Woodstock i zgliszcza? | Sacz.in - sądecki portal informacyjny
limanowa.in
Wtorek, 24 października, Rafał, Marcin, Alojzy, Antoni, Areta, Marta
Rejestracja »

Felietony

2017-08-05 07:44:55

Woodstock i zgliszcza?

Woodstock i zgliszcza?
Zbieg dwóch wydarzeń w przestrzeni informacyjnej nabiera nowego wymiaru. Wycinka puszczy białowieskiej i festiwal muzyki Woodstock. W wolnym tłumaczeniu nazwę festiwalu można porównać do masowej wycinki polskiej młodzieży.

Jednak tu działanie nie ma celu naprawczego a rzeczywistą degradację i co gorsza spalenie potencjału młodości w ogniu namiętności i wyżycia się. Tak trzeba strawić tę młodość aby z łatwością wejść w struktury korporacji jako współcześni wewnętrzni niewolnicy, gotowi wykonywać każde polecenia.

Czy to obraz zbyt ponury?
Warto zwrócić uwagę, że młodość to najkrótszy czas życia człowieka. Czas niezwykle intensywnych przeżyć i dramatów. Wszystko odbija się później w dorosłym życiu. Jednak nie jest prawdą, że młodość to musi być eksplozja energii w zupełnie nieukierunkowanej przestrzeni, że to musi być tylko bunt przeciwko pokoleniu swoich rodziców, które rozpędzone za zarabianiem pieniędzy zostawiło dzieci przed ekranami komputerów. Dobrze wolna wola.

Jeżeli nie, to warto jako uczestnik czy rówieśnik woodstockowego czasu zadać sobie pytanie, czy chcę być jednym z wielu spalonych w namiętnościach młodości? Czy chcę aby moje życie wyglądało jak życie rodziców? W niewoli własnego życia?

Tu z pomocą przychodzi przykład prezydenta Andrzeja Dudy. Kiedyś jednego z wielu chłopców, który zamiast do Jarocina jeździł na obozy harcerskie. Zamiast eksplozji pożądania stał o 3 nad ranem sam na warcie i starł się walczyć ze swoim strachem i sennością. Uczył się czujności. Wiedział, że jak zaśnie to rano zastępowy nie da mu żyć, bo ktoś poodcinał linki z namiotu harcerek. On nie zasnął, potrafił czuwać. Uczył się tego w samotności własnych słabości, ale miał wsparcie w swoim zastępie. Przez lata nie eksplodował a rozwijał się w zdobywaniu coraz to nowszych sprawności. Uczył się po prostu życia. I po 45 latach stoi na straży całego Państwa Polskiego. 
I to jest rzeczywisty wybór, który podejmuje każdy młody człowiek. Wolny wybór. Co zrobisz ze swoim życiem? Czy po 20 latach od dzisiejszego wydarzenia będziesz potrafił spojrzeć w lustro i uśmiechać się do siebie? Czy będziesz w stanie bez wyrzutu pogratulować sobie, nie przez pryzmat tego co masz, ale kim jesteś?

Bardzo łatwo roztrwonić potencjał młodości. Na tym dorośli potrafią robić jeden z największych biznesów. Bogacą się na serwowaniu złudnych obietnic i fałszywych filozofii sprzedawanych w błysku reflektorów, odurzenia i chemii.
Warto zadać sobie pytanie, czy ja jestem niewolnikiem, czy panem swojego życia? Istnienia naprawdę pięknego w całej pełni, nie tylko w młodości.

Taka pełnia jest możliwa, ale trudna!

I wracając do tego Woodstocku (składowiska drewna), kto ma na tyle siły, aby nie kłaść się na tym palenisku, które zapalają cwani dorośli?

Tu naprawdę ważniejsze jest pozdrowienie „czuwaj”, niż „róbta co chceta”.

(Fot. MSWiA)

Komentarze 40
TuronGorski
TuronGorski 2017-08-05 08:08:58
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
gdyby to bajdurzenie było prawdą to jako najbardziej katolicki kraj w Europie bylibyśmy ostoją ;miłości i prawości .....
plus
6
plus
0
zajec
zajec 2017-08-05 11:09:53
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Pochodzący z Krygu koło Gorlic, płk. K, komunista i ugruntowany przez pokolenia ukryty katolik, po kieliszeczku , tak podsumowywał życie swojej teściowej : I co ty miałaś ze swojego życia. Jednego chłopa miałaś, co za nic cię miał. Wszystko dla niego zostawiłaś, do pracy nie poszłaś, tylko Stasiowi dogadzałaś, żeby dobrze miał. Ty nigdzie nie byłaś i nic nie widziałaś, a on cię za nic miał. Za nic cię miał, aż umarł i tak sama siedzisz. Ty żadnych wspomnień nie masz, tylko patrzysz przez okno na te drzewa jak gałęziami machają i ty o niczym nie myślisz. A tak, to wspominałabyś tego Józka czy Wojtka, a ty wspomnień nie masz.
W jednostce płk K była kompania wartownicza, gdzie żołnierze stali na warcie całą dobę, niezależnie od pory roku, dnia , czy pogody i jakoś żaden nie rozwinął w sobie jakichkolwiek zalet, przeciwnie- nie jednemu eksplodowało ( niezależnie, co autor artykułu miał na myśli).
A nasz Pan Prezydent grzeczny chłopiec był, starszych słuchał i to niestety do dziś mu zostało. Może lepiej byłoby, gdyby na te Woodstocki jeżdził , może widziałby świat w szerszej perspektywie, a nie z pozycji klęczącego ministranta.
plus
3
plus
0
kinia434
kinia434 2017-08-05 11:11:32
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Każdy wiek ma swoje prawa....

"Tu z pomocą przychodzi przykład prezydenta Andrzeja Dudy. Kiedyś jednego z wielu chłopców, który zamiast do Jarocina jeździł na obozy harcerskie. Zamiast eksplozji pożądania stał o 3 nad ranem sam na warcie i starł się walczyć ze swoim strachem i sennością." ... Nic dziwnego ,że na starsze lata jest jak marionetka... lub osika na wietrze ... moim zdaniem nie trafiony przykład.. To że jest Prezydentem to wyborców zasługa bez większości i ich poparcia nie byłby Prezydentem...
plus
6
plus
0
kingkong
kingkong 2017-08-05 11:40:01
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
kolejne bajdurzenia katona... a PAD to taki wspaniały człowiek po tych obozach harcerskich, że szkoda gadać
plus
3
plus
0
Ratownik
Ratownik 2017-08-05 12:53:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A to nie przypadkiem na obozie harcerskim PAD puknął sobie córkę, która to w wyniku akcji rodziców PADa stała się jego siostrą (chowają się przy tym telenowele brazylijskie)?
plus
1
plus
0
terorist
terorist 2017-08-05 14:05:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Były prezydent ponoć też był harcerzem, a jakoś go nikt w tekście nie wspomniał. I zakładam, że do Jarocina też nie jeździł.
plus
2
plus
1
P36
P36 2017-08-05 15:10:53
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
żenujące jest to uparte polityczne opluwanie WOŚPu i Owsiaka... i przy okazji ta wazelina na tyłki pisowskich funkcjonariuszy...

a o wszystkich polskich dyskotekach czy festynach po miastach i wsiach gdzie przy narkotykach, alkoholu, seksualnym rozpasaniu i przemocy o wiele większych niż na Woodstocku bawi się co tydzień miliony przykładnej polskiej młodzieży, a jakże, katolickiej... CISZA... :-)

niestety Autorze.. masz dokładnie zero szacunku z mojej strony za kłamstwa i manipulacje
plus
1
plus
1
P36
P36 2017-08-05 15:12:54
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@Ratownik, mógł byś coś więcej na ten temat? jakieś źródła masz?
plus
0
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-05 15:30:17
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A mnie PRZERAŻA, że na YT kanały takie jak ten, mają tak wielu widzów, a subskrybentami nie są raczej ludzie w podeszłym wieku...
MASAKRA!

https://www.youtube.com/channel/UCcmG5FNSGn1RrNAAQLrPsjg
plus
1
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-05 15:34:54
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Zapomniałem dodać: Ludzie o słabych nerwach, lepiej niech nie klikają w link.
plus
0
plus
0
Ratownik
Ratownik 2017-08-05 17:23:15
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
P36 - ja tylko zadałem pytanie. Internet pełen jest dywagacji na ten temat. Po ostatnich vetach natomiast niejaki Ziobro coś tam przebąkiwał o posiadanych hakach na PADa
plus
0
plus
1
KaKropka
KaKropka 2017-08-05 17:32:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393
Moim zdaniem wśród osób wybierających się na Przystanek Woodstock znajdziesz raczej mała ilość subskrybentów kanału który wkleiłeś.
plus
1
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-05 20:15:06
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@KaKropka
Zgadzam się z Tobą, dorzuciłem tylko YT do tych rzeczy, o których pisał(a) @P36 powyżej...
Nie wiem tylko, czy pośród subskrybentów tego kanału są jacyś harcerze ;)

@zajec
Czy to coś osobistego...? :)
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-05 21:16:55
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
" Andrzej Duda: "Polska była dla Żydów gościnną ziemią Polin"

https://www.youtube.com/watch?v=JdAwcXUh620

" Przystanek Woodstock to ołtarz ofiarny dla Lucyfera❗ Czyli jak sataniści niszczą polską młodzież❗ "

https://www.youtube.com/watch?v=9utsZ7dMpXY
plus
2
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-05 23:45:39
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+grazynahayes

Szanowna Pani,
chciałbym z tego miejsca, zwrócić uwagę na rzecz bardzo istotną (w moim mniemaniu).
Mianowicie: Poszukiwanie (dążenie do) prawdy, jest bardzo ważne w życiu każdego/każdej z nas - ale...
Tu pojawia się problem i wielkie zagrożenie zarazem (są ludzie, którzy potrafią to sprytnie wykorzystać), trzeba być bardzo wyczulonym na ludzi, którzy może pięknie mówią i pozornie są po dobrej (jasnej) stronie, wskazują wroga tam, gdzie i my go widzimy, jednak po głębszej analizie może się okazać, że oni też stanowią wielkie zagrożenie (może równie wielkie jak to, przed którym sami przestrzegają, albo jeszcze większe).
Proszę o tym nie zapominać! "Dzisiaj" każdy mówi co innego, każdy chce być "dobrym" wzorem do naśladowania - nie dajmy się zwieść!

To takie moje świeże odczucia (przemyślenia), po obejrzeniu kilku materiałów filmowych na YT. Dobrej nocy!
plus
0
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 00:06:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393 Fakt, że zamieszczam jakiś link , nie oznacza, że ja się zgadzam ze wszystkimi informacjami tam zamieszczonymi, niemniej jednak widzę duże podobieństwo z prawdziwym WOODSTOCK i wydarzeniach majacych miejsce w USA jakies 50 lat temu, a naszym wydarzeniem "kulturalnymi "na tej imprezie.

Nie jest bowiem normalne, że impreza nie jest dostatecznie zabezpieczona, że ludzie tam giną itp.

A tutaj nieco inne spojrzenie na tę imprezę:

" UWAGA! Na Woodstocku szykują drugi Hamburg! Owsiak i WSI (114) "

https://www.youtube.com/watch?v=c7CfhnmEwq0&t=2s

Niewatpliwe jest to, że młodzież tam się deprabuje , a i zakłamanie związane z tym wydarzeniem jest duże.

Pozdrawiam.
Dobranoc.
plus
1
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-06 00:23:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+grazynahayes

Nie miałem tego konkretnie materiału na myśli...
Po prostu, trzeba się pilnować - chciałem tylko zwrócić uwagę, na to co spostrzegłem (podzielić się tym).
Pozdrawiam.
plus
1
plus
0
kingkong
kingkong 2017-08-06 00:36:29
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A moi znajomi co roku jeżdżą na Woodstock i o dziwo chodzą do kościoła i w ogóle nie są zdeprawowani... Czary jakieś czy coś...
plus
0
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-06 00:51:12
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+kingkong

Musisz chyba sam pojechać, by się przekonać - ja osobiście wolę zostać w domu... ;)
...to, że chodzą do kościoła o niczym nie świadczy...
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 00:58:53
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393 Serdecznie dziękuje za troskę, uwierz mi proszę, że wiem co robię, a i mam silną ochronę , nazwijmy to "energetyczną" ...............

Powiem tak, im bardziej jesteś pełen miłosci, troski, szlachetności w swoich działaniach, starasz się nie krzywdzić innych , wierzysz w słuszność swoich dzialań, niesiesz swoimi działaniami ŚWIATŁO nadzei, wolę niesienia pomocy innym , nie dajesz się popdorzatkować innym i manipulować wiedząc , że maja niecne cele, tym jesteś DOSŁOWNIE nie do ruszenia., tak działa pozytywna, boska energia, której nawet najciemniejsze moce nie są w stanie zniszczyć. ;-)))

To jest temat morze , musiała bym pisać eseje, w życiu wychodziłam z różnych "opresji" , ale ZAWSZE kierowałam się PRAWDA i nikt i nic tego nie zmieni.

Mam dodatkowo inną ochronę ............., , nikogo nie szkaluje, piszę tak jak jest, tylko IDIOCI kierują się złudną nadzieją, że poprzez pieniądze i sprzedanie swoich wartości osiągną bogactwo i iluzoryczną wladzę, bo pycha, buta, nieuczciwość, zazdrość, nienawiść prędzej czy później zniszcza KAŻDEGO, kto sie tym kieruje. Niczego się nie boje, strach to jest niszczaca siła.

ARMAGEDON nadchodzi, przy życiu zostaną tylko Ci, którzy są boską energią miłości, ta potężna energia boska, trzyma już w klatce tę niszczacą, demoniczną energię, dlatego taka panika i desperacja jej sługów.

Mam wsparcie tej " siły", ochrony . ;-)))

Niech Bóg, stwórca będzie z Nami.

Pozdrawiam.
plus
1
plus
1
kingkong
kingkong 2017-08-06 15:58:00
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393
wyobraź sobie, że byłem raz, było świetnie, atmosfera super - żadnej deprawacji nie stwierdziłem, chociaż niektóre idee tam promowane nie są w smak prawicowym środowiskom... Ja nie jestem lewicowcem i mogę nie zgadzać się z niektórymi poglądami organizatorów festiwalu ale nikt nikogo do niczego nie zmusza. Gdyby nie odległość i brak czasu chętnie wybrałbym się jeszcze raz. I tak jak piszesz - jak to, że ktoś chodzi do kościoła wcale nie świadczy, że jest super człowiekiem, tak samo, to, że ktoś jeździ na Woodstock i że w ogóle istnieje ten festiwal, nie powinno tak wzburzać środowisk prawicowych.
A nawiasem mówiąc znam ludzi chodzących na pielgrzymki, których głównym celem nie jest wcale modlitwa...
plus
0
plus
0
daniel393
daniel393 2017-08-06 16:58:08
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+kingkong

No nic się wcześniej nie chwaliłeś, tylko o znajomych wspomniałeś :)

Zgadzam się z Tobą - Jest wiele osób, które jadą tam jak na koncert (zwykła rzecz), jednak to wszystko co tam się odbywa (w tle) - czy mają świadomość w czym tak naprawdę biorą udział?

Muszę też przyznać, że całkiem możliwe jest też to, że wiele osób które tam jadą, może mieć "czyste intencje", natomiast niekoniecznie wszyscy uczestnicy pielgrzymki, muszą być na niej by "wielbić Boga" (życie)

Wiem jednak (rozumiem doskonale) dlaczego to "przedsięwzięcie" budzi tyle sprzeciwów - i mój sprzeciw również! Każdy sam decyduje w czym bierze udział i każdy sam musi zdecydować co w życiu ważne i ku czemu (komu) się zwrócić... ja proponuję zwrócić się ku Bogu - wynika to z tego w co wierzę. Wiem jednak, że na refleksje trzeba czasem poczekać...

Pozdrawiam.
plus
1
plus
1
KaKropka
KaKropka 2017-08-06 18:43:12
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393
Możesz napisać co takiego strasznego się tam odbywa o czym uczestnicy nie mają świadomości?

Na PW byłem kilka razy, gdy jeszcze odbywał się w Żarach.
Nic strasznego, odbiegającego od wszelakich imprez masowych się tam nie działo.
plus
0
plus
0
daniel393
daniel393 2017-08-06 19:13:59
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+KaKropka

Daj spokój - Jest tego tyle, że nie chce mi się pisać... nawet w linkach z powyższych komentarzy możesz sprawdzić, wiele tam jest powiedziane...
Jeśli ktoś nie dostrzega tego ZŁA, to ja nic nie poradzę :( mogę tylko współczuć!
plus
1
plus
0
KaKropka
KaKropka 2017-08-06 19:26:45
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393

Przeglądnąłem linki powyżej:
- ex ksiądz z celtem na koszulce... wspaniały autorytet... nawet mi się nie chce tego oglądać
- Sanjaya ... to tak na serio czy on sobie robi jakieś żarty?

Więc może uświadom czytelników co takiego strasznego dzieje się na PW, co ma miejsce tylko tam.
Nie zapomnij dopisać, że tam nigdy nie byłeś więc są to opowieści nie z pierwszej ręki.

Nie żebym jakoś specjalnie bronił PW, bo bardzo daleko mi obecnie do tej imprezy, ale przedstawianie jej jako siedliska zła to jakieś nieporozumienie.
Jak już ktoś wyżej napisał, złe rzeczy dzieją się na wszelakich imprezach masowych, czy to wiejski festyn czy inny spęd ludzi.

Ja współczuję tym co widzą świat i co w nim się dzieje tylko w biało-czarnych barwach.
plus
0
plus
1
daniel393
daniel393 2017-08-06 19:52:40
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+KaKropka

Pewno, że nie byłem i się nie wybieram :)

Ten jest ex - sam odszedł, ale znam jeszcze innych "wykluczonych", a dziwnym trafem tak sensownie mówią - Przypadek? - Nie sądzę.
Co do tego "zabawnego" Pana w czapce, to ja tak lekko bym go nie skreślał, a raczej tego co mówi w tym materiale...
Pisałem też o świadomości "w" czym biorą udział, nie chodzi tylko o to co jest tam, ale też o "szersze spojrzenie"
Świat jest biało - czarny, niestety :(
plus
1
plus
1
kingkong
kingkong 2017-08-06 20:18:41
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Współczuję spojrzenia na świat w ten sposób (daniel393). Każdy kieruje się pewnym system wartości. Dla kogoś ważne jest to, co wcale nie musi być tak samo ważne dla drugiego. Bardzo trudno lub nawet niemożliwe jest podzielenie świata na czarny i biały - zawsze jest coś, co znajduje się pomiędzy... Nie można patrzeć na świat tylko ze swojego punktu widzenia uważając, że to co ja to 100% słuszne a wszyscy, co nie myślą jak ja są" be" Można się z kimś nie zgadzać ale trzeba go szanować a nie zwalczać wszelkimi sposobami. Jak pisałem byłem raz na PW, byłem też na pielgrzymkach i absolutnie nie mam nic przeciwko ani jednemu ani drugiemu... Wszystko zależy od człowieka.
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 20:49:22
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Abstrahując już od tego prawdziwego podtestu tej imprezy, zadziwia mnie , niektórzych z Was zaslepienie chociażby w kwestii finansowania tej imprezy.

Tak na chłopski rozum , nawet patrząc na rozmach tej imprezy, oraz ogromne koszta zwiazane z jej przygotowaniem, logistyką, włączeniem w to akcji reklamowej, medialnej, technicznej itp , od razu widac, że kosztuje to grube miliony. !!!

Jaki jest więc profit osiągnięty poprzez tę "papierkową" ponoć rekordową kwotę miliona z groszem ,pochodzącej z akcji zbierania pieniędzy od ludzi?

Przecież to jest NAJWIĘKSZY paradoks tej akcji, te pieniadze , które idą na tę imprezę, równie dobrze mogły by być BEZPOŚREDNIO przekazane na ten zacny cel. !!!!!!

Czy Wy tego nie widzicie?
plus
0
plus
1
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 21:00:11
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Następna sprawa:

Skoro cel tej akcji jest taki zbożny, to po co miesza sie do tego polityków, duchownych, ludzi ze służb specjalnych, bądź w zasadzie ich lobby?

Po co na tak pięknej z zalożenia akcji, nawołuje sie ludzi do nienawiści wzgledem pewnych partii politycznych, zachęca sie młodych ludzi do okrzyków przeciwko pewnym ludziom, ?

Te "róbta co chceta" nie ma zadnego przełożenia do realiów życia codziennego , to jest slogan , każdy z Nas ma narzucony Nam system norm, procedur, nakazów i zakazo w normowanych prawem, no nie trzeba byc geniuszem żeby to wiedzieć, nieprawdaż ?

To co organizatorzy, Pan Owsiak tego nie wie? To co on jest chłopcem z pierwszej łapanki? do czego on zachęca młodych ludzi? do lamania prawa? chłopczyk z rodziny o silnych komunistycznych wpływach? ponoć wg. niektórych związany ze dawnym środowiskiem WSI.

Na litość boską to Wy macie muł na oczach?

No chyba , ze sie z tym identyfikujecie, a to już inna para kaloszy........
Jak to ktoś powiedział , tego typu dyskusje są papierkiem lakmusowym ludzkiej osobowości i systemu wierzeń......................
plus
0
plus
2
daniel393
daniel393 2017-08-06 21:14:39
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
+kingkong

Niepotrzebnie - uwierz :) Oczywiście, że każdy ma inne priorytety.
Zdaję sobie również sprawę, że nie jest to łatwe - ale są dwie strony mocy (dobro i zło) nie można być pośrodku...
Każdemu człowiekowi należy się szacunek, bez względu na wszystko..., a zwalczać należy zło!
Masz rację - Wszystko zależy od człowieka (od tego co ma w sercu...)

PS. "Róbta co Chceta" = "Hulaj dusza, piekła nie ma"

Dobrej nocy. Pokój i Dobro.
plus
1
plus
1
KaKropka
KaKropka 2017-08-06 21:23:11
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@grazynahayes

WOŚP jako fundacja ma prawo jakiś tam % wydać na swoje działanie.
Każda fundacja ma do tego prawo. Poszukaj sobie jak to Cie tak interesuje.
PW był zazwyczaj organizowany z % od zbieranej na Finale kwoty.
WOŚP regularnie zamieszcza swoje rozliczenie więc sobie poczytaj, poszukaj.
Jak jest obecnie - nie wiem. Zbytnio mnie to nie interesuje.

Organizacja wszystkich imprez kosztuje. Kosztowna jest ochrona na PW.
Bardzo kosztowna była organizacja rok temu ŚDM. Do najtańszych nie należy ochrona miesięcznic - zarówno tej 10 w Warszawie jak i 18 w Krakowie (tak na marginesie, ostatnio ochraniało ją ponad 2 tyś. policjantów, czyli więcej niż tegoroczny PW :) )

Co do nawoływania...
Skoro przedstawiciele tych pewnych partii politycznych przy każdej nadarzającej się okazji rzucają kłody pod nogi organizatorom to niby dlaczego oni mają im pozostać dłużni?

Akurat nikt nie ma wpływu w jakiej rodzinie się urodził i nie może odpowiadać za to kim byli lub co robili jego rodzice.
Wypominanie Owsiakowi setny raz, że jego rodzice byli tym i tym jest żałosne.
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 22:01:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@KaKropka Jak zwykle pomieszałeś wszystko i odwróciłeś kota do góry nogami. Przecież nic nie pisałam na temat pieniedzy jakie fundacja WOŚP zobie przeznacza z tej akcji, a skoro poruszyłeś ten temat to są dwie fundacje , w których zatrudniona jest żona Owsiaka , jedna z nich to Melon, drugiej nie pamiętam, ale jest w linku, który umiesciłam.

Odnośnie kosztów innych imprez, tutaj w zupelnej rozciagłości tematu sie z Tobą zgadzam.
W mojej opini te miesięcznice smoleńskie to jest nadużywanie pieniedzy podatników , nikt bowiem suwerena czyli naród nie pytał o zgode na takie marnotrastwo pieniędzy publicznych, a i obchodzenie tej katastrofy co miesiąc , zamiast co rocznie jak już, to już zakrawa na kpinę i obsesję.

W kwestii nawoływania i otaczania sie lobby dawnego WSI , to nie zgadzam się z Tobą w ogóle. Impreza tego typu MUSI być totalnie APOLITYCZNA. !!!

Tutaj bowiem pokazuje się PRAWDZIWE oblicze tej imprezy i do tej konkluzji dążyłam, nie jestem uosobniona w tym poglądzie, o calym kłamstwie i , podwójnym dnie tej imprezy już wiele powiedziano, napisano.

Ja dodam od siebie , że jest to DNO i rozpacz w wydaniu organizatorów tej imprezy, ludzi, uczestników tutaj o to za bardzo nie winię, bo często nie zdają sobie sprawy w czym tak NAPRAWDE uczestniczą, oni są literackim przykładem i manipulacji czyli docelowo OFIARAMI tego niecnego planu.

Pozdrawiam.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 22:05:02
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393 Tak masz rację, cała celowość tej imprezy przebiega pod haslem :

"Róbta co chceta= hulaj dusza piekła nie ma"

Tak nawiasem mówiąc oryginalny Woodstock też kierowal się tym przesłaniem słynnego satanisty amerykańskiego. ;-(((

Wszystko w tym temacie.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 22:05:03
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@daniel393 Tak masz rację, cała celowość tej imprezy przebiega pod haslem :

"Róbta co chceta= hulaj dusza piekła nie ma"

Tak nawiasem mówiąc oryginalny Woodstock też kierowal się tym przesłaniem słynnego satanisty amerykańskiego. ;-(((

Wszystko w tym temacie.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-06 22:08:28
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
W tym linku od około 20 minuty możecie sobie to sprawdzić, co oznacza "róbta co chceta" i jak to ma niszczyć DUSZE ludzi, czyli zaprzedać sie szatanowi.

https://www.youtube.com/watch?v=9utsZ7dMpXY
plus
0
plus
0
KaKropka
KaKropka 2017-08-06 22:54:25
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@grazynahayes

Wspomniałem o fundacji, bo napisałaś, że pieniądze zbierane mogą być przeznaczone na inne cele.
Pełna zgoda, mogły by być.
Pieniądze wydawane przez wszystkie kraje świata mogły by być wydawane na zupełnie inne cele zamiast np. na zbrojenia, ale każdy wie, że to jest nie realne.
Jedni wydają pieniądze na organizacje takich imprez jak PW inni wolą stawiać 30 metrowe pomniki władcom wszechświata.
Co kto lubi.

Wracając do wklejonego przez Ciebie dwukrotnie filmiku...
Oglądnąłem go do końca.
Jeśli wierzysz w te bzdury to nie mam więcej pytań.
Satanizm, wampiry, picie krwi - brakowało mi tam tylko reptilian :D

A niby dlaczego musi być apolityczna?
Obstawiam, że jeśli głoszone by tam były jedynie słuszne poglądy nie było by tematu o apolityczności.

EOT z mojej strony bo już w kolejnym poście bronię imprezy, na której nie byłem od 15 lat i na którą się raczej więcej nie wybiorę :)
plus
1
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-07 07:35:19
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@KaKropka Tak jak napisał @daniek393 nie można określać się w połowie zla i dobra , albo jesteś za zlem, albo za dobrem. Tak to działa , skoro opowiadsz sie za zlem, to wybacz proszę, ale nie ma już sensu ciągnąć tego tematu

Gdyby wszyscy ludzie opowiadali się po stronie dobra, zbrojenia były by zbędne.
Nie chcę ciągnąć w nieskończoność tematu skupiajaącego się na eksplozji negatywnej energii, niszcz ącej energii,

Pewnego dnia, a będzie to już niedługo sam się przekonasz jak to działa , pomodlę się za nawrócenie wszystkich zgubionych dusz. za Ciebie także.

Nawet w biblii masz Boga i szatana, skoro jesteś osobą wierzacą, co niekoniecznie znaczy, że jesteś osobą praktykującą , to powinieneś to znać.

Odnośnie reptilian, o których notorycznie wraz z @P36 wspominacie, czego ja nigdy nie robię, to dla mnie i nie tylko dla mnie to jakaś wymyślona nazwa, jak i wiele innych tego rodzaju, nazwijmy to po imieniu , to co inni nazywają reptilianem, to nic innego jak zmaterializowana negatywna, niszcząca energia szatańska.
To nie jest żaden reptilian lecz szatan zmaterializowany w kogoś ciele.

Kim jest czlowiek? No jest osobą myślącą, ale to jest dusza(forma energii) w pojeżdzie zwany ciałem, tak samo jest z szatanem- to jest negatywna energia niszczaca w jakimś zmaterializowanej postaci., jakiejkolwiek.

Po naszej śmierci energia nie ginie, przyjmuje tylko inną formę.
Nawet tak bardzo zaklamana nauka w podobnej tematyce, śmierci i życia, wciąż potwierdza fakt, że energia nigdy nie ginie, zmienia już już tylko swoją formę.

Jakoś dziwne jest też, że to co jeszcze wiele lat temu, niekiedy
kilka lat temu uchodziło za teorie spiskowe, dzisiaj okazuje się prawda i tak jest w wielu inmnych przypadkach.

Pamiętajmy o czasie , wymiarze, przestrzeni.

Bywaj zdrów.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-07 07:42:18
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
Ten link DEDYKUJE wszystkiom, którzy opowiadają się po stronie zla, ciemnej mocy strony:

" Stołówka diabła i jej skutki "

https://www.youtube.com/watch?v=QRKtcly_Ato

A tutaj i piciu krwi, fakt z życia:

https://www.youtube.com/watch?v=iuS7zBdw0BU

https://www.youtube.com/watch?v=V9Uz2n1WpCk

Te dwa ostatnie linki, ich tematyka, były podjęte w angielskich mediach.

POKÓJ I DOBRO.
plus
0
plus
0
grazynahayes
grazynahayes 2017-08-07 07:47:17
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
A tutaj o piciu............... przepraszam
plus
0
plus
0
terorist
terorist 2017-08-08 11:03:04
Komentarz otrzymał wiele negatywnych ocen i został ukryty. Kliknij jeśli chcesz go zobaczyc.
@grażynko, a u ciebie z głową wszystko ok? Komu w ogóle chce się wyszukiwać takich głupot w internecie? Z tego co widzę, to ty masz bardziej nasrane w dyni niż członkowie niejednej sekty, czy tam kościoła. A nie masz jakiegoś linka o tym, że internet to dzieło szatana?
plus
0
plus
0
Dodaj komentarz