23°   dziś 21°   jutro
Wtorek, 30 kwietnia Marian, Katarzyna, Ludwik, Pius, Donata, Balladyna, Lilia

Krupiński wiceprezesem banku, przejętego niedawno przez PZU

Opublikowano 14.06.2017 16:26:04 Zaktualizowano 04.09.2018 16:26:36 pan

Rada nadzorcza odwołała Luigi Lovaglio ze stanowiska prezesa zarządu Banku Pekao. Równocześnie powierzyła pełnienie funkcji wiceprezesa Michałowi Krupińskiemu, byłemu szefowi PZU. Co ciekawe, to za jego prezesury polski ubezpieczyciel wspólnie z PFR przejął od włoskiego UniCredit 32,8 proc. akcji Banku Pekao za łączną kwotę 10,6 mld złotych.

Kilka dni temu został powołany nowy skład rady nadzorczej Banku Pekao. Dziś nastąpiły kolejne zmiany. - Zarząd Banku Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna ('Bank') informuje, iż w dniu dzisiejszym Rada Nadzorcza Banku odwołała Pana Luigi Lovaglio z funkcji Prezesa Zarządu Banku oraz ze składu Zarządu Banku z dniem 14 czerwca 2017 r. - brzmi komunikat wydany dziś przez biuro prasowe. Nie podano w nim jednak żadnych informacji o przyczynach odwołania. Rada Nadzorcza podziękowała Włochowi „za wkład wniesiony w rozwój Banku Pekao S.A.'.
Podczas tego samego posiedzenia, rada nadzorcza powołała Michała Krupińskiego w skład Zarządu Banku i powierzyła mu pełnienie funkcji wiceprezesa. Pochodzący z Limanowszczyzny Krupiński obejmie stanowisko z dniem jutrzejszym.
Równocześnie rezygnację złożyło dziś dwóch włoskich wiceprezesów: Stefano Santini oraz Diego Biondo.
Dokładnie przed tygodniem zakończył się proces nabycia akcji Banku Pekao przez Powszechny Zakład Ubezpieczeń (20%) i Polski Fundusz Rozwoju (12,8%). Decyzję o przejęciu banku przez PZU podjęto, gdy prezesem największego polskiego ubezpieczyciela był właśnie Michał Krupiński.
Michał Krupiński, prywatnie syn przewodniczącego Rady Powiatu Limanowskiego, w marcu został odwołany z zajmowanego przez ponad rok stanowiska prezesa PZU S.A. Zmiana była nieoczekiwana – nieoficjalnie mówiono, że jej powodem były potyczki dwóch ministrów – Mateusza Morawieckiego, który przejął pieczę nad największym polskim ubezpieczycielem, a Zbigniewem Ziobrą, którego uznaje się za protektora Krupińskiego – „złotego dziecka PiS-u” . Uwadze mediów nie uszło to, że posiedzenie rady nadzorczej podczas którego Michał Krupiński został pozbawiony stanowiska, odbyło się w czasie, gdy prezes PiS Jarosław Kaczyński przebywał zagranicą – w ten sposób inicjatorzy odwołania prezesa PZU chcieli uniknąć sytuacji jaka zaistniała w przypadku próby odwołania Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP, która nie powiodła się właśnie dzięki interwencji u Kaczyńskiego.
Ze stanowiskiem nie mógł się przez pewien czas pożegnać – kilka dni po odwołaniu przedłożył zwolnienie lekarskie. Sprawa nie byłaby skandalem gdyby nie fakt, że że L4 wystawiono... w prywatnej przychodni jego matki, znajdującej się w Jodłowniku. Po ujawnieniu sprawy przez media, zapewnił że nie nie zamierza pobierać z tego tytułu 80% swojego wynagrodzenia. A to było spore, bo tylko za 2016 rok Krupiński zarobił w PZU ponad 1,3 mln zł.
Michał Krupiński wciąż pełni funkcję przewodniczącego rady nadzorczej Alior Banku, przejętego przez grupę PZU w 2015 roku.
Zobacz również:

Komentarze (48)

konto usunięte
2017-06-14 16:56:31
1 1
No to ładny prezent Nam zafundowano na dzień przed Bożym Ciałem. !!!
To chyba znak od Pana Boga, czas na gorące modlitwy nastał, módlcie się za naród polski i Polskę.................
Niech Bóg bedzie z Nami.
Odpowiedz
cichy1
2017-06-14 17:30:43
0 3
No i Prezes nam wyzdrowiał.
Odpowiedz
mczarna
2017-06-14 17:36:51
0 2
A tylu Uczciwych Ludzi żyje w niedostatku.
Strach się bać. Nawet w czasach PRL tak się nie działo.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 17:39:13
0 1
@cichy1 Ano wyzdrowiał. ;-))) A mój syn , nigdy nie chciał być 'mamim synkiem', to I prezesem nie został..............
Modlitwa jest nieodzowna, jak nie będzie modlitwy, to jak pisał Stefcio Żermomski:
'Rozdziobią Nas kruki, wrony. ' a może bizony, a może żubry, a może SOWY. Jakoś tak to było. ..;-)))
Nieważne, jakieś tam 'WIELKIE ZWIERZĄTKA'. ;-)))
Odpowiedz
peres
2017-06-14 17:42:28
0 0
Pani Grażyno? To ma być ironia, czy rzeczywiście Pani chce wznosić modły ze szczęścia?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 17:42:52
0 2
Żeromski ................. przepraszam , literki mi się przestawiły z wrażenia tych dużych zarobków Pana Wiceprezesa.
@maczarna Strach się bać.......... zaiste dobrze piszesz.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 17:46:12
0 3
@peres To jest ironia, jakże inaczej miałoby być? Przecież wszyscy znamy akcję podwyżek ubezpieczeń samochodów i jej finalny rezultat. Pan Krupiński tam się bardzo popisał.
Odpowiedz
cichy1
2017-06-14 17:54:31
0 4
Co się stało z tego wszystkiego ziemniaki mi zgniły w piwnicy. To przez tą karuzelę stanowisk.
Odpowiedz
peres
2017-06-14 17:54:59
0 2
Ok Pani Grażyno.
Jak to się jednak ma w zestawieniu do Pani poglądów politycznych? Przecież takie rozdanie jest politycznym posunięciem, a przecież PIS niby nie popiera koneksji, nepotyznu i zachowań budzacych podejrzenia i wstręt suwerena?...
Odpowiedz
Ratownik
2017-06-14 18:06:30
0 4
Syn leśniczego?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 18:17:17
0 0
@peres Pisałam dzisiaj , wczoraj, piszę od jakiegoś czasu( w różnych artykułach tutaj i nie tylko tutaj) :
Według mojej opini, po wielu 'pracach domowych' , opartych o: książki oparte na dokumentach, alternatywne żródła informacji, NIEZALEŻNE źródła informacji , po wielu rozmowach z ludźmi z tzw. 'branży', i po wielu moich analizach) doszłam do następujących wniosków:

W Polsce po 1989 roku wszystkie partie polityczne, które były przy władzy , bądź nadal są, popelniały wiele błędów: rozkradały Polskę, Polaków nigdy nikt za to nie został rozliczony, zadłużało się i zadłuża Polskę w tempie zatrważającym, ostatnio wypłynęło wiele niepokojących kwestii, których ŻADNNE media głównego nurtu nie poruszają. Żadne od lewa do prawa, a są one bardzo istotne dla Polski i Polaków.

Konkluzja:
Widzę tylko i wyłącznie dbanie o interesy Polski i Polaków poprzez ewentualne rzady NARODOWCÓW, patriotów. Najważniejsze poprzez wsparcie od Pana Boga, dlatego módlmy się do trójcy przenajświętej.
Czy ta odpowiedź wyczerpuje wszystkie Twoje wątpliwości?

Tutaj nie należy zadawać pytania w aspekcie nazw partii politycznych, ale w kontekście wyznawaców, popleczników NWO, czyli w każdej partii takich mamy, na dzień dzisiejszy.
Ci wszyscy zwolennicy NWO reprezentują wszystkie cechy o , które pytasz mnie w swoich zapytaniach.
Odpowiedz
StMi
2017-06-14 19:15:34
0 5
Powiedzcie mi jak to jest??? Jeśli jesteś pracowity, uczciwy i fachowcem w swej branży to .... całe życie będziesz pracować i pracować i pracować a na koniec ksiądz cię wyśmieje, że starym autem jeździsz :(
Odpowiedz
cichy1
2017-06-14 20:02:48
0 3
Powiem tak: W roku 1980 w małych ojczyznach było łatwiej odróżnić kto jest kto. Teraz mamy do czynienia z melasą zmieszaną HGW z czym jakie to wartości. Jeden język ten sam problem jeden hymn ,a racje podzielone. Gdzie Bóg honor i ojczyzna . Jeszcze niektórzy z kleru podjudzają a bijcie się a my z boku popatrzymy , o ile tak to niech każdy bierze za to odpowiedzialność co mówi , robi i pisze. StMi : Stare powiedzenie módl się i pracuj a garb Ci sam wyrośnie. Wykształciuch nie poto się szkolą a by swoją wiedzą służyć ojczyżnie ale po to aby jak najwięcej pod siebie. Ostatnio coraz więcej ludzi woła komuno wróć oni umieli sobie poradzić z takimi problemami. Gdyby wtedy sytuacja była taka jak teraz to nawet na Syberi brakło by miejsca. OBYM NIE BYŁ PROROKIEM TAKIEJ OPCJI.
Odpowiedz
zabawny
2017-06-14 20:09:50
0 3
'Pochodzący z Limanowszczyzny Krupiński obejmie stanowisko z dniem jutrzejszym. '

Bezbożnik? w tak wielkie jutrzejsze święto zacznie pracować, a gdyby tak zaczekał do piątku . :)
Odpowiedz
Ratownik
2017-06-14 20:16:55
0 2
zabawny jakbys za dzień nic nie robienia kosił kilka, kilkanaście tysięcy to też byś do roboty poszedł w święto
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 20:24:11
0 1
@zabawny To zależy w jakiego Boga się wierzy. ;-))) Różne są religie, niektórzy wierzą w Chrystusa syna bożego , inni w Antychrystusa, a jeszcze inni w Allaha itp. Trudno wyczuć, jak to stare 'indiańskie przysłowie mówi :
A bo to wiesz , jak nie wiesz. ;-)))
Odpowiedz
LuckyLuke1
2017-06-14 20:46:39
1 1
@grazynahayes pomódl się o zdrowie bo o rozum za późno ;-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 21:04:51
0 0
@LuckyLuke1 Pomodlę się i za ciebie. ;-))) Od przybytku głowa nie boli.
Wracając do tematu banku : gdy spojrzymy jak ogromne zyski przynoszą banki , korporacje bankowe to , aż szokuje jak intratny biznes robią na Nas bankowcy.
Przy zalożeniu, że tak naprawde tylko 4 kraje na świecie mają własne, niezależne banki narodowe( Kuba, Pólnocna korea, Iran, Syria), to niezły biznes kręcą na różnych państwach najbogatsze 13 rodzin na świecie.
Teoretycznie mamy swój bank , tyle tylko , że ten bank nie realizuje celów społecznych.
Nasz Narodowy Bank jest uwikłany w sieć umów międzynarodowych, z tak potężnymi instytucjami jak Miedzynarodowy Fundusz Monetarny, Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju, czy amerykański FET, który jest instytucją prywatną.


Jeśli ktoś myśli, że ten Bank jest polski, to muszę Was rozczarować, nawet
Odpowiedz
marekmintal
2017-06-14 21:19:40
1 2
Ciekaw jestem ile kasy odpali PiSior Pani Grażynce za lizanie tyłka PiSowcom
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 21:38:08
0 1
@marekmintal Nie popieram żadnej partii w Polsce, kup sobie okulary, bądź naucz sie czytać ze zrozumieniem. Masz ogromne zaleglości w tej materii. Powtarzam popieram tylko i wyłącznie NARODOWCÓW, patriotów. Ty musisz mieć jednak spore doświadczenia w tym lizaniu i wchodzeniu w 4 litery innym, bo notorycznie , wraz z @wartownikiem o tym piszecie.

Jak to mówią: każdy sądzi według siebie. Nie ma takich pieniędzy na świecie, za które mogłabym nawet rozważać, sprzedanie się wzamian za utratę moich wartości i ideałów. To tak jakbym się wyrzekła Pana Boga, Chrystusa i Matki Boskiej.

Nie ma takiej opcji, drogi przekręcie, nawet mnie tutaj nie testuj. Zapomnij o ' karabinach'.

Powracając do tematu banków:
Wszystkie te rodziny (13 najbogatszych rodzin na świecie , wraz ze swoimi masońskimi 'żołnierzami') naprawdę zarzadzają krajami na świecie (poza tymi 4 jeszcze krajami). Wynika to z prostej reguły: kto zarzadza pieniedźmi narodów,ten (Ci) tak naprawdę zarzadzają tymi krajami.

Jest na świecie około 6 tysiecy inicjatyw lokalnych, sa to inicjatywy społeczne, ludzi świadomych, którzy chcą odzyskać kontrolę nad swoim życiem.
Odpowiedz
zajec
2017-06-14 21:50:44
1 0
Bank ma zarabiać.
Realizacja celów społecznych nie jest rolą banku.
Cele społeczne realizują ośrodki pomocy społecznej, ale nie banki.
Czasem bank może kupić rowerek sierotce by ocieplić wizerunek i tyle.
Bank powinien być prywatny , pod kontrolą właścicieli i akcjonariuszy. Banki państwowe marnotrawią znaczną część środków na poronione pomysły rządzących.
Nie jest istotne , do jakiej rodziny bank należy, ani do jakiego państwa.
Istotna jest sprawa jego opodatkowania.
Nie jest prawdą, jak piszesz, że tylko 4 kraje maja niezależne banki.
Wiele krajów ma niezależne banki, np Watykan, Izrael, Rosja, Arabia Saudyjska, USA i inne.
I nie FET, tylko FED
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 22:08:35
0 0
Zaiste powiadam Wam, porzucenie swojego systemu wartości za pieniądze, to straszna diabelska pokusa. Kto się jej nie oprze, ten sprzedał dusze swoją szatanowi.
Sztan zawsze kusi pieniędźmi.

@ Te @zajczyk Ty nowa książkę o ekonomi napisz. ;-)))
Alternatywnie poczytaj sobie książkę Edwarda Griffina ' Finansowy potwór z Jekyll Island.
To prawdziwa historia 'kryminalna'. Geneza powstania Banku Rezerwy Federalnej. - zaiste mafijny układ.

Poszukam Tobie nieboraczku link, potwierdzający, że tylko 4 kraje na świecie sa niezależne, niedawno to jeszcze był Afganistan, ale go zmietli zbóje, bo po to właśnie wywołano tam konflikt zbrojny. Niedługo Syria sie chyba rozpadnie, to i tam przejmą ich banki. ;-((

Puknij sie w czółko z tym Watykanem, Izraelem, Rosją , Arabia Saudyjską i USA, to już jest historia, Gall Annnim już w kronikach o tych krajach pisze. ;-))
No chyba, że uważasz, że swoi to masoni tam tymi bankami zarzadzają. ;-)))
Gdyby USA miała swój niezależny Bank, to by takiego dlugu , ponoć na 100 lat do spłacenia nie miała.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 22:18:03
0 0
Gall Anonim ................ przepraszam
A z tym USA to też jest ciekawa historia, polecam zgłębić temat rezerwy zlota w bankach USA, to jest nastepna kryminalna historia. Ciekawe są te połączenia kanałami z jednego banku rezerw zlota , do drugiego..........
Jeżdźą tam i jezdzą ze złotem z jednego do drugiego banku, a naiwni myślą , że zloto, które zdeponowali jest w tych wszystkich bankach.
Są i inne ciekawe ' perelki' z tym związane. Na przykład sztabki zlota........... ciekawe czy wszystkie są 100% złotem? bo były już wyszukane przekręty ze złotymi monetami. ;-(((

Banki, bankierzy, temat OCEAN.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-14 22:30:53
0 2
Zajec tak, bank ma zarabiać ale nie łupić.
Odpowiedz
Julek
2017-06-14 22:44:24
1 0
A za tę kasę na wykupienie nie prościej było założyć nowy bank PKO? Czy nazwa jest warta takiej wielkiej kasy?
@grazynko coś ci chyba na mózg padło! Pan Bóg ma się w szczególności zajmować Krupińskim? Pod Biedronkami żebrzą na ratunek chorym dzieciom, kasa Krupińskiego może uratować wiele niewinnych żyć, na które Radziwiłł nie chce dać kasy.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 22:53:21
0 0
@34607szczawa To nie tylko o 'łupieniu' jest sprawa. Zauważ, że w obrocie sa piniądze bez pokrycia. W krajach 'produkuje się' pieniądze, banknoty, które nie mają pokrycia w realnym stanie majątku państwa, stanie finansowym.

Zwróć uwagę ile państw jest zadlużonych na niebotyczne kwoty, nawet te, które mają wysoki wskażniki PKD ,wskażniki finasowe. Najlepszym przykładem jest Japonia.

Myk jednak jest taki:
Banki, bankierzy pożyczają ludziom 'fikcyjne ' pieniądze, które sami nie posiadają.
Po pierwsze te pieniądze głownie pochodzą od ludzi,klientów banku, nie sa własnościąkorporacji bankowych. ,
Po drugie: Pomimo tego te zbóje biorą niebotyczne odsteki od pożyczanych pięniędzy plus koszta operacji bankowych, plus niezgodne z prawem wciskanie ludziom tzw. ubezpieczeń od pożyczek, które są klientom narzucane.

Konkluzja:
W taki oto sposób tzw, 'koszalki opałki' kiwają narody, klientów.
Co zrobić z problemem 'pustych nadprodukowanych pieniedzy ? To jest największy problem bankierów, korporacji bankowych.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 22:57:14
0 0
Historycznie rzecz traktując, oraz założeniowo, w sytuacjach kiedy mamy do czynienia z tzw, zjawiskiem pieniędzy bez pokrycia, wywołuje sie kryzysy ekonomiczne, zamieszki, wojny.
Wtedy wszystko wraca do 'normy'. Korporacje się cieszą, mogą odzyskać 'swoje' pieniądze, a i trzeba wszystko odbudować więc ludzie potrzebują nowych kredytów, , pieniędzy.

Tak w wielkim skrócie kręci się swiat bankowości . ;-(((
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-14 23:35:04
0 0
@zajec Mówisz I masz, znalazłam potwierdzenie faktu, że tylko 4 kraje pozostały bez kontroli Rothschildów, czyli są NIEZALEŻNE, narodowo.
Artykuł w języku angielskim, ale tdasz radę. ;-)))


http://humansarefree.com/2016/11/only-3-countries-left-without.html

Tutaj podaje się, że :
1. w 2000 roku było 8 krajów z niezależnymi bankami:

Afghanistan- Afganistan
Iraq-Irak
Sudan-Sudan
Libya-Libia
Cuba- Kuba
North Korea- Korea Pólłnocna
Iran- Iran
Syria- Syria
2. W 2003 roku , tylko 6 krajów:
Sudan-Sudan
Libya-Libia
Cuba-Kuba
North Korea- Korea Północna
Iran- Iran
Syria-Syria
3. W 2017 roku tylko 4 kraje , tak jak poprzednio Tobie napisałam:

Cuba-Kuba
North Korea- Korea Północna
Iran-Iran
Syria-Syria

Dalej będziesz się ze mną spierał ?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 00:08:20
0 0
@zajec Kwestionujesz calowość społeczną banku!!! Tutaj pierwszy lepszy artykuł na temat celowości społecznej banku.
Cytat:
'Banki komercyjne, inaczej operacyjne, są najbardziej rozpowszechnioną formą instytucji bankowej. Ich celem działania z jednej strony jest świadczenie określonych usług niezbędnych z punktu widzenia społecznego (np. obsługa obrotu gotówkowego i bezgotówkowego), z drugiej zaś są to przedsiębiorstwa, których celem powinno być osiągnięcie zysku. Cele działania banku komercyjnego można więc określić jako dążenie do zaspokojenia potrzeb podmiotów gospodarujących w zakresie usług bankowych przy równoczesnym dążeniu do uzyskania zysku.'

Źródło:
http://www.ekonomicznie.pl/artykuly.php?art_id=787

Nie oczekujesz chyba ode mnie, żebym tutaj kopiowała Tobie strony książek ekonomicznych?

Pozdrawiam wszystkie moje drogie ' RZEPY' portalowe. ;-)))

Dobranoc.
Odpowiedz
stefanoo
2017-06-15 01:39:53
1 1
No wreszcie grazyna poszla spac
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-15 08:33:19
0 0
3. W 2017 roku tylko 4 kraje , tak jak poprzednio Tobie napisałam:

Cuba-Kuba
North Korea- Korea Północna
Iran-Iran
Syria-Syria

Ciekawe zestawienie, w Syrii wojna Korea Połnocna i Iran na celowniku. Z kolei z Kubą USA wzowiły stosunki dyplomatyczne może przejmą ich 'pokojowo'.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-15 08:36:59
0 0
Z listy wcześniej Irak, Afganistan też wojny.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 10:06:00
0 0
@34697szczawa Tak masz racje, ale zauważ, że głównie na bliskim wschodzie zawsze są jakieś ogniska zapalne, zawsze USA bądź 'wielcy' przywódcy europejsy wchodzą tam w swoich brudnych butach i mieszają się do konfliktów, spraw tych krajów. Mieszają się wszędzie gdzie sa zloża mineralne.

Zobacz jak Unia fika do krajów słoweńskich, głównie do Polski. Jest ku temu poważny powód, żyzna ziemia, duchowość narodu polskiego, ale nade wszystko ogromne złożna minarełów. Największe w Europie. !!!
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 10:23:24
0 0
Teraz zobacz sobie listę tych ostatnich 4 krajów:
1. Syria: już praktycznie pod wpływem kilku stref wpływu: USA, Rosja, Turcja ( Kurdowie itp. Praktycznie jest to już państwo teoretyczne.
2. Korea Północna: tam konflikt przybiera na sile z USA , ale i Chiny i Rosja wydają się mieć tam swoje 5 minut do powiedzenia.
3. Kuba: Zapomniana na dekady Kuba, przypomniał sobie o niej Obama. Tutaj też o banki chodzi, bo Obama to wielki współrealizator NWO, Clintonowie także.
4. Iran: Do Iranu też chcą się dobrać poprzez Katar, który opowiedział się za Iranem. Zobaczysz tam aktywność 'żołnierzy' NWO też będzie się rozwijać.

Powstało ok. 16 tysięcy społecznych inicjatyw na świecie , aby odeprzeć KORPORACYJNYCH BANKSTERÓW, odnosza lokalne sukcesy, W Polsce taka inicjatywa też już działa, ale o tym napisze później. Napiszę jak obronić się przed idącym dużymi krokami KRYZYSEM finansowym.
Napiszę też o przekręcie z SREBREM w Polsce.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
beherit
2017-06-15 10:33:11
1 1
Kuba, Korea Pónocna, Iran, Syria - zaiste wspaniały przykład krain mlekiem i miodem płynących prawdziwe potęgi gospodarcze w skali światowej. Przenieś się Grażynko do Północnej Korei, założysz sobie konto w niezależnym, narodowym banku, wreszcie przestaną cię prześladować i okradać ci niedobrzy masoni. No i w wolnym internecie będziesz mogła wychwalać przewagi banku narodowego nad złymi masońskimi, może ci odpisze „wybitny przywódc Partii, armii i narodu” towarzysz Kim Dzong Un. A Polska nie jest krajem słoweńskim, tylko słowiańskim.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 10:43:16
0 0
@beherit Sługo masoński, oczywiście, że kraj slowiański. Mój błąd , tzw, 'literowka', to mały pryszcz , bo tym błędem nie wyrządzam, świadomie nikomu krzywdy, ale głoszenie i chwalenie największych PRZEKRĘTÓW, odpowiedzialnych za ciężki, okropny los ludzi , jaki im chciwa masoneria wyrządziła, miliardy głodujących ludzi żyjących na świecie, żyjących w ubóstwie, na wskutek zlodziejskich i morderczych uczynków satanistów, to żadna waga sprawiedliwości NIE POTRAFII UDŹWIGNĄĆ. !!!

Niech ich piekło pochlonie, niemniej jednak modle się o ich nawrocenie, bo mala liczba z nich już się nawróciła.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 10:52:49
0 0
Odnośnie Korei Północnej, tak masz racje ludzie tam traktowani sa jak zwierzęta, zastraszani w terrorze dnia powszechnego, ale ich 'wódź' ma ogromne pokłady broni i pieniędzy.

Tutaj głównie chodzi o 'chory 'plan DEPOPULIZACJI ludzi na świecie, do liczby 500 milionów, góra 1 milarda.
Tam masoni nie wpuszczą samolotów z tzw. trującymi opryskami chemicznymi, bo jak? Wódź ich tam nie wpuści, więc o chemtrails, MUSZĄ zapomnieć, TAK SAMO Z NASIONAMI , ROŚLINAMI I ŻYWNOSCIĄ MODYFIKOWANĄ tzw. GMO muszą zapomnieć.

Acha zapomniała bym o ogromnych koncernach farmaceutycznych , nie testowanych lekach, szczepionkach, one też DEPOPULACJI są ogromnym procesem.
No o zyskach z banków nie wspomnę.

Tutaj ich BOLI najbardziej. Zapomnijcie o 'karabinach' żopłnierzyki pokrętne. ;-)))

Twoje gierki w powstrzymaniu mnie od napisania o alternatycznych walutach, poza zsięgiem masońskim , nie powstrzymają mnie. ;-))
Odpowiedz
pawell
2017-06-15 11:07:40
0 0
...wychodzi na to, że prezes Krupiński będzie 'ubezpieczał' nasze kredyty mieszkaniowe zaciągane w PKO...to WYNARADAWIANIE odwleczone w czasie?
Odpowiedz
DRKidler
2017-06-15 11:31:02
0 0
OTO 'DOBRA ZMIANA' - ODWOŁANO WYBITNEGO MENADŻERA I POWOŁA SIE KOGOŚ JAK 'NIEZNANY ŻOŁNIERZ' Z DOWCIPU - NIEZNANY JAKO MENADZER. ALE ZNANY JAKO PROTEGOWANY Z. ZIOBRO I INNYCH WYBITNYCH DYREKTORÓW SZPITALI Z POWIATOWEJ POLSKI. HURRRRA. TKM TKM TKM
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 11:40:43
0 0
@pawell Jest kilka istotnych możliwości ucieczki od niewolnictwa korporacji finansowych w Polsce.

Po pierwsze Nasz narodowy dług publiczny już dawno, przy wiedzy i dobrej woli wszystkich rzadów polskich można, zgodnie z prawem wyzerować. Wiedzą o tym wszystkim Ci, którzy sa Nam dlużni zloto, odszkodowania dla Polski itp. Wie o tym Merkelowa, duże korporacje , konsorcja finansowe w USA , wiedza o tym wszyscy zainteresowani tym tematem.

Jak to zrobić? Zobaczcie ten zapis video:

' 75% rządzących Polską nie są Polakami - Jan Zbigniew hrabia Potocki '

https://www.youtube.com/watch?v=R1dGEYxGVUg

Teraz , aby Ci, którzy mają jakieś oszczedności, a nie chcą ich stracić po ewentualnej dewaluacji pieniądzą ( w wyniku kryzysu ekonomicznego) mogą zabezpieczyć sie w tzw. walutach lokalnych( inicjatywa społeczna). Linki Wam do tego znajdę.

Natomiast Ci, którzy nie mają oszczedności mogą w razie kryzysu robić tzw, wymianę towarowo- usługową pomiędzy sobą, już w wielu krajach tak się robi. ( jest to tzw, Barter).

'Fundamenty Ekonomii #02 - Wymiany '

https://www.youtube.com/watch?v=c3aQVqZynlk
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 11:41:45
0 0
@pawell To jest bardziej skomplikowane, niż się wydaje. Za wynarodowieniem, tym planem stoją wielcy tego świata, inni to tylko ich wykonawcy, pionki na szachownicy, świadomi są oni tego, bądź nie są, bo po prostu mogą być zślepieni rzadzą pieniadza i ' władzy', a nawet niektórzy z nich po prostu sie boją, bo uwierzyli w te idiotyzmy.
Nie wiem jaki jest ten Pan, nie bedę więc go oceniała.
Odpowiedz
DRKidler
2017-06-15 12:35:41
0 0
Niepokoi mnie to że nowy prezes pracował w Banku Światowym!? Zatem nie będzie on dbał o polskiego ciułacza tylko chciał jak najwięcej na nim zrobić. A co do jego kwalifikacji to ciekawe czy zna tabliczkę mnożenia? Pewnie nie bo do czego mu jest ona potrzebna. Za to bardzo dobrze zna tabliczkę czekolady i to już wystarczy. Ciekawe czy to były studia czy tylko kursy dokształcające. PiS Kaczyńskiego ma to do siebie że strasznie lubi przesadzać i nadaje tytuły naukowe tym co ich nigdy nie mieli, był woźnym w szkle to napiszą że do niej chodził, wykładał kafelki na uniwersytecie to napiszą że był wykładowcą. Zastanawiam się czy nie zmienić banku!? Bo teraz wszystko w nim może się zdarzyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 13:02:55
1 0
@DRKidler Poruszyłeś jeden z ciekawych tematów, tj, wykształcenie. Wielu ludzi uważa bowiem, że szkoły wyzsdze czynią ludzi lepszym od tych ze średnim czy zawodowym wykształceniem.

Ja osobiście mam inne spojrzenie na ten aspekt sprawy. Uważam, że lepszy pożytek ma ludzkość z może mniej wyksztalconych ludzi, niekoniecznie jednak nie są oni mniej inteligentni, tych, którzy robią dobry i szlachetny użytek z posiadanej wiedzy czy umiejętności.

Dla mnie człowiek , nawet z tytułem profesora zwyczajnego jest niewiele wart, gdy nie potrafii w życiu , w praktyce zastosować wiedzy teoretycznej, bądź czyni to ze szkodą dla innych, z czystych egoistycznych pobudek.
Odpowiedz
BRZEGI
2017-06-15 16:17:11
1 0
...ciekawe czy ta Osoba która z taka zapalczywością komentuje co się da... wszystko ugotował dobry obiad i deser a może z gwałtowności przypaliła strawę ...a to szkodzi na serce żołądek ...i układ nerwowy...zalecam relanium....neospazminę... a może nawet stoperan...a może positiwum ....wszak dzisiaj Święto....dobrego dnia..
Odpowiedz
Doradca
2017-06-15 16:36:31
0 0
Pisałem , że o Panu młodym Krupińskim będzie jeszcze głośno ;)

Bycie wiceprezesem podrzędnego banku to nie szczyt możliwości tego Pana.

Tylko czekać kiedy zastąpi Morawieckiego na stanowisku ministra i wówczas będzie o powiecie limanowskim głośno. Będziemy mieć ministra i wiceministra z powiatu.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 17:18:53
0 1
@BRZEGI Obiadek smakował? My wlaśnie wróciliśmy do domu z wypadu w plener, obiad też był. ;-)))
Nie ma to jak oderwanie się od 'rzepów' na piękne chwile estetycznej radości plenerowej. ;-)))

Jeśli myślicie, że Wy mnie tutaj w jakikolwiek sposób denerwujecie, to się bardzo mylisz, wręcz przeciwnie.
Jeśli chcesz to chętnie poradzę Tobie nieco lepsze metody leczenia niż te konwencjonalne, pełne nietestowanych leków i zanieczyszczeń. ;-)) Zdrowa żywność, pogoda ducha i nadziei, których mi nie brakuje, ot, cała recepta na szczęśliwe życie.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 17:19:40
0 1
Teraz obiecane linki do tematu walut lokalnych:

'Lokalne waluty - Dariusz Brzozowiec - 25.09.2013 '
https://www.youtube.com/watch?v=TSntfa6BASc

'Dariusz Brzozowiec 'Realny kryzys i alternatywny pieniądz', Kielce, 2.03.2013 '
https://www.youtube.com/watch?v=_GCv0nMykwI

'BRUTALNA PRAWDA - dlaczego nie pokazano tego w żadnych wiadomościach ??? '
https://www.youtube.com/watch?v=G45d9qzRefg
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-15 21:11:47
0 1
Na zakończenie tego pięknego dnia, mam dla Was bardzo ciekawy reportaż. Mówi się w nim wiele o realiach obecnych rządów w Polsce. Paradoksalnie , niektórzy Ministrowie, Prezydent RP, otoczyli się ludźmi z dawnego układu PRL, ludźmi z PO, PSL oraz ludźmi z dawnego układu WSI.

Mówi się tutaj również o dawnym Wojewodzie Małopolskim, zrozumiecie dlaczego musiał odejść.
Wspomina się również o bardzo dobrej roli Ministra Macierewicza, którego osobiście też doceniam.

Taki częściowy Matrix, który obciąża program rządów PIS, i daje wielu ludziom z dawnych rządów realną kontynuację działań. '-(((
To musi się zmienić, aby program PIS był ich realnym programem. Rozliczenia dawnych afer, korupcji, też musi być priorytetem, bo nigdy się nie uwolnimy z marazmu.
' Witold Gadowski - Kto jest kim w Polsce? [20-04-2017 '

https://www.youtube.com/watch?v=w2Bamcn71TY
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Krupiński wiceprezesem banku, przejętego niedawno przez PZU"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]