zważając na ograniczenie prędkości,znak STOP i przejście dla pieszych
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:16:02
0 0
A wracając do naklejki to chyba zapomnieliście ze starosta jest w zarządzaniu kryzysowym i musi miec przepustkę do wiazdu w razie powodzi pożarów itp
Ale Top pewnie to boli ze takiej mie ma bo wszędzie nie wjedzie dlatego zrobił foty i pewnie w drukarni zleci aby tez miał takie ;-)))))...
Podpowiem panie Top ze na Allegro mozna kupic :-P ... Tylko to juz śmierdzi nielegalnoscia ....a on musi sie pilnować po aferze w remizie strażackiej ...:-P
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:17:46
0 0
Jakbyś był madry to bys sie domyslil ze bus miał większa sile uderzenia prędkość itp....
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 21:18:49
0 0
@Janek64 'Po szuste' jesteś na szóstkę.
Odpowiedz
jeden1
2014-07-26 21:24:24
0 0
Nerwowo się zrobiło.I doszły nowe nicki na cito:)A jedna pani to się będzie musiała setki kilometrów fatygować by złożyć zeznania jako świadek.Ale czy warto?Poszkodowanym spokojnego sumienia i zdrowia.
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:24:31
0 0
Dobranoc wszystkim szczególnie pracownikom pana TOP wiem wiem musicie dorabiać do pensji pewnie 1 zł netto od jednego komentarza ;-))))
Ide dalej odpoczywać ..... Powrotu do zdrowia Panie Starosto i pana kierowcy tez zycze obojętnie kim był czy siostrzeńcem czy synem a moze wnukiem ;-)))))
Dobranoc ;-)))))
Odpowiedz
adpromo
2014-07-26 21:26:53
0 0
Kierowca doznał obrażeń, bo widocznie zadziałały prawa fizyki:) i pasażer z prawej strony przepchnął kierowcę i doznał obrażeń. Tak to tak musiałobyc;) logicznie tłumacząc:) Jedno ciało było w spoczynku drugie w ruchu:) nastąpiła kolizja wewnątrz pojazdu;), a tak poważnie wypadek jak wypadek, ważne że nic poważnego się nie stał:) samochód rzecz nabyta;)tylko zdrowia życzę i szybkiego wyjaśnienia sprawy;)
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:30:37
0 0
Każdemu moze sie zdążyć ...... I św pamięci rajdowiec zginął na przejeździe kolejowym....
Tak jak ktoś napisał gdyby to nie było auto starosty to by nawet słowa Pan TOP by nie napisał.....
A tak był w ciagu 15 min.....
Odpowiedz
Janek64
2014-07-26 21:31:58
0 0
przepraszam wszystkich czasami najlepszymu sie zdarzy.

Oczywisie mialo byc po' szoste'
Odpowiedz
edi60
2014-07-26 21:35:10
0 0
nie dzielmy skory na zyjacym niedźwiedziu =poczekajmy trochę i wszystko się wyjasni na pewno jakiś bezstronny świadek powie prawde jak było , jeżeli to nie p.Starosta prowadzil a jego siostrzeniec i był trzeźwy to przecież starosta był po pracy i może sobie być nietrzeźwy co innego jeżeli okaze się ze było inaczej to wtedy będziemy go osadzac
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:39:46
0 0
Edi60 Przecież to nie był siostrzeniec moze syn jego albo wnuk ....;-)))
Zaraz moze napiszecie ze z domu obok ktoś wsiadł zaraz po wypadku ;-))))
Odpowiedz
edi60
2014-07-26 21:43:19
0 0
druga sprawa sledze już od dawna wiadomości redagowane przez p.TOP.....i niczego takiego nie stwierdziłem żeby był stronniczy czy tez jakoby jak inni mu zarzucają ze chce dokopać p.Staroscie pisze wszystko zgodnie z prawda a sami wiecie ze prawda jest niewygodna jak cos nie jest zgodne z prawem jakos wielu p.TOP......ODGRAZALO SIE ZE zaskarży go do sadu i do tej pory nic takiego miejsca nie było żadna sprawa do sadu przeciwko redaktorowi nie została wniesiona
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 21:47:10
0 0
A skąd wiesz edi60, że nie została wniesiona? chyba, że jesteś jednym z przydupasów TOPa. Co jest jakby o3wiste. Sorry, Nie błysnąłem ;)
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:49:47
0 0
Edi60 mało wiesz ;-)... Poczekaj spokojnie ....
I zobaczysz jak prawda wyjdzie tylko z odpowiednim impetem...
Wiem ze wszyscy zazdroszczą Staroście ze cos w życiu osiagnął....
I szukają bolca aby soe doczepić.....Ja tez tylko widze ze trzeba tylko tutaj dokopać staroście...
To powiedz mi co kogo to interesuje ze w weekedn starosta pojechał na grilla ktoś z rodziny czy nie z rodziny go odwozil....
Czyli rozumiem z jakby Ciebie taka sytuacja spotkała to pan TOP tez by był w 15 min...???
Popatrz obiektywnie a nie piszesz bzdury.....
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 21:51:06
0 0
No prosze jakie zainteresowanie tematem. Bo to Starosta uczestniczyl w wypadku, a Starosta to przeciez nie czlowiek, jemu nigdy nie moze sie nic przytrafic?
Dajcie na wstrzymanie. DObrze ze nikt nie zginal to jest najwazniejsze. Dlaczego dopuszcza sie takie idiotyczne komentarze jak te niektore powyzej do publikacji?
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:53:16
0 0
Napewno sie odezwe do Cienie Edi jak prawda wyjdzie na jaw ;-) juz nie bawem..;-)
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:54:51
0 0
,bearchen dla nich Starosta to BÓG dlatego piszą ;-)))) a i maja pewnie 1 zł netto ,-))) od komentarza ;-)))
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:56:18
0 0
Gdzie jest ta reszta pana TOP...;-( chyba abonamentu za neta nie zapłacili ;-))))
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 21:59:20
0 0
Chodźcie pobijemy rekord i napiszemy ponad 1 tys komentarzy ;-) iwtedy fv marketingowa wystawimy ;-)))))))....
To jest takie śmieszne tutaj.... Siedze i nie wierze ze były mój powiat potrafi taki kabaret zrobic Sobie ze wszystkiego nawet z ludzkiej krzywdy tak jak dzis.....
Zreszta ja rozumiem cos trzeba na wsi robic......
Odpowiedz
edi60
2014-07-26 21:59:26
0 0
@Antek1979 czy ja pisałem ze p.Staroroscie nie wolno wypic czytaj uważnie mój komentarz a później rob mi wyrzuty to samo i do innych się tyczy pisałem żeby poczekać z osadami do wyjaśnienia wypadku
Odpowiedz
mikolaj1
2014-07-26 21:59:28
0 0
Jeżeli pasażer w tym przypadku nie działał jako osoba publiczna, powinien on żądać zadośćuczynienia za naruszenie dóbr osobistych. W tym przypadku jest osobą prywatną a starostą, więc informacja identyfikująca tą osobę, przedstawiająca ją w godzącym w jej wizerunek, powinna być sankcjonowana zadośćuczynieniem.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:00:32
0 0
około 16 był wypadek motocyklisty z samochodem na ul Krakowskiej przy skręcie pod Lewiatan, Redakcja tego wypadku nie opisała choć czasowo był o wiele wcześniej, ale to byli zwykli ludzie,,tym którym chcą dokopać to w pierońskim tempie robią artykuł i pasą się komentarzami...nikt nigdy specjalnie wypadku nie powoduje to zrządzenie losu i wielkie nieszczęście zwłaszcza jak są w nim poszkodowani czy ofiary śmiertelne ,wypadki chodzą po ludziach kto nie jest kierowca to nigdy nie będzie w takiej sytuacji gdzie może mieć postawiony zarzut nieumyślnego spowodowania wypadku ale ci najwięcej zawsze mają do powiedzenia..co do alkoholu dziś sobota jeżeli P Starosta nie kierował pojazdem to dlaczego miałby być nie spożyć alkoholu.. powrotu do zdrowia dla wszystkich rannych...
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 22:05:15
0 0
No bo przeciez niektorzy tylko na to czekaja, zeby Panu Staroscie sie noga powinela a wtedy juz grzmia o tym.
Nie inaczej bedzie w tym przypadku. Jeszcze z 10 artykulow sie pojawi zanim sprawa sie zakonczy.
Ani slowa o tym w jakim stanie sa pozostali poszkodowani, bo oczywiscie wazniejsze jest aby umiescic info, ze Starosta byl pod wplywem alkoholu co mnie osobiscie guzik obchodzi, skoro kierowca nie byl, bo nie byl jak wynika z relacji swiadka @ziomka.
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 22:05:20
0 0
Bo Ci co sa na pensji u pana TOP dostali by grosze za to... A za starostę pewnie ma 3 razy tyle ;-). Logiczne przecież .... To jest zemsta pana TOP na rodzinie bo mu cos nie wyszło .... A sam dał plamy......
Odpowiedz
edi60
2014-07-26 22:11:29
0 0
a teraz mam pare słow do wszystkich czy to prokurator,sedzia,wojt,burmistrz,prezydend,premier sa osobami publicznymi reprezentujący jakiś urząd wiec od takich osob wymaga się cos więcej niż odemnie czy od ciebie zwykłego człowieka wiec nie widze zadnych powodow do zdziwienia się czy tez krytyki ze o takich osobach się pisze
Odpowiedz
jacek272
2014-07-26 22:13:20
0 0
,,, a według mnie dziennikarz, którzy używa słów w stylu 'według nieoficjalnych informacji' zachowuje się jak szmaciarz. Informacje się weryfikuje a potem pisze. Poziom dziennikarstwa w wątkach dotyczących starosty dramatyczny.
Odpowiedz
mikolaj1
2014-07-26 22:14:17
0 0
Akurat w tym konkretnym przypadku nie trzeba być zbytnio inteligentnym, aby stwierdzić, że limanowa.in szuka na siłę 'sensacji', próbując przedstawić starostę w niekorzystnym świetle... takie historie z przed lat... starosta jest jaki jest, ale naprawdę P. Toporkiewicz, ww. artykuł sięgnął dna...
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 22:14:27
0 0
Szkoda ze ludzie tak mało wiedza.......
I szkoda ze tak do tych co sie tak czepiają i szukają dziury inni sie tak nie czepiają .. Aby zaszczuć zagonic w róg jak gestapo w 39....
Moim zdaniem powinnismy sie cieszyć życiem ze każdego dnia możemy wstać rano podziwiać piękno natury to ze możemy obudzić soe przy swej ukochanej osobie ze możemy zobaczyc swe dzieci rodzine ..... A moe tylko zyjecie czyimś życiem piszecie bzdury i gdybacie co i jak bedzie .....
Zacznijcie doceniać to co macie i nie zazdroscie sąsiadowi czy komus ze znajomym....
Tak jeszcze wam napisze ze ludzie maja większe tragedie nóż wasze bzdury ja w tym tyg sie dowiedziałem ze mój kolega 34 lata ktory ma wszystko rodzime domy zone. Jachty potężna firme.. Jest nieuleczalnie chory i zostało mu pare miesięcy zycia.... To jest tragedia ludzka....
Zacznijcie zyc Sobą .... I nie interesujące sie kims... Puki was nie krzywdzą okradają itp...
Dobranoc wszystkim.....
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 22:15:38
0 0
Przepraszam za błędy.......
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:16:16
0 0

a ja inaczej myślę ten portal to zwykły szmatławiec gorszy od faktu i dlatego tak się dzieje a nie inaczej...żywią się i dają się żywic takim sępom czyimś nieszczęściem i tragediami poprzez portal pozwalają hienom na niszczenie dobrego imienia ludziom oczerniając i mieszając ich z błotem niejednokrotnie wciągając w to rodziny i dzieci tak to powinno wyglądać?????

Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 22:18:12
0 0
PAMIĘTAJCIE JEDNO KARMA WRACA ;-) ...
Wroci i odbierze co swoje i wynagrodzi odpowiednio ;-)
Odpowiedz
tytus
2014-07-26 22:22:00
0 0
ja od dzisiaj zaczyna pić ;-)
Odpowiedz
ysza
2014-07-26 22:25:44
0 0
Oj.to tera Pan Radzieta może być w kłopocie..taKą osobę mieć w śpitalu..no to któren doktorek będzie leczył ..czy ten obcinający nóżkę ? i ..pacjent do trumienki..
Odpowiedz
pan
2014-07-26 22:30:46
0 0
@Antek1979
Tak, jestem Ci dozgonnie wdzięczny, dzięki Twojemu zaangażowaniu zarobiłem już 16 złotych! Jak dobrze, że założyłeś dziś konto na portalu, tylko po to by napisać kilka komentarzy pod tym jednym tekstem i dać mi zarobić.

A tak poważnie: ocknij się człowieku, bo piszesz bzdury. Zamiast tego mógłbyś spędzić trochę czasu ze słownikiem w ręce.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:34:04
0 0
@PAN dlaczego wywaliłeś mój komentarz?
Odpowiedz
jacek272
2014-07-26 22:34:20
0 0
... a robienie zdjęć naklejkom to się w głowie nie mieści. Ja nie mam naklejki a jak potrzebuję to wszędzie wjeżdżam i wszędzie wchodzę ;) TOP napiszesz coś o mnie?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 22:35:13
0 0
właśnie TOP, i co z tego, że był pod wpływem alkoholu? miał kierowcę, czyli wszystko jest jak najbardziej ok! czy to się jeszcze nazywa dziennikarstwo? to jest pisanina na poziomie super expresu, pudelka i faktu. btw. co z tego, że wypadek starosty? jest to w jakiś sposób istotna informacja w tej sprawie? żal.pl
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 22:35:35
0 0
Masz racje @kinia434.
Popieram Cie w kazdym zdaniu, ktore napisalas.
Teraz czekam jeszcze jak portal wyda wyrok kto winny, bo i do tego nie potrzebuja sadow, prokuratorow, bieglych...
a takie wyroki juz wydawal na innych kierowcach, ktorzy mieli wypadek.
Odpowiedz
pan
2014-07-26 22:37:58
0 0
@kinia434
Nic nie usuwałem :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 22:40:37
0 0
no i zgadzam się z powyższymi opiniami - poziom stylistyczny tekstów jest żenujący i nie da się tego czytać.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:43:40
0 0
tak najlepiej wyp...lic komentarz który wam nie na rękę a zawiera prawdę..jak i wyp...lic osobę z pokoju nr 7 która zadaje dociekliwe pytania..jesteście bada jedna ci co powinni dbać o sprawiedliwość najbardziej ja tuszują..
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:45:45
0 0
no tak PAN nie jesteś sam w końcu..zawsze mnie to zastanawiało - 'to nie ja pewnie mój kolega'
Odpowiedz
Kociorz
2014-07-26 22:46:36
0 0
Jak pan Starosta wyszedł z samochodu jak drzwi od pasażera ponoć sie troszkę otwierały tak że tylko weszła ręka,a ranny chłopak przed przyjazdem pogotowia leżał już na trawie.
Odpowiedz
jeden1
2014-07-26 22:46:44
0 0
Kiniu-wróciłaś?Cóż za szarmanckie wejście.Jak mi odpiszesz to nie zapomnij kliknąć;dodaj komentarz:)Powrotu do zdrowia poszkodowanym.
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 22:47:10
0 0
Pan czy TOP jeden człowiek .....
Za błędy przeprosiłem :-P ..... A ze jestem leniwy nie chciało mi sie poprawiać bo z tel pisze .... Bo mego laptopa zablokowales :-P...
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 22:49:06
0 0
oj Ty jeden1 to lubisz robić głupola z drugiego... ale ja już się przyzwyczaiłam do tego:)
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 22:57:59
0 0
Do 'edi 60 ' czy sie jest zwykłym człowiekiem czy osobą publiczną w dni wolne od pracy KAŻDY może napić sie alkoholu!!! Jest po pracy, ma kierowcę to czego Ty od tego Starosty jeszcze wymagasz?!!!
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-26 23:02:25
0 0
I to kierowca nie podatników zaznacMy tylko rodzina albo siostrzeniec albo syn lub wnuk ;-))))....
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 23:03:44
0 0
Dlaczego usuwa sie komentarze, w ktorych zawarta jest cala prawda?
Dlaczego tak manipuluje sie czytelnikami?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-26 23:04:45
0 0
A gdzie Kociorz pisze ze drzwi od pasażera sie troszkę otwierały tak ze tylko weszła ręka? Skąd Ty masz takie informacje?
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 23:09:36
0 0
@edi
STAROSTA JEST CZLOWIEKIEM, TAKIM SAMYM JAK MY WSZYSCY.
Nie on kierowal, a ze byl pod wplywem alkoholu, czego tez nie wiadomo na 100% bo przeciez redaktor nie ma sprawdzonych informacji tylko pogloski, to jest weekend i kazdy ma prawo sie zrelaksowac na swoj sposob.
Inna sprawa gdyby przyszedl do pracy pod wplywem alkoholu, wowczas mozna by miec pretensje, ale w tym przypadku?
Smieszni jestescie co niektorzy.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 23:10:37
0 0
@bearchen dlatego że prawdy możesz się dowiedzieć w Panoramie lub Interwencji a nie na Portalu Limanowa in.. prawda w tych czasach jest nie modna
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 23:10:45
0 0
'Co ciekawe samochód starosty jest opatrzony identyfikatorem wjazdu na teren Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Policjantów IPA.'

A co w tym ciekawego chcialabym wiedziec?
Nielegalne to czy jak?
Odpowiedz
bearchen
2014-07-26 23:13:26
0 0
@kiniu
Z mediow prawdy sie nie dowiesz, bo te co prawde chca glosic lub glosily juz dawno upadly, albo upadaja.
Masz racje. Prawda jest niemodna.
A Ci co szczegolnie powinni jej bronic najbardziej ja tuszuja.
I Ty chyba dobrze o tym wiesz.
Odpowiedz
Ratownik
2014-07-26 23:19:41
0 0
Sprawa jest prosta - kierował siostrzeniec (świadkowie są), dostanie mandat i koniec. Nikt sobie głowy nie będzie zawracał jakimiś tam badaniami samochodu czy też łączeniem obrażeń z miejscem siedzenia w pojeździe.
Odpowiedz
kinia434
2014-07-26 23:20:25
0 0
o tak @bearchen wiem wiem..ale jak takim SZANOWNYM dają prawo o decydowaniu to inaczej być nie może ...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 23:21:18
0 0
najlepszym bojkotem takiego 'dziennikarstwa' jest po prostu nieczytanie limanowa.in
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-26 23:55:55
0 0
@masterpiece jeśli ty jako pierwszy chcesz bojkotować to po co po pierwsze czytasz ten artykuł a po drugie po co sie logujesz i piszesz te denne komentarze? No po co? Zacznij bojkotować i więcej sie tu nie pokazuj jak tak chcesz. A po drugie jasnym jest to że sprawa jest grubymi nićmi szyta. Do wyjaśnienia tej sprawy powinni być skierowani funkcjonariusze z innej komendy bo wiadomo że tak to bedzie mataczenie na całej lini.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-27 00:02:27
0 0
limanowa.in - szkoda czasu , ludzie zajmijcie się swoim życiem a nie przesiadujcie na czymś takim . Żegnam
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 00:17:49
0 0
wieśmak się zawiesił? Zawsze tyle komentarzy wszystkowiedzącego a tu tylko 1 (jeden) Zoń nie ukrywał że to on prowadził i chyba tu jest pewna różnica.Wiem że teraz napiszesz to co umiesz najlepiej tzn mentor,guru i takie tam twoje fanaberie bo przecież to niemożliwe by twój guru był kierowcą w czasie wypadku Możesz mnie obrażać jak wszystkich a ja i tak to i ciebie OLEJĘ ja większość
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 00:21:02
0 0
Doktor88 a dlaczego sprawa jest grubymi nićmi szyta? Na jakiej podstawie twierdzisz ze funkcjonariusze zajmujący sie ta sprawa są nieobiektywni?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 00:25:04
0 0
Pinokio a ty tak jak niektórzy co takie brednie piszą byliście przy tym wypadku ze wiesz czy prowadził auto Starosta czy nie on?
Odpowiedz
voldo2
2014-07-27 00:27:50
0 0
Czytając limanowskiego szmatławca - wspierasz go! Nie czytaj limanowa.in będziesz zdrowszy/a. Czytaj Stanisława Michalkiewicza http://michalkiewicz.pl/
Odpowiedz
supermenix
2014-07-27 00:38:24
0 0
Człowiek nie wielbłąd, czasem napić się musi.
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 00:38:58
0 0
TadekMaj37 Obudź się człowieku albo idź się przespać by zrozumieć pewne rzeczy Poza tym mój komentarz nie był do ciebie No chyba że wieśniak i ty to ta sama osoba (niedoceniona i z kompleksami)
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-27 00:42:22
0 0
Hahaha Pinokio ;-))) następny ktory wystawia panu TOP fv marketingowe za pisanie bzdur ;-) ciesze sie ze ludzie wiedza ze limanpwa in to sterta bzdur ...
Na szczescie ludzie swoje wiedza ;-) zreszta zobaczymy przy nast. Wyborach no te juz pokazały ze propaganda nic nie zrobiła ;-) bo ludzie znają prawde ;-)
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 00:49:33
0 0
Nie mam Pinokio takich kompleksów jak ty wiec nie muszę wypisywać bzdur jako anonimowa osoba żeby sie dowartościować
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 00:53:10
0 0
Antek1979 Czemu łączysz wybory z wypadkiem? Wiedz też że dzięki limanowa.in dużo osób poznało kto i ile jest wart Św Antoni jest patronem szukających więc szukaj i szukaj prawdy która może być dla ciebie i wielu innych gorzka
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 00:55:45
0 0
A ty Pinokio o jakiej prawdzie piszesz? Byłeś świadkiem wypadku ze sie wypowiadasz?
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 00:58:22
0 0
TadekMaj37 Ja to pisałem do wieśmaka i nie rozumiem skąd taka twoja reakcja?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 00:59:09
0 0
Ty lepiej Pinokio poszukaj dla siebie Patrona Obłąkanych.... I nie kłam tyle bo Ci nosek urośnie:)
Odpowiedz
bearchen
2014-07-27 00:59:19
0 0
'Zoń nie ukrywał że to on prowadził i chyba tu jest pewna różnica.'
@pinokio nos Ci rosnie:)
Chcesz powiedziec, ze to Pan STarosta prowadzil a nie jego siostrzeniec?
Masz na to dowody? Byles, widziales? Jezeli nie, to nie pisz bzdur czlowieku.
Z tego co czytam sa swiadkowie, ktorzy widzieli wypadek na wlasne oczy i twierdza, ze za kierownica siedzial siostrzeniec.
Ludzie czy Wam juz kompletnie odbija? Piszcie prawde albo w ogole nie piszcie nic.
Ale masz racje. Napisze Ci jaka jest roznica miedzy tymi dwoma Panami.
Otoz Pan Starosta po zderzeniu z pewnoscia nie wyskoczyl i nie nawymysla. nie grozil kierowcy busa jak to uczynil Szanowny miastowy. Ot taka mala roznica.
Dobranoc plotkarze i bajkopisarze. (niewszyscy oczywiscie).

Oby Wam nigdy nic w zyciu zlego sie nie przytrafilo.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:03:07
0 0
Pinokio Chce abyś wyjaśnił co to według Ciebie znaczy 'ze zon nie ukrywał ze to on prowadził i tu jest pewna różnica? 'Jaka różnica? Jak Starosta nie prowadził auta to ma kłamać ze prowadził auto żeby wam te fałszywe mordy zamknąć?
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:04:53
0 0
TadekMaj37 Moja prawda nie dotyczy wypadku tylko wyborów i limanowa.in Czytaj człowieku Dużo czytaj by zrozumieć proste słowa. W twoim przypadku wystarczy bodaj elementarz
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-27 01:08:42
0 0
To chyba nie wiesz człowieku Pinokio ze starosta miał 4 miejsce w Polsce co do głosów ;-)
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:10:51
0 0
Pinokio żeby zrozumieć twoje proste słowa musialbym zniżyć sie do twojego prostego poziomu i elementarz tu nie pomoże ...
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:13:01
0 0
W komentarzu 124 piszesz o wypadku wiec coś ci sie pier....li
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:14:02
0 0
bearchen tu każdy pisze to co myśli To nie jest chyba zabronione?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:15:49
0 0
Piszesz: 'przecież to niemożliwe by twój guru był kierowca w czasie wypadku' dalej twierdzisz ze to komentarz o wyborach?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:17:58
0 0
Pinokio jakbyś myślał to byś nie pisał:)
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:18:50
0 0
TadekMaj37 ale zeszło dzięki tobie na wybory To ty wlazłeś z wypadku na wybory
Odpowiedz
bearchen
2014-07-27 01:21:34
0 0
Oczywiscie, ze nie jest zabronione, ale w powyzszym komentarzu jasno stwierdzasz, iz to Pan Starosta prowadzil samochod, a teraz probuje ukrywac prawde.
Wiec zapytam. Byles naocznym swiadkiem?
Trzymaj sie faktow a nie swoich przemyslen, bo to sa czyste plotki ktore piszesz. Jezeli czegos nie jestes pewnien to sie nie wypowiadaj.
I jeszcze jedno. Napisz mi co to zdanie, ktore sformuowales ma wspolnego z wyborami i portalem.
''Zoń nie ukrywał że to on prowadził i chyba tu jest pewna różnica.'
Pouczasz kogos ze ma wrocic do elementarza a sam chyba nie rozumiesz co piszesz.
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:22:23
0 0
TadekMaj37 może i jestem prostym człowiekiem ale potrafię też myśleć
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:23:02
0 0
Zmień Pinokio swojego dilera albo bierz polowe!!!a co piszesz w komentarzu 138 ze ' twoja prawda nie dotyczy wypadku tylko wyborów' wiec ja zeszłem na temat wyborów?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:24:52
0 0
Myślenie nie boli. spróbuj!!!!
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:28:23
0 0
bearchen czy napisałem że Starosta był kierowcą? Napisałem że Zoń nie ukrywał Czy jest tam napisane że pan Starosta był kierowcą?
Odpowiedz
bearchen
2014-07-27 01:31:07
0 0
'Zoń nie ukrywał że to on prowadził '
To rozumiem.

Do czego zatem tyczy sie druga czesc zdania ?

'i chyba tu jest pewna różnica.'

Jaka roznica przepraszam?
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:31:09
0 0
TadekMaj37 To samo do wielu pisał wieśmak Czyżby dwa w jednym?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:34:57
0 0
Pinokio nie udawaj głupszego niż jestes!!!! Oczywiście ze sugerujesz w swoich komentarzach ze Sarosta by kierowca i ze to teraz ukrywa a zon niby tego nie ukrywa. Sam napisales ze taka jest różnica miedzy zoniem a starosta !!! wiec idź spać albo przestań kłamać bo sam sie już plątasz w tym co piszesz!!!
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:36:41
0 0
bearchen nie przepraszaj bo i tak nie poznamy prawdziwej prawdy A może.....?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:37:34
0 0
Zobacz moje komentarze od początku mojego logowania i nie porównuj mnie do siebie jak masz kilka nickow do pisania.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:41:49
0 0
Pinokio idioto bearchen zadała ci pytanie a nie przepraszała cie!!!! Ty ani pytań ani ironii nie rozrozniasz!!!
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:43:49
0 0
Ja tez ciebie pytam o jaka RÓŻNICĘ ci chodzi co do zonia i starosty?
Odpowiedz
bearchen
2014-07-27 01:45:17
0 0
Ty prosty czlowiek, ja prosty czlowiek.
Rozmawiamy prostym jezykiem i dalej sie nie rozumiemy. A wystarczy, ze odpowiedzial bys na moje pytanie i wszystko by sie wyjasnilo. Prawde juz znam i nie mam powodu by w nia nie wierzyc.
Ty sugerujesz, ze jest inaczej. Masz prawo, ale robisz durnia z siebie.
W dodatku probujesz sie wycofac z tego co napisales kierujac dyskusje na inne tory (wybory, limanowa.in).
Nie da sie z Toba dyskutowac, ale ja bynajmniej takie wnioski wyciagnelam z Twojego komentarza wczesniejszego, co mi sie nie podoba, bo uwazam, iz pisanie czegos z takim przekonaniem, nie majac 100% pewnosci jest nie na miejscu.
Dobranoc.
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-27 01:47:25
0 0
Pinokio zycze Ci tego samego abyś został starosta albo wyżej aby nie garstka jak tu ale cała chmara ludzi psy wieszala na Tobie .....;-))))
Abyś poczuł sie tak samo jak bedą kłamać i wymyślać ;-)...
Wiem jedno ze H..... Wiesz bo w D .... Byłeś ;-).. A najlepiej umów sie u obecnego starosty na wizytę i zapytaj w prost a nie piszesz jak szczur tutaj anonimowo na zlecenie pana TOP.....;)
Odpowiedz
Doradca
2014-07-27 01:50:51
0 0
Zwykła informacja o wypadku jak wiele innych z tą różnicą, że brał udział w nim bezpośrednio lub pośrednio Pan Starosta, który jest osobą publiczną.

Wyrażając zgodę na sprawowanie jakiegokolwiek Urzędu jest się osobą publiczną.

Mógł się piwka napić, jeżeli nie prowadził samochodu i miał kierowcę.

Była sobota dzień wolny od pracy.

Nie pogryźcie klawiatur i telefonów.

Idźcie już spać.

@ Janek64 „Pan Doradca juz sie wypowiedzial pod innym nickiem „

Czy Ty @ Janek64, @ drucio8 i @ Antek1979 sądzicie według siebie?.

Zaskoczę Was wróciłem z imprezy nie wypowiadałem się wcześniej.

Dobrej Nocy.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 01:51:27
0 0
Jak ma pinokio zostać starosta jak nie wie co znaczy słowo RÓŻNICA?
Odpowiedz
pinokio
2014-07-27 01:54:55
0 0
TadekMaj37 zrozumiałem ironię ale nie rozumiem dlaczego piszesz w imieniu bearchen Idiota? Może być To i tak lepiej brzmi niż zakompleksiony Przynajmniej krócej Co do wypadku... Poczekamy? Zobaczymy?
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 02:05:25
0 0
Ja nie pisze w imieniu bearchen ani nikogo innego-pisze w swoim imieniu. wkurzają mnie ludzie którzy zamiast poczekać na rozwiazanie sprawy komentują sytuacje w ktorej nie byli świadkami!!!!!!
Odpowiedz
bearchen
2014-07-27 02:05:34
0 0
@Doradco
Ale z Ciebie baciar.
Malo tego. Balangowales nawet po imprezach, ktore w ogole sie nie odbyly ha ha ;).

Dobrej nocy wszystkim.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 02:09:42
0 0
Ja jestem zakompleksiony? bo pisze ze starosta nie był w pracy i miał kierowcę to miał prawo sie napić alkoholu? Ty jestes normalnie żałosny .
Odpowiedz
Doradca
2014-07-27 02:21:38
0 0
@ bearchen była impreza, był kierowca i było wspaniałe towarzystwo.

@ TadekMaj37 siusiu, paciorek i do spania.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 02:24:59
0 0
Doradco a alkohol na imprezie był? Bo Starosta pic alkoholu w sobotę nie może bo od razu robi sie 166 komentarzy...siusiu zrobione, paciorka nie odmawiam a do spania mi jeszcze daleko:)
Odpowiedz
Doradca
2014-07-27 02:30:00
0 0
Zmów paciorek na pewno jeszcze pamiętasz i odpocznij.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 02:38:08
0 0
Doradco ja właśnie odpoczywam- czytam bajki ( komentarze) na dobranoc
Odpowiedz
Antek1979
2014-07-27 02:49:00
0 0
Jest Git...;-) bedzie fv marketingowa dla Top ;-))))) ale wesoło tutaj ,-)... Ciesze sie ze mi pokazali ta kabaretowa stronę mojego byłego powiatu ;-)
Dobranoc i do jutra ;-))))
Odpowiedz
Doradca
2014-07-27 03:02:40
0 0
Zobacz, jest 169 komentarzy z których jak przed chwilą policzyłem Ty, Janek64,Antek1979,bearchen,kinia434,
drucio8,ziomka,masterpiece i mikołaj1
napisaliście +-100 komentarzy.

I dziwisz się, że jest ich tyle ?.

Sam też to wszystko jeszcze czytam i traktuję z przymrużeniem oka.

Pomyśl nad tym .
Odpowiedz
konto usunięte
2014-07-27 06:48:52
0 0
I pomyśleć, że z powodu Starosty tyle osób spać nie mogło.
Odpowiedz
Rudy102
2014-07-27 07:46:02
0 0
Najważniejsze ze nikomu nic się nie stało.
lg1 piszesz że tyle osób spać nie nie mogło z powodu starosty.
Może chcieli się dowiedzieć ile Pan Starosta miał promila jeśli miał i czy może dorównał sławnym bohaterom afery podsłuchowej.
Odpowiedz
Rudy102
2014-07-27 07:47:51
0 0
Oczywiście miał prawo mieć promila jeśli nie był kierowcą.
Ciekawe z jaką prędkością zasuwali?
Odpowiedz
eintracht
2014-07-27 08:23:57
0 0
Antek wylal swoje wypociny i zasnal. Jaka cisza i spokoj.
Odpowiedz
adamsky
2014-07-27 08:32:04
0 0
Szanowni uspokoić się proszę. Można kogoś nie lubić ale gdy zdrowie jest na szali to trzeba odłożyć swoje zdanie na bok. Po pierwsze dobrze że wszyscy żyją. Dwa, niech wrócą do zdrowia. Trzy to nie róbcie afery na zzdrowiu człowieka.
Odpowiedz
TadekMaj37
2014-07-27 08:59:46
0 0
Doradco ja myśle o tym jakim jestes oddanym przyjacielem toporkiewicza skoro wracasz z imprezy i o 2 w nocy zamiast iść spać piszesz mu komentarze na portalu... No tak artykuł o Staroście jest, kolega dyrygent sie wylogowal to Ty musiałes od 2 w nocy przejąć warte i czuwać :)
Odpowiedz
Doradca
2014-07-27 11:05:37
0 0
No tak skoro nie dało się we mnie wmówić, że pisałem źle o Panu Staroście to faktycznie logicznym jest, że jestem oddanym przyjacielem Pana Toporkiewicza.

Opanuj się bo nie pomagasz Panu Staroście wręcz przeciwnie.
Odpowiedz
MAJA12
2014-07-27 13:49:37
0 0
Przecie samochód starosty to Anglik, więc czego się tu trzepiąc i wszystko jasne kierowca jest po prawej stronie więc nic dziwnego ,że siostrzeniec najbardziej poszkodowany i policja miała jasną sprawę, aby jak się to mówi sprawie łeb ukręcić.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2014-07-27 14:25:08
0 0
@kinia434: Żaden komentarz Twój ani inny nie został w tym temacie skasowany.
Może od czasu rozpoczęcia pisania do próby dodania minęło zbyt wiele czasu i nastąpiło wylogowanie? To łatwo sprawdzić i udowodnić, jakby co.
Odpowiedz
wabo
2014-07-27 18:44:02
0 0
Panie Starosto szybkiego powrotu do zdrowia, a jak się coś skosztuje to zawsze taxi.Pozdrawiam
Odpowiedz
Wars
2014-07-27 20:03:24
0 0
PANIE STAROSTO, NIECH SIĘ PAN NIE PRZEJMUJE TYMI SEPAMI POLITYCZNYMI KTÓRZY TU KRĄŻĄ .
ŻYCZENIA POWROTU DO ZDROWIA !!!
Odpowiedz
Wars
2014-07-27 20:55:54
0 0
Życzenia powrotu do zdrowia dla wszystkich i tych z busa.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Wypadek samochodu starosty, 4 osoby poszkodowane"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]