Wojskowe śmigłowce nad regionem - to ćwiczenia | Sacz.in - sądecki portal informacyjny
limanowa.in
Sobota, 27 maja, Augustyn, Julian, Jan, Juliusz, Magdalena, Amanda
Rejestracja »

Newsroom

2017-05-11 07:52:08

Wojskowe śmigłowce nad regionem - to ćwiczenia

Wojskowe śmigłowce nad regionem - to ćwiczenia
Region. Do końca tygodnia nad głowami można spotykać śmigłowce wojskowe, których piloci ćwiczą loty w terenach górzystych.

Śmigłowce Mi-8/17 z 1 dywizjonu lotniczego - 25 Brygady Kawalerii Powietrznej z Leźnicy Wielkiej przyleciały na lotnisko w Nowym Targu 8 maja (poniżej film z ich przytlotu). 

Z lotniska Areoklubu Nowy Targ do końca tygodnia wykonują loty ćwiczebne w terenie górzystym. Wczoraj śmigłowce przelatywały m.in. nad terenem gminy Limanowa oraz Kamienica. Loty często wykonywane są na bardzo niskich wysokościach.

Takie ćwiczenia odbywały się już m.in. w 2013 roku.

1 dywizjon lotniczy jest jedną z dwóch formacji tego typu wchodzących w struktury 25 Brygady Kawalerii Powietrznej, przeznaczony jest do wykonywania zadań powietrzno-szturmowych i desantowo-szturmowych we wszystkich rodzajach działań bojowych Wojsk Lądowych.

Komentarze 51
Technik
Technik 2017-05-11 11:08:23
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nasze Caracale
plus
10
plus
2
akko
akko 2017-05-11 11:32:58
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
To te pisowskie nowości co maciora zapowiadał . Maciora uzbraja Polskę przez rozbrajanie . Agentura ruska ma się dobrze . Ciemny lud wszystko kupi od ludzkich panów .
plus
9
plus
6
marekmintal
marekmintal 2017-05-11 11:36:50
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Po co PiSiewicz chwalił sie w mediach że "wykończył Caracale"???
plus
5
plus
7
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-11 14:46:17
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Od wielu lat, głównie od lat 80-tych, wiodącą rolę w polskiej gospodarce i polityce mieli WOJSKOWI.
Tak trwało niezmiennie do czasów obecnego rządu.
Wojskowi i ich rodziny w 2 i 3 pokoleniu trzymali ster władzy w Polsce.

Obecnie jest ZMASOWANY atak na Ministra Macierewicza. Dzieje się tak dlatego, że on po raz trzeci uderzył w ich środowisko, zdradzieckie środowisko, działające dla obcych slużb . !!!

Macierewicz zaatakował ich przed nocną zmianą po raz pierwszy. Następnie w 2006 roku gdy ROZWIĄZANO WSI będące na usługach sowietów. To wlaśnie ONI ZAANGAŻOWANI BYLI W NAJWIĘKSZE AFERY w Polsce, takie np. jak: afera paliwowa, i afera gazowa. Ci wojskowi działali na SZKODĘ Polski i Polaków, oni wciąż są i mieszają,.
plus
7
plus
8
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-11 14:57:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ostatni raz Macierewicz uderzył w to środowisko w czasach konfliktu z Sikorskim a teraz dokonaqł wymiany pokoleniowej w armii, np. gen. Packa.

Wojskowi wciąż mają swoje aktywa , w postaci np. USŁUŻNYCH DZIENNIKARZY, na których mają "haki" kompromitujące dokumenty, itp.

Z tzw. dzieci resortowych, miernot, zrobiono "gwiazdy" .

Gdzie są gwiazdy dziennikarstwa śledczego nagradzane w Grand Press?

Jakoś dziwnie brak ich w dziennikarstwie. śledczym ..................

Agentura, służby przynoszą kwity, a dziennikarze służą za podstawki. Niestety wciąż mamy w dziennikarstwie agentów. Nie są nimi oczywiście wszyscy. To tak jak PRL.
Gdy ujawniamy tych agentów, to wówczas podnosi się krzyk , że narażamy "dobro" III RP.

Pytam więc:
Agenci, którzy slużyli Moskwie , to niby dobro narodowe , które nie można ujawnić???
plus
7
plus
7
pacho
pacho 2017-05-11 15:01:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Od wielu lat, głównie od lat 80-tych, wiodącą rolę w polskiej gospodarce i polityce mieli MASONI.
Tak trwało niezmiennie do czasów obecnego rządu.
MASONI i ich rodziny w 2 i 3 pokoleniu trzymali ster władzy w Polsce.

Obecnie jest ZMASOWANY atak na Ministra Macierewicza. Dzieje się tak dlatego, że on po raz trzeci uderzył w ich środowisko, zdradzieckie środowisko, działające dla kosmopolitów . !!!

Macierewicz zaatakował ich przed nocną zmianą po raz pierwszy. Następnie w 2006 roku gdy ROZWIĄZANO WSI będące na usługach sowietów. To wlaśnie ONI ZAANGAŻOWANI BYLI W NAJWIĘKSZE AFERY w Polsce, takie np. jak: afera paliwowa, i afera gazowa. MASONI działali na SZKODĘ Polski i Polaków, oni wciąż są i mieszają,.

zamiast MASONI mozna wstawic potmków UBeków, gorszy sort, inteligencje polskojezyczą kazdego wroga Misiewicza czy Maciarewicza czy PiS -:)

zachecam do cwiczen
plus
6
plus
3
P36
P36 2017-05-11 15:09:42
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@grazynahayes, racja - Macierewicz postanowił uratować Polskę praktycznie likwidując armię i zawieszając wszystkie plany modernizacji... bo to agentura i resortowe dzieci (i może jeszcze masoneria reptiliańska z NWO pisowski trolu przePISujący partyjne wytyczne) - na to miejsce postawił pospolite ruszenie czyli w razie konfliktu fabrykę martwych bohaterów (WOT) ...no ale WOT może z powodzeniem służyć do uciszania wewnętrznych przeciwników politycznych w razie większej draki

obrazem armii Macierewicza są niestety Misiewicz i Kownacki ...i wycięcie najlepszych oficerów cenionych przez armie NATO i kształconych na zachodzie, nic na to nie poradzimy, nasze możliwości obronne spadły dramatycznie a będzie jeszcze gorzej
plus
5
plus
6
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-11 15:17:20
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@P36 licz się ze słowami!!!!

Trolem jak już to Ty jesteś na usługach przekrętów.

@pacho Masoneria rządzi światem już od wielu wieków, a Ty dopiero od lat 8o-tych to zauważyłeś?

A kto walczy z NWO????? Kto jest wciąż ATAKOWANY przez ELITY promujące nowy porządek świata ????

Nie jest to przypadkiem polski rząd, węgierski rząd i Donald Trump???????
Coś się Tobie POZAJĄCZKOWAŁO WAŚĆ. ;-)))
plus
6
plus
6
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-11 15:22:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Poczytajcie sobie książki Wojciecha Sumlińskiego- to jest PRAWDZIWY DZIENNIKARZ ŚLEDCZY.
Od niego i np. Witolda Gadowskiego możecie uczyć się o zgubiennym wpływie wojskowych i obcej agentury w Polsce.

Panu Wojciechowi Sumlińskiemu NALEŻY SIĘ nagroda Grand Press jako NAJLEPSZEGO dziennikarza śledczego w Polsce.

Wielu powionno się od niego uczyć.
plus
5
plus
6
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-11 16:00:02
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@pacho
8 lat rzadów PO-PSL, i skomplikowane prawo podporzadkowane zyskom dla firm finansowych, uprzywilejowanie bankowców, windykacji, skomplikowane i antyobywatelskie przepisy podatkowe, ustawy z kruczkami żeby tylko kasować szarego obywatela. Teraz to się zmienia.
To komu i czemu to slużyło? nie slużyło Masonerii i regułom , podstawą do NWO ? Ponoć Balcerowicz to mason, ponoć, tak mówią i piszą w necie.
Nigdy nie zagłosuję na poprzednią ekipę. Nawet jak sondaże wskażą 99,9 %.. niby za co mam ich popierać? Nic nie zrobili dla Kowalskiego przez 8 lat. A za to oddaje się głos. Niech głosują na nich celebryci i inne kasty.

Pani Premier Beato Szydło, proszę walczyć dzielnie z liberalnymi socjalistami i marksistami banksterskiej ośmiornicy europejskiej sitwy. Polska jest zbyt dumna, piękna i wspaniała, żeby ta banda ją zniszczyła.
plus
7
plus
6
mma5
mma5 2017-05-11 18:58:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@P36 nie zgodzę się z tobą, gdyż kto powiedział że to byli najlepsi? Najlepsi w czym? skąd możesz wiedzieć dlaczego akurat oni byli na tych stanowiskach? A w większości nie dlatego że byli NAJLEPSI ale mieli NAJLEPSZE układy. Myślisz że oficerem można zostać ot tak z ulicy? Bez pleców nie ma szans, jeśli uważasz inaczej, masz prawo tak myśleć ale racji nie masz. Poza tym generałowie odchodzili i odchodzić będą, tak samo jak politycy i inni ludzie pracujący zawodowo, a sprawdza się tutaj stare powiedzenie że NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH. proponuję lekturę, jak POprzedni rząd ludzi na stanowiskach wymieniał na swoich, wtedy dziwnie cicho nawet media siedziały.
plus
7
plus
4
Julek
Julek 2017-05-11 19:37:13
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Przepraszam, ale to babsko już dawno przekroczyło poziom debilizmu.
plus
3
plus
4
beherit
beherit 2017-05-11 19:52:04
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Czytając posty tej pani początkowo sądziłem, że są to efekty chwilowej niedyspozycji. Teraz jestem pewien, że to trwały uraz. W związku z tym proponuję udać się do lekarza rodzinnego, NFZ refunduje leczenie tego typu przypadków.
plus
3
plus
4
P36
P36 2017-05-11 19:57:10
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@mma5, to jest moje zdanie i uważam tak na podstawie wielu różnych źródeł z możliwie każdej strony sporu nie wyłączając tvp i tv trwam, które manipulują tak samo jak reszta mediów na własny użytek... możesz mieć inne zdanie i szanuję to - ale:

po pierwsze - w jednym masz rację, zamiast "najlepszych" powinienem napisać "bardzo dobrych" i "pożytecznych dla polski i dla armii" - to zdanie naszych sojuszników i innych wojskowych, którzy się nie ujawniają z imienia i nazwiska bo też by wylecieli na zbity pysk a mają rodziny na utrzymaniu itd.

po drugie - jednego jestem jednak pewien - Macierewicz usunął każdego, który nie zgadzał się z jego dziwnymi i osłabiającymi armię działaniami i miał oczywiście prawo, ale czy to będzie dobre dla skuteczności i wyszkolenia armii? - na pewno po pewnym czasie zobaczymy kto miał rację

po trzecie - owszem nie wiemy na 100% czy ci oficerowie byli świetnymi fachowcami czy tumanami obsadzonymi na stanowiskach po znajomości, po koligacjach rodzinnych itp - ale czy to znaczy, że mamy zawsze jak golone barany? to musieli byśmy milczeć na temat działań władzy zawsze bo nigdy nie mamy 100% pewności.. a na to liczy każda partia a każdy rządzący powinien czuć oddech wyborców na karku (a wielu z tych oficerów było po zachodnich uczelniach i z doświadczeniem na misjach - a to dla armii jest kluczowe)

po czwarte - nasi sojusznicy chyba troszkę zaczynają nas krytykować i "odsuwać od stołu"... tracimy wiarygodność przez nieprzewidywalne działania (a Macierewicz w tym przoduje niestety)... a nasza siła jest w sojuszu, jak zostaniemy sami to nas "zjedzą", to akurat jest pewne
plus
4
plus
3
akko
akko 2017-05-11 21:39:02
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
grazynahayes i pacho to zwykli ruscy agenci maciora i reszty bandy tej która jest niczym innym jak zorganizowaną grupą przestępczą na usługach ze wschodu . To życiorys szefa agentury http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kim-sa-kaczynscy-fakty-mity-i-watpliwosc i-2012-04 Tu zaś prawda o tym kto wyprał mózg grazynahayes http://or.icm.edu.pl/texty/acala-rm.html Niestety ludzi z tak spranym mózgiem może tylko uratować eutanazja przed wyrządzeniem szkody Polsce . Zobaczcie sobie jakich ludzi do sejmu wprowadziła ta sekta toruńska (przykład ludzkiego pana ze Stróży ) https://www.youtube.com/watch?v=gn0wh_U2XhY A tu pokazany poziom ich obłąkania (PISkliwi o in vitro ) https://www.youtube.com/watch?v=YkzP2bVUDXU Ten ostatni link potraktujcie jako kabaret i nie zaplujcie monitora :D
plus
3
plus
7
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-11 22:11:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Akko slyszałem od ludzi że są opłacani przez swoich jak np. wartownik ale żeby agenci ?
plus
3
plus
1
akko
akko 2017-05-11 22:46:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
34607szczawa utrzymanie siatki szpiegowskiej kosztuje . Ruscy to sponsorują bo mają w tym interes i jest aż nadto dowodów na to .Do komunikacji i odbierania instrukcji oraz przekazywania meldunków na wschód służy w Polsce przekaźnik w Toruniu który ma połączenie z ruskim satelitom .
plus
2
plus
4
roomserwis
roomserwis 2017-05-12 06:36:53
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"połączenie z ruskim satelitOM ."
to zabrzmiało filozofem Wałęsą,
a po polsku jest : z satelitĄ
A z kim ty masz połączenie ?
plus
2
plus
2
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 07:11:26
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Roomserwis minus przypadkowy, co do rydzyka to chyba korzysta z nadajników z za Uralu. Nie wszyscy mają taką możliwość jednocześnie krytykując rosjan.
plus
1
plus
2
roomserwis
roomserwis 2017-05-12 07:21:52
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
No raczej :)
chodziło mi bardziej o ogólną działalność akko. za bardzo skróciłem, moja wina.
plus
2
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 09:34:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zmasowany atak PERSONALNY a nie merytoryczny, typowe dla sytuacji:
Uderz w stół , a nożyce się odezwą.

Panowie tak merytorycznie to nie mam odpowiedzi na stek bzdur jakie tutaj zareprezentowaliście.

Wszyscy, którzy się zawodowo zajmują agenturą obcą w różnych krajach wiedzą kto i gdzie tym steruje.
Teraz fakty:
1. Podpisano dokument w UE, przy zgodzie wszystkich państw UE o walce z propagangą rosyjska , wojną hybrydową prowadzoną w Europie przez Rosję.
2. Problem obcej agentury w różnych krajach, znany był i wciąż jest w różnych krajach , nic nowego. Nie wiem więc po co ten rozpaczliwy akt obrony obcych interesów?
3. To nikt inny jak grupa Ringier Axel Springer i jej zarządzający NAKAZ\UJĄ przejąć mediom w Polsce do nich należącym , narrację abtyrządową., kłamliwe zmyślone narracje !!!

Takich przykładów można mnożyć, wszyscy je znają. tylko tutaj antyrządowa grupa , będąća niemalże "etatowa " w komentarzach , stronniczna , pełna nenawiści do PIS, tacy POprawni POlitycznie PO-wco zakochani obstają przy zakłamaniu, ubliżaniu zwolennikom rządowym, a nawet pociągają się do ZASTRASZANIA utraty życia. , to już jest podciągane pod Prokuraturę.

Takich dowodów łamania prawa i zastraszania mnie tutaj mam już od ponad pół roku, to jest już uporczywe nękanie .

Prosiłam, ostrzegałam , ale wy ignorowaliście mnie. Nigdy nie rzucam słów na wiatr. Obowiązki oraz moja naiwna wiara w to , że zaprzestaniecie te podłe i kłamliwe atakowanie nie pozwalały mi na podjęcie reakcji prawnej wcześniej, teraz jednak jest ten czas.

Pisałam ostatnio , w maju to załatwie,ostatecznie powiadomienie Policji i skierowanie sprawy przeciwko wam do Prokuratury, Sądu tak też się stanie NIEODWOŁALNIE. Wielu ludzi będzie zszokowanych , jaka grupa " zaprzyjażnionych" kolesi , razem oczerniają tutaj i atakują PISowców.

Panownie cieńko widzę waszą " karierę", biznes w aspekcie nagminnego łamania praw przez Was.
plus
4
plus
3
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 09:45:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Łamania prawa przez Was.......................

@akko Te bzdurne linki , o rzekomej agenturze braci Kaczyńskich i im podobne , to typowe rozpowszechnianie rosyjskich kłamliwych informacji- tak bowiem wygląda walka medialna, hybrydowa.

W ocenie co jest co , wystarczy opierać się na FAKTACH.

Fakty natomiast wskazują na ZMASOWANY ATAK zwolenników NWO, tzw. Elit finansowych, obcej agentury, w tym rosyjskiej przeciwko Panu Kaczyńskiemu i obecnemu rządowi polskiemu.

Skoro niby Pan Kaczński działa w interesie tychże elit finansowych , ludzi propagujących Nowy Porządek Świata, skoro ponoć jest rosyjskim agentem , - to ja się Was tutaj pytam :

Dlaczego wszyscy wspomniani masowo atakują Pana Kaczyńskiego i polski rząd?
Dlaczego rząd polski, węgierski, Donald Trump jawnie występują przeciwko wartością elit lewacko -liberalnych popierających NWO i Putina?

Czasami należu UŻWAĆ ROZUMU Panowie. to nie boli.
plus
3
plus
2
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 09:53:34
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
NAKAZUJĄ przejąć mediom w Polsce do nich należącym , narrację ANTYRZĄDOWĄ., kłamliwe zmyślone narracje !!!........................
Tak mialo być, przepraszam.

@34607szczawa pozwól, że to wskazane prawem intytucje sprawdzą kim jest @wartownik i wszyscy jemu podobni. Grupy zależności i dla kogo pracują też zostanie ustalone w następnym postepowaniu przed Sądem.

Miłego dnia życzę.
plus
4
plus
1
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 10:03:11
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zgadzam się z tym że w mediach jest ogromna dezonformacja ciężko się połapać kto mówi prawdę a kto kłamie.
Komentujacych ktorzy kłamia powinno się tępić i wskazywac konkretnie opisywać kłamstwa. Tak samo powinno się tępić urzedników za kłamstwa.
plus
1
plus
0
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 10:05:49
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Co do tych ćwiczeń to fakt nie mamy nadal śmigłowców. Nie mam zamiaru bronić tutaj PiSu ale taki zakup to nie pójście do sklepu po np. chleb.
plus
1
plus
0
akko
akko 2017-05-12 10:23:44
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
roomserwis jeśli o to chodzi to na pewno nie jestem z tej organizacji https://www.youtube.com/watch?v=uO9bKnkXD_4&t=1s Tak Rydzyk korzysta z ruskiego satelity . Jak zapewne wiesz nikt nie dostanie u ruskich dostępu do państwowej satelity jak nie jest powiązany z ruskim wywiadem . Zresztą był okres że przez półtora roku nikt nie wiedział gdzie Rydzyk się podziewał . Po tym okresie nagle się pojawił . Można tylko domniemywać że przeszedł wtedy odpowiednie szkolenie u przyjaciół na wschodzie by ,,działać dla dobra Polski " . Po pojawieniu się jego kariera nagle nabrał rozpędu i kasy . Niemcy jednak zamknęli to śmieszne radyjko jako nienawistne i wrogie ich państwu . Przeniósł się więc do Polski bo tu wśród swoich agentów łatwiej mu działać i nikt mu nie przeszkadza . Nigdy też nie był kontrolowany przez Urząd Skarbowy by było wiadomo skąd pochodzi kasa na rozpoczęcie działalności ani na jakiej podstawie ma umowę z ruskimi . Słuchacze tego pseudo radia to w 90% ludzie którzy wyrządzili innym ludziom bardzo wiele krzywd w życiu (byli działacze PZPR ,kapusie itp) .Myślą że jak teraz wyślą mu rentę , emeryturę to kupią sobie życie wieczne . Pozostałe 10% słuchaczy to większości ludzie z zaburzeniami psychicznymi np grazynahayes itp
plus
2
plus
4
wartownik
wartownik 2017-05-12 11:28:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
emigrantko @grażynkohajes wcześniej niech psychiatrzy sprawdzą twój stan zdrowia psychicznego, bo twoje zaburzenia budzą wątpliwości. Może Ci sie kiedy znudzi kapowanie, kablowanie i donoszenie na Mnie do masy instytucji... Kiszczak sie cieszy po drugiej stronie, że wyszkolił se takiego donosiciela jakim jest @grażynahajes...
plus
2
plus
5
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 11:45:24
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@wartownik @akko i inni wielonikowcy z drużyny antypisowskiej. ( 1 osoba ma kilka nickow, udając grupę, ojjj jakie to marne ;-((( ).

Z tego co wszystkim wiadomo ludzie psychicznie chorzy nie mogą sami siebie reprezentować przed sądami, prokuraturą, tudzież innymi instytucjami.

Skąd więc ten popłoch? ;-))))

@wartownik Ja jeszcze nie zaczęłam żadnych oficjalnych działań z tobą związanych, nie wiem więc o czym piszesz, o jakim kapowaniu????

Widzicie problem z wami jest następujący:

1. Nie macie żadnego systemu wartości, zło, korupcje i inne negatywne działania mylicie z WASZYMI
" przywilejami" krętactwami ;-(((

2. Nie akceptujecie obecnie przebiegającego procesu NAPRAWY państwa polskiego:
naprawy systemu sądownictwa, działań antykorupcyjnych, reformy edukacji, oddawania Polakom ich podatków w różnych formach, prac CBA, IPN, niższego wieku emerytalnego , obniżeniu emerytur UB-kom , SB-kom itp.

3. Wy chcecie żeby było tak jak było, tzn. dobrze dla wybrańców, ELIT lewacko-liberalnych ( patrz post- komuniści. totalna opozycja.


Panowie zgłaszanie zla i walka z nim to JEST OBOWIĄZEK ludzi przyzwoitych, patriotów.

Teraz pracują nad nową ustawą, wg. której pracownik ZGŁASZAJĄCY KORUPCJE w swoim zakładzie pracy będzie CHRONIONY PRAWEM przed zwolnieniem przez pracodawce!!!!

Tak trzymać , ani kroku wstecz. ;-)))
plus
4
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 12:52:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@34607szczawa i tobie podobni w opini na temat @wartownika.

Panowie , nie ośmieszajcie się , w tych bzdurnych teoriach o RZEKOMYM działaniu @wartownika przeciwko mnie na RZEKOME POLECENIE pewnej grupy lokalnych polityków PIS!!!!!

Takie IDIOTYZMY to tylko wy mogliście sobie wymyśleć. ;-(((

Ciekawe dlaczego to robicie? Tak się składa, że częściowo znam odpowiedź na to pytanie.
Znam przynajmniej 1 oobę, która za tym stoi.

Widzicie WASZA INTRYGA nastawiania PIS przeciwko PIS i innym NIE DZIAŁA już. !!!!
plus
4
plus
2
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 13:17:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
"34607szczawa 2017-05-11 22:11:32

Akko slyszałem od ludzi że są opłacani przez swoich jak np. wartownik ale żeby agenci ?"

Pani Grażyno czy ja coś o Pani wspomniałem w tym komentarzu? Odnoszę wrażenie że myli Pani osoby. Proponuję uważniejsze czytanie.
plus
0
plus
0
wartownik
wartownik 2017-05-12 13:21:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@grażynkahajes zawsze możesz poprosić Kurdupla z Żoliborza, aby Cię reprezentował w sądzie... na pewno nie odmówi pierwszej Naczelnej Prawa i Sprawiedliwości w limanowskim...
plus
1
plus
5
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 13:26:46
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Co do PiSu to moje stanowisko jest chyba jasne. Jest część ludzi którzy szkodzą zwłaszcza lokalnie o czym piszę a nie udaję że wszystko jest OK. Np. poseł mularczyk jest 1 z nich.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 15:56:57
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@wartownik Widze, że się bardzo nudzisz.

34607szczawa To o czym pisałam miało miejsce dużo wcześniej, prosze się nie przejmować, wszystko będzie wyjaśniane.
Kłamstwo zawsze wychodzi na jaw, to tylko kwestia czasu.
Wszystko co pragnę przekazać, to następujący komunikat:

Nie dam się już więcej nabrać na różne śmieszne gierki. skierowane przeciwko ludziom z PIS, napuszczania jednych przeciwko drugim.

Game is over.

Sprawa dojrzała już do poziomu decyzyjnego.
plus
2
plus
1
mma5
mma5 2017-05-12 20:19:36
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@P36
1. Słowo NAJLEPSI ty użyłeś więc się dostosowałem
2. Macierewicz usunął? co niektórzy sami odeszli z bliżej znanych tylko im powodów, bo opinia publiczna dostaje informacje niekoniecznie prawdziwe; usunął oficerów zaczynających służbę przed 1990 rokiem i dobrze, bo co niektórzy się zasiedzieli, a stare komunistyczne myślenie pozostało, jeśli byłeś kiedykolwiek w wojsku to powinieneś wiedzieć o czym mówię.
3. każda partia obejmująca rządy wybiera swoich na pewne stanowiska i to nie tylko PIS, tylko że dezinformacja w kraju panująca celowo miesza ludziom w głowach.
4. nasi sojusznicy czy nas krytykują to nie wiem, ale amerykanie jakoś do Polski przyjechali i tworzą bazy więc do końca nie mają nas w d....
a poza tym Macierewicz jest człowiekiem, na którego chyba nikt haków nie ma, jedyne co to robi się z niego w mediach idiotę, a opinia publiczna nie mając pojęcia co się w kraju dzieje czy działo wierzy mediom niestety.
dla przykładu jeśli słuchasz wiadomości to popatrz co PO mówiło o przyjmowaniu uchodźców 2 lata temu a co teraz mówi, i to czołowi politycy, nie wiem kto na nich głosuje. ja nie jestem zagorzałym PIS-owcem, ale to pierwsza partia polityczna - rządząca, która jest dla ludzi a nie tylko dla siebie. 500+ dali ludziom a nawet najwięksi przeciwnicy tego programu wnioski złożyli i pieniążki biorą, także taki dziwny absurd.
plus
5
plus
1
34607szczawa
34607szczawa 2017-05-12 20:58:59
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
P36 jeżeli chodzi o WP to dowódców mamy jednych z najlepszych to fakt. Rząd zapowiedzial że usunie wszystkich z powiazaniami dawnego układu komunistycznego i mam nadzieję że wyczysci do ostatniego oficera. To samo powinno być w urzędach. Powinni też zająć się za nepotyzm i tu jest problem bo PiS jak narazie nie jest lepszy od PO. Przynajmniej ja tego nie widzę ale poczekam cierpliwie do wyborów.
plus
0
plus
2
akko
akko 2017-05-12 21:43:33
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
34607szczawa jak Stalin usunął oficerów powiązanych z carem to się ruscy przez dwa lata cofali przed Niemcami tracąc 14 milionów żołnierzy . Pozbył się fachowców bo byli nie z jego systemu a zatrudnił miernych ,głupich ale reżimowi wiernych . To samo dokładnie co Stalin robi dziś agent psychopata Macierewicz .Jak to mówią historia lubi się powtarzać . Powtórzy się też zapewne jako pierwszego tchórzliwa ucieczka Macierewicza w razie W . Przecież już raz tak uciekał ze Smoleńska po tym jak naprowadził samolot z Lechem na brzozę
plus
2
plus
4
cichy1
cichy1 2017-05-12 21:57:37
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Pałkownika w wojsku w 71 roku miałem Towariszcza jednoski łącznosći w Krakowie a reszta . Nie nauka lecz chęć szczera. Włast poliaczków Maskiewskaja Szkola, tworzyła jedynie słuszną władzę. Przewodnią rolę w PRL ich nominowani w PZPR . Nie nauka lecz chęć szczera zrobi z ciebie inżyniora , oficjrera. Mati CCCP TOBIE POMOŻE. Jeszcze coś więcej mam przybliżyć z swoich obserwacji .Proszę o pytania,
plus
1
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 23:50:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@cichy @mma5
To ja już wiem skąd ten popłoch i fala nienawiści w szeregach totalnej oPOzycji.

Otóż dzisiaj agencja ratingowa Moody's podniosła Polsce rating, internet , komentujący szaleją z radości, oPOzycja w żałobie. oto kilka komentarzy:

1. ~Tom- 10 min temu
"Ja się pytam Petru, Balcerowicz i Jokera.Gdzie ta katastrofa finansów? no gdzie? . ..ja się pytam"


Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-agencja-moody-s-oglosila-rating-dla-po lski,nId,2393389#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=fir efox

2. ~czy już- 10 min temu
"targowiczanie kupili bilety, żeby pędzić na łeb na szyję do KE na skargę, ze taki bezczelnie pozytywny rating, zastanawiają się ludziska?"


Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-agencja-moody-s-oglosila-rating-dla-po lski,nId,2393389#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=fir efox

3. ~wisimilacha- 28 min temu
"Jarosław wstał rano i powiedział od dziś opozycja ma być śmieszna i była"



4. ~hm- 8 min temu"
I POmyśleć, że wystarczyło tylko nie kraść! ! Ciekawe co na to Partia Oszołomów tvn-y i polszmaty. Jak Polsce miano obniżyć rating, to z wypiekami na twarzy czekali do póznej nocy , aby na żółtym pasku oznajmić 'klęskę PiS', a teraz cicho sza! Zatkało kakao? Morawiecki już wtedy mówił, że tych ocen będą się wstydzić."


Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-agencja-moody-s-oglosila-rating-dla-po lski,nId,2393389#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=fir efox
5. ~Don Cornello- 13 min temu
|Może się w końcu Polacy obudzą i Polska będzie Polską...!!! "
6.
Zorro- 14 min temu
"Brawo PiS. Ani kroku wstecz!"
7.
~xd- 20 min temu
"Wreszcie mamy normalny rząd a padalce z PO spac!! "
8. wyborca PIS- 23 min temu
"A jednak da się. Jutro Schetyna albo Grabiec powiedzą, że to zasługa 8 lat rządòw PO ale nikt w Polsce im nie uwierzy. Gryźcie sobie wargi aferzyści."
9. ~ytww- 25 min temu
".. najważniejsze: nie przeszkadzać. I tu Moody's okazał się dobrym lekarzem. A mógłby.. nie.. Rząd wdraża swoje autorskie reformy w klimacie totalnej obstrukcji opozycji i mediów. Najważniejsze cele jeszcze przed nami, więc każde pozytywne klepnięcie gospodarczych wektorów państwa ma duże znaczenie i oddala horyzont klęski. Bo, wiadomo, kamyk rzucony przez Moody's ciągnie lawinę. A to.. to.. więcej, niż snickers.."

10. baca- 43 min temu
"a ja mam tylko jedno pytanie do rudej brukselskiej kozy z PO kiedy GRECJA odda nam 8 mld POżyczki danej lekką ręką przez bronka i donka pod presją anieli makreli (łapówka za stołek)? tylko tyle mnie interesuje na dziś"

Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-agencja-moody-s-oglosila-rating-dla-po lski,nId,2393389#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=fir efox

Chyba już starczy, nie można już wiecej martwić tych ZMARTWIONYCH..........
plus
3
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-12 23:57:02
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Aha, odnoście tej RZEKOMEJ ucieczki Pana Macierewicza ze Smoleńska.:

Obawiam się, że gdy już znajdą odpowiedzialnych za katastrofę smoleńską, to ci odPOwiedzialni
za to, nie będą mogli UCIEKAĆ z żadnego miejsca, , bo bedą PO prostu SIEDZIEĆ.
plus
2
plus
1
akko
akko 2017-05-13 02:20:27
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
grazynahayes z bezmózgim warzywem nie rozmawiam . Masz ignora debilko
plus
1
plus
4
Poludnie
Poludnie 2017-05-13 06:21:42
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Banda ( posrańców ) w furii że Pis wygrał,dobre to z tej wściekłości możecie się posra.. w gacie hahaha.
plus
4
plus
0
cichy1
cichy1 2017-05-13 10:56:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zrobili z nas dojną krowę wreżcie dosyć.
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-13 11:12:54
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@cichy @Poludnie Zawarliście sedno sprawy.

Tak na marginesie z tym traktowaniem Polski jako "dojną krowę", w ślad za naszymi przodkami można powiedzieć : BASTA- dość tego!!!

Parafrazując słynne zdanie z "Chłopow" W. Reymonta:

" Chlop potegą jest i basta"
Powiem tak:

POLSKA , Polak potęga jest i BASTA. :-)))

Niech w Europie i na świecie już się do tego przyzwyczajają, że mamy swoją godność, honor i możliwości.
plus
2
plus
0
zajec
zajec 2017-05-13 12:46:17
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A Tobie, cichy, jaką krzywdę Wojsko Polskie zrobiło?
Jakie masz prawo oceniać tych, co byli w Berlinie, co forsowali Odrę, wał pomorski, szli na pomoc Warszawie i ginęli na przyczółkach?
W jednostkach, w których służyłem , kadra miała wykształcenie wojskowe odpowiednie do stanowiska i o żadnych chęciach szczerych mowy nie było.
Mojemu znajomemu, ciężko rannemu w walkach o Porytowe Wzgórze ludzie nie pozwolili w aptece wykupić recepty bez kolejki. Co za czasy.
plus
0
plus
0
cichy1
cichy1 2017-05-13 14:33:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Nie polskie wojsko tylko ,obce wojsko ! Obrona Warszawy 1920 przed sowietami dziadek obóz w niewoli na syberi 17 .09.1939r . dwóch wójków w armi polskiej obóz na Syberi . Potem armia Tadeusza Kościuszki ,chrzest bojowy .obydwaj ciężko ranni przez spitale w lublinie i Warszawie. Za nagrodę zakaz kontaktu z rodziną wysiedleni na zachodnie ziemie bo za wiele widzieli . Jacy tam byli oficerowie to przypuszczam ,że wiesz jakim Ci przebierańcy operowali językiem . Katyń przerzedził . POwojnie gdzie szkoleni oficerowie. Znam to dokładnie ,komu oni służyli . Bo i do rodziny przyszył się taki soldat .
plus
2
plus
1
cichy1
cichy1 2017-05-13 18:14:14
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Notabene w Porytowym Wzgórzu dowodził podpałkownik sowiecki czy nie prawdaż.
plus
0
plus
0
zajec
zajec 2017-05-13 19:17:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Prawda. W kotle znalazły się oddziały AK, AL, BCh i sowiecka partyzantka. Pod dowództwem sowieckiego pułkownika po ciężkich walkach udało się odejść z okrążenia. Ale mój znajomy był chyba z AL. Kula weszła pod łopatkę, rykoszetowała i wyszła za uchem.
Ale ja pytanie mam takie: czy zastanawiałeś się, kim byłbyś , gdyby nie PRL? Gdyby wróciła sanacja z Londynu, to kim byłbyś dzisiaj?
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-05-13 19:28:06
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@cichy1 Dobrze sobie radzisz, gratulacje. Tutaj czasami trzeba sie zmierzyc z nauczycielami historii lub politologami.

Brawo, jestem pod wrazeniem.
plus
1
plus
0
cichy1
cichy1 2017-05-13 22:12:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Mnie nie potrzeba sięgać po wiedzę pisaną bo papier w tamtych czasach wszystko przyją,włącznie z histori i propagandy sukcesu. Ja w rodzinie miałem swiadków histori i to jest prawdziwa historia bo bezpośrednia bez cenzury. Tak napewno z Al ,które skumało się z sowietami. Przyjacielu no to po co sowiety weszli do Polski 17 wrzesnia 1939 r. i wywieżli tyśiące polskich żołnierzy miedzy innymi moich wójków . Za co wymordowali kwiat oficerski wojska polskiego. Wójkowie byli tylko szeregowymi to na syberię do roboty ,a potem jako mięso armatnie wchłonięci do armi polskiej pod dyktando Wójka Stalina. Kto zerwał pakt o przyjażni, kto potajemnie podpisał układ Libentrof- Mołotow z akceptacją Hitlera i Stalina. Mogli w 39 roku wspólnie z polakami odepszec niemców a i alianći udeżyli by z zachodu .Los wojny wyglądałby inaczej. Wiesz gdzie bylibyśmy teraz gdyby nie okupacji a sowietów przez ponad 50lat . Sam sobie odpowiedz bo zapewne wyjechałeś nie raz na Zachód i porównałeś. Jeszcze coś?
plus
1
plus
0
zajec
zajec 2017-05-14 09:09:44
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Dobrze piszesz, cichy, tyle, że:
W planach Stalina i Hitlera , Polska nie grała żadnej roli. Stalin chciał nieść komunę aż do Hiszpanii, a Adolf chciał po Ural .
Obaj podpisali pakt, wiedząc, że go nie dotrzymają.
Na Rosję poszła cała Europa. Cały europejski przemysł pracował dla Adolfa. Anglia nie przyłączyła się skutkiem tylko drobnych nieporozumień- akta nadal są tajne.
Ziemie nasze, to tradycyjny, od wieków wykorzystywany trakt wojenny między mocarstwami, którzy wszystko nam niszczą po drodze i przesuwają nasze granice według uznania, bez naszej racji.. To, że tu mieszkamy, nie odgrywa żadnej roli.
Pakt sowiecko niemiecki był znany wywiadowi, ale z powodu słabości nie można było skutecznie sie przeciwstawić. Flota wykonała Pekin już 25 sierpnia odeszła do Anglii, jedynie Orzeł znalazł się u wejścia do zatoki fińskiej, aby niszczyć sowieckie krążowniki z Kronsztadu, które jednak nie wypłynęły i Orzeł zawinął do Tallina. Piszesz o mięsie armatnim- owszem- jednych przejął Stalin, drugich przez Rumunię i Wegry przejęli alianci, ale w sumie niczego dla Polski nie wywalczyli- Stalin ołówkiem narysował granice i wszystko.
Piszesz o wujkach, że krzywda, że w końcu poszli na zesłanie na ziemie zachodnie z zakazem kontaktu z rodzina.
Tu coś kręcisz, albo nie wiesz wszystkiego. Otóż rodzinę mojej mamy tez "zesłano" na ziemie zachodnie po wysiedleniu ze Stanisławowa. Ponieważ rodzina była duża dostali 4 poniemieckie domy; w Elblągu, Miliczu, gospodarstwo rolne w Krosnicach i coś tam we Wierzchowicach. A rodzina składała sie z mojej babki i jej 4 córek i w zadnym ALu ani wojsku nie były.
Co do stopy w Polsce i na Zachodzie: owszem, często tam jestem. Siostra moja wyszła za Norwega, mój syn też tam mieszka. Przed odkryciem złóż ropy i gazu tam była bidulka, oglądałem zdjęcia z albumów z lat 60-70, nie poznasz różnicy.
plus
0
plus
0
cichy1
cichy1 2017-05-14 12:06:43
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
zajec : Ta k trzeba by było cofnąć się daleko wstecz . Przełom wieku czternastego na piętnasty 1410 r. bitwa pod Grunwaldem . Wynik tej bitwy wykazał ,że nie wykorzystane było zwycięstwo,ale też charakter polaków ,że nie jesteśmy narodem agresorów a obrońcami naszej wolnośći i suwerenności . Natomiast sąsiedzi do tej pory to co napisałeś traktują nas jak pole orne . Co się podnieśiemy z niewoli to przeorać .Wykorzystują nas bo zawsze byliśmy narodem otwartym i miłującym wolność .Zobacz cofając się wstecz jaka mieszanka etniczna zasiedlała polskę. Właśnie interesy takie mieszanki powodują ,że jedni ciągną ku wschodowi inni ku zachodowi . Nie ma jednośći w podstawowych zasadach jakim jest dobro w Domu ,który ma imię Polska. Zobacz co się dzieje teraz. Ujawniają się siły ,które jawnie chcą na siłę uszczęśliwiać swiat. Dlatego aby nie przedłużać , to jedynym wyjściem dla nas to jedność i silna władza . teraz mamy kolejną szansę i baczmy aby swoimi zachowaniami jej nie zmarnować. Na inne tematy nie będę pisał bo wiem swoje zjeż dziłem cała Europę oprócz Rosji i ugruntowałem swój punkt widzenia na w/w tematy . ponoć podróże kształcą. Miłego dnia. Z poważaniem !
plus
1
plus
0
Dodaj komentarz