10°   dziś 10°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Gorąco w lokalnych strukturach PiS na spotkaniu z premier. Jadwigę Sikoń wyrzucą z PiS?

Opublikowano 22.04.2018 20:54:34 Zaktualizowano 04.09.2018 15:46:11 pan
60 20108

Trudne pytania o kondycję lokalnych struktur padły podczas spotkania z wicepremier Beatą Szydło. - Jest wąska grupa działaczy, którzy strzegą swoich profitów. Powiem wprost: żyją z polityki. Ludzie tutaj na PiS, ale nie wiem czy tak będzie zawsze - mówiła działaczka partii, Jadwiga Sikoń.

Wojciech Włodarczyk, szef biura poselskiego Wiesława Janczyka, odpierał zarzuty i zarekomendował jej wykluczenie z PiS.
- Ludzie tutaj dobrze głosują, głosują na Prawo i Sprawiedliwość, ale nie wiem czy tak będzie zawsze. Parę rzeczy mnie tu niepokoi - powiedziała wieloletnia działaczka PiS Jadwiga Sikoń, zwracając się do wicepremier Beaty Szydło, będącej jednocześnie wiceprezesem partii.
Jadwiga Sikoń pytała wicepremier, czy wpłynie na partyjnych kolegów. - Jest wąska grupa działaczy, którzy strzegą swoich profitów, powiem wprost: żyją z polityki. Ci ludzie nie poszerzają struktur - zarzuciła.
Jako przykład podała historię Jana Sikonia, jej zmarłego przed rokiem szwagra, opozycjonisty internowanego w PRL za tworzenie struktur rolniczej solidarności i udział w strajkach chłopskich, który po konflikcie z szefostwem limanowskich struktur PiS został wyrzucony z partii na kilka lat przed śmiercią.
- Raz komuniści wyrzucili go z Polski, dając mu bilet w jedną stronę. A drugi raz wyrzucili go koledzy z partii, na parę lat przed śmiercią. Czy tak należy postępować? Bo jeśli ten wspomniany opozycjonista znalazł tylko w swojej gminie Łukowica stu młodych ludzi, którzy się chcieli zapisać do PiS, a nie zostali przyjęci - mówiła.
Zarzuty Jadwigi Sikoń odpierał Wojciech Włodarczyk, członek Zarządu Powiatu Limanowskiego, na co dzień szef biura poselskiego Wiesława Janczyka. Nie tylko mówił, że są one nieprawdziwe, ale zapewniając o swoim patriotycznym pochodzeniu stwierdził, że syn działaczki nazywa go ZOMO-wcem i ORMOW-wcem w Internecie. Na koniec zarekomendował wykluczenie wieloletniej działaczki PiS ze struktur partii.
- Musiałem po prokuraturze chodzić i się tłumaczyć, z niczego, za nic. Tylko za to, że poprosiłem by śp. Jan Sikoń z panią Węglarz nie przychodzili już na spotkania, bo dochodziło do różnych konfliktów, robiło się zamieszanie. Jest mi przykro. Dziś syn pani Jadwigi; ja muszę iść do sądu, choć ojciec patriota, matka patriota, z jednej i z drugiej strony, a ja jestem wypisywany w komentarzach jako ORMO-wiec, ZOMO-wiec i nie wiadomo kto. Dlatego muszę sprostować to, co powiedziała pani Jadwiga Sikoń - mówił Wojciech Włodarczyk. - Tym bardziej jest mi przykro, że wprowadza się pewną dezinformację, zwłaszcza wśród członków. Uważam że trzeba wystąpić również o wykluczenie pani Jadwigi Sikoń - dodał na koniec.
Wymianie zdań przysłuchiwała się Beata Szydło. Zapewniła, że porozmawia na temat konfliktu w lokalnym PiS z Jadwigą Sikoń i Wojciechem Włodarczykie, a jednocześnie zaapelowała do działaczy i sympatyków partii, by nie kłócili się między sobą.
- Jest takie starte polskie przysłowie: zgoda buduje, niezgoda rujnuje. W Polsce nam naprawdę jest potrzebna zgoda. Potrzeba, żebyśmy zaczęli ze sobą rozmawiać. Możemy się ze sobą różnić, na tym polega polityka, bo każdy ma prawo do własnych poglądów - powiedziała Beata Szydło. - Mam apel i prośbę: żebyście państwo się nie kłócili ze sobą, byście rozmawiali - dodała.
Zobacz również:

Komentarze (60)

zagloba1988
2018-04-22 21:26:11
1 17
Pani Jadwiga ma rację,przed paru laty,jak siedzący dziś przed Szydłową Puchała wyrzucał ją z dyrektorskiego stanowiska,to limanowski PIS jej nie obronił.
Niestety panie limanowski PIS- o Was muszą chyba wszyscy wiedzieć,bo jet to przykład rozkładu partii od środka.
Odpowiedz
stokroteczka
2018-04-22 21:36:39
0 14
Własciwie to dla oczyszczenia limanowskiego PISu-szefem powiatowym tej Partii winien być ktoś inny,nie umaczany w te ZOMO np.Pan Hamerski -Senator -pewnie by zrobił porządek.
Odpowiedz
arbiter
2018-04-22 21:36:48
2 15
Oczywiście,że Pani Jadwiga ma rację Panowie w limanowskim PiS moim zdaniem tak delikatnie mówiąc się pogubili. Liczą się tylko ci co w ciemno Ich popierają . Jeśli byś sobie pomyślał inaczej a gdybyś to powiedział to cię straszą jak Panią Jadwigę wykluczeniem. Pozdrawiam
Odpowiedz
bulkatarta
2018-04-22 21:38:52
2 12
O co tyle hałasu. Norma. Takie polskie piekiełko. Nie ruszać. Nie ingerować. I dobrze. Sami się rozwalicie od wewnątrz. Im szybciej tym lepiej. Dla całego kraju i naszej przyszłości.
Odpowiedz
izokal
2018-04-22 21:44:40
1 16
Pani Beata wreszcie zobaczyła jak tu 'pięknie' działają limanowskie struktury .
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-22 21:49:35
2 15
Pani Jadwiga jest odważna i prawą osobą . Zachowanie Pana Wlodarczyka tylko go zdyskrydytowalo w oczach społeczeństwa, , tak się nie postępuje.
Nie ma jednak tego zlego co by na dobre nie wyszło. Teraz naocznie wyborcy mogli zweryfikować lokalne rozgrywki.
Odpowiedz
cichy1
2018-04-22 21:54:51
0 16
Poznałem kolegę związkowca w latach 80.tych walczył o Solidarność rolników był liderem z naszej ziemi Sądeckiej . On jak i ja w solidarności pracowniczej wykonaliśmy czarną robotę a teraz inni nawet z przeszłością , współpracowników Sbi innych struktur przemocy spijają śmietankę do tej pory .
Odpowiedz
izokal
2018-04-22 22:13:11
1 13
Kto tu ma rację ? Lokalne struktury PIS-u , co śp. Jana Sikonia za życia wyrzucają z partii , czy jednak prezydent Duda , który pośmiertnie docenia dorobek działacza z Łukowicy i odznaczył go 23 marca Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski.
Dlaczego człowiek oddany ojczyźnie i solidarności musiał kilka lat przed śmiercią doznać upokorzenia od lokalnych działaczy , tylko dlatego że miał może odmienne zdanie o ich działaniu , a teraz gdy Pani Sikoń też wyraża swoje spostrzeżenia , to grozi się jej wydaleniem z partii !!!
Gdzie tu Pani Szydło mowa o dialogu , skoro każdy kto ma odmienne zdanie , zostanie wykluczony z PIS .
Odpowiedz
drewniany
2018-04-22 22:55:55
0 14
To ze Pani Beata Szydlo musiala trzymac szkalnke z woda na podlodze przy swoim krzesle swiadczy o byle jakim przygotowaniu spotkania a tyle mieliscie czasu lokalni pisowcy tylko siebie widzicie o sobie myslicie, wstyd. Do ludzi przyjechala a obstapila ja 'wladza' lokalna wiadomo w jakim celu, smutne to
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-22 23:40:14
0 13
To że w lokalnych strukturach śmierdzi i trzeszczy wiadomo od dawna. Wygląda na to że próbują to wyperfumować ale smierdzi jeszcze bardziej. To trzymanie mikrofonu pokazuje jak bardzo jest źle, aby przypadkiem ktoś się nie dorwał do mikrofonu i prawdy nie powiedział.
W obu spotkaniach brak młodych ludzi.

Jak myślicie o czym to świadczy?
Odpowiedz
Yaris
2018-04-22 23:48:12
4 3
Znając mentalność pospólstwa z tego zaścianka, to szefem lokalnego PiS powinien być ks. proboszcz z Limanowej. Wtedy wszyscy wszystko łykną i nikt nie podskoczy!
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-22 23:50:10
1 6
http://www.kurierlubelski.pl/wiadomosci/lublin/a/psl-porownuje-swoje-nagrody-z-pis-wojewoda-dostal-567-zl-przez-cztery-lata,13113622/

No proszę nawet PSL ich punktuje.
Odpowiedz
ciemnylud
2018-04-23 06:38:46
0 17
Zachowanie Pana Włodarczyka można skomentować takim powiedzeniem'Szczerość rodzi nienawiść ustępliwość przyjaciół'. Brawo dla Pani Sikoń a słowa Pana Włodarczyka przypominają dawne czasy gdy wyrzucano za szczerość i prawdę.Dokąd to zmierza ten Limanowski PIS?
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-23 07:13:06
0 7
Szanowny Panie PA, czy opublikujecie całość spotkania na youtube z obydwu spotkań?
Niech ludzie widzą że POPiS się wypala i bez gruntownych zmian kadrowych to są polityczne trupy. Kwestia jeszcze kilku lat.

Ci ludzie to jak beton w PZPNie ;)
Nie dopuszczą nowych ludzi do Siebie bo wyjdą ich przekręty na powierzchnię.
Odpowiedz
1234567
2018-04-23 08:48:14
0 10
Ot i mamy polskie ZOO w Limanowej .
Odpowiedz
BRZEGI
2018-04-23 08:59:51
0 9
...dopiero widać po czasie..na dołach ..ze nie liczy się praca i .....ale układy polityczne ...które wykończyły panią Sikoń... a zrobili to ludzie ..chyba na polecenie polityczne...a mówiono ze Poradnia psychologiczno- pedagogiczna źle działa ....była kontrola ..która miała tylko coś udowodnić..a przykre jest to że robili to pedagodzy...i jak tu dzieciom, młodzieży na lekcji powiedzieć ...że nie liczy się praca .tylko układy polityczno- towarzyskie...ale może ci usłużni są na emeryturach....
Odpowiedz
DRKidler
2018-04-23 09:37:07
1 4
Jak patrze na te r...je to od razu mam ochotę spakować walizkę i na drugi koniec świata.
Odpowiedz
Ratownik
2018-04-23 10:08:20
0 7
Nie przywiozła żadnych premii dla lokalnych działaczy? Im też się należało :)
Odpowiedz
zazula
2018-04-23 10:12:00
0 7
Czytając sprawozdanie z tego spotkania bezwiednie ciśnie mi się do głowy dość popularna riposta na komunistyczne hasło z czasów PRL 'Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera' - W odpowiedzi na to mówiono : 'Lecz mimo najszczerszych chęci z gówna bata nie ukręci'. Niestety w naszych warunkach to też się sprawdza - niektórzy nadają się obory a nie do polityki.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-23 10:37:49
0 10
'Jest takie starte polskie przysłowie: zgoda buduje, niezgoda rujnuje.'

Pani Wicepremier jak tych słów słucham to dociera do mnie, że Pani nie ma pojęcia co w tym lokalnym PiSie się wyprawia. (Okreg nr 14).
W Warszawie słuchacie co mówią wasi lokalni 'leaderzy' a nie to co mówi społeczeństwo.
Mam wrażenie że tylko potraficie zamiatać pod dywan i liczycie na kolejne wybory. Pierwszy siedzący rząd i Pan z mikrofonem do wymiany.

Pozdrawiam,
3607szczawa
Odpowiedz
scholastyka
2018-04-23 12:10:35
0 9
Pan Wojciech Włodarczyk pokazał wczoraj klasę, dno, wywaliłabym go na zbity pysk z tego PIS u, dobrze wysławiać się nie umie.
Odpowiedz
scholastyka
2018-04-23 12:13:19
1 10
Pan Włodarczyk, pan Janczyk do wywalenia z PIS u , może by się coś zmieniło w lokalnych strukturach. Na wybory samorządowe pan Janczyk ustali listę i będą sami swoi kolesie.
Żeby było tak jak było, hej!
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-23 12:34:21
0 3
I jeszcze nr 1 PiS z zasadnego.
Odpowiedz
Vermilon
2018-04-23 15:54:54
10 2
Jaka hołota podjęła dyskusję w tych komentarzach, aż jedzie jadem i nienawiścią.
Pozwoliłam sobie na napisanie tego komentarza. Znam Panią Jadwigę Sikoń tak naprawdę byłam jej wierna i ufna do czasu kiedy wyleciała z artykułem atakującym Posła Janczyka na temat kartek świątecznych, to mnie zmobilizowało, aby bliżej poznać prawdę, co tak naprawdę kieruje Jadwigą Sikoń. Jest to nienawiść do Starosty za utratę stanowiska Dyrektora w poradni psychologiczno-pedagogicznej, która się przerodziła w nienawiść przeciw panu Posłowi Janczykowi i Włodarczykowi, za to że Starosta jest dalej Starostą.
Jestem z jednego zadowolona że mogłam bliżej poznać Pana Włodarczyka, jest wspaniałym organizatorem, człowiekiem honoru, który zawsze stanie odważnie w obronie każdego pokrzywdzonego, wcześniej dokładnie sprawdzając jaka jest prawda. Swego czasu stanął też w obronie Jadwigi Sikoń, za co był wielokrotnie krytykowany również przez Pana Starostę. Byłam na spotkaniu, dlatego wiem co mówię. Proszę mi powiedzieć i na chwilę poczuć się w roli Pana Włodarczyka, mimo to że Jan Sikoń wyrządził mu wielką krzywdę to on a nie kto inny zabiegał o Złote odznaczenie dla Jana Sikonia.
Rozsądni ludzie najpierw powinni poznać człowieka i dopiero oceniać. Zróbcie na ten temat wywiad z Panem Włodarczykiem, aby publiczność poznała szczegóły tej całej sytuacji. A do Jadwigi Sikoń chyba te studia psychologiczne zrobiły ci więcej szkody niż zysku. Pierwsze wybacz sama sobie to może zrozumiesz jaka jesteś zagubiona.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 17:33:28
1 4
@Vermilon - co za brednie piszesz, chyba się szaleju najadła. To wszystko w komentarzu .
Odpowiedz
OMK
2018-04-23 19:25:46
2 0
puchalawcipie,dlaczego o swojej mamie piszesz per pani ? podpisz się chociaż raz pod swoimi komentarzami bo i tak większość wie że ty Dawidzie.S piszesz !!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 19:39:10
0 4
Czy to heyt czy to wycie faktem jest PIS-u nie było w Limanowej (nigdy)
a ludzie głosujący na tą partię
sugerują się raczej osiągnięciami krajowymi niż lokalnymi
licząc na jakąś dobrą zmianę
wracając Limanową rządzi odwiecznie
stary 'układ' któremu bliżej do PO-PSL i efekty są jakie są ...
a co sądzą inni o poczynaniach Limanowskich włodarzy np.w
osiągnięciach sukcesach inwestycjach modernizacjach rozwoju bezrobociu czy rozbudowie
wystarczy posłuchać głosów np. ludzi okolic Mszany Dolnej a to już inna historia ...
Odpowiedz
DRKidler
2018-04-23 20:04:56
2 1
Panie Antkiewicz. Tutaj w komentarzach nie przeszkadzają Panu wulgarne słowa jakie są wypisywane przez @puchalawciupie?. Zauważyłem, że jeżeli ktoś pisze wulgaryzmy na temat starosty to nie usuwa Pan komentarzy. Natomiast jeżeli ktoś napisze zalatujące lekkim wulgaryzmem słowa na osoby sprzyjające Panu to komentarz natychmiast zostaje usunięty. Czy nie prawdę piszę?. Sam się o tym przekonałem. Albo usuwasz Pan wszystkie komentarze zawierające wulgaryzmy albo pozostawiasz. Zastanów się człowieku na przyszłość.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 20:10:52
1 8
Skoro jest tak wspaniale, to skąd wzięło się to przyśpieszenie?

'PILNE! Kongres USA zaczyna dziwne podchody vs. aktu 447 i 1226! Czy Polska zostanie okradziona? '
https://www.youtube.com/watch?v=ux-JpXBcn3c

Tutaj gorzka prawda o NIEZNANYCH faktach negocjacji rządu ze strajkującymi w sejmie rodzicami niepełnosprawnych dzieci:
' NOCNE NAJŚCIE MINISTRA NA ŚPIĄCYCH W SEJMIE '
https://jackcaleib.com/medium/237e8f9

Jakieś sugestie ???
Odpowiedz
cichy1
2018-04-23 20:38:54
0 8
No i to co piszę od dawna powoli się klaruje . Siły ezbeckie starych układów mają swoją piątą kolumnę na terenie Naszej ziemi Sądeckiej i Limanowskiej. Lud pracowity, bogobojny ,wierny ,miłujący prawdę, prostolinijność więc takim ludem najłatwiej manipulować i podzielić . Jeszcze jak w pierwswzych ławkach zasiądą włodarze do komunii ,to już osiągnięte pełne błogosławieństwo dla ich działania . Trochę pokory mogło by rozwiązać bardzo trudne sprawy. Nie będę pisał i rozwijał tematu, ale zadajcie sobie pytanie , kto z w/w najbardziej skorzystał na przemianach po Okrągłym stole .
Odpowiedz
trybunal
2018-04-23 21:06:30
1 6
Wermilonie,mój miły przyjacielu,wywiad to najbardziej jest potrzebny z panem Włodarczykiem ,dotyczącym uczestnictwa ,bądź nie w ZOMO w okresie stanu wojennego.
Od tego trzeba zacząć przewietrzanie i uwiarygodnienie tych ludzi.
Odpowiedz
mpolitanska
2018-04-23 21:22:48
0 7
Jadwiga Sikoń jest mądrą, szlachetną i odważną osobą. Od wielu lat jest wzorem dla mieszkańców Limanowej. Nie możemy się zgodzić, aby tacy ludzie byli marginalizowani czy wręcz zastraszani!
Odpowiedz
mpolitanska
2018-04-23 21:22:49
0 5
Jadwiga Sikoń jest mądrą, szlachetną i odważną osobą. Od wielu lat jest wzorem dla mieszkańców Limanowej. Nie możemy się zgodzić, aby tacy ludzie byli marginalizowani czy wręcz zastraszani!
Odpowiedz
zagloba1988
2018-04-23 21:25:43
0 8
Nie sposób ominąć wątek poziomu ludzi prezentujących powiat limanowski i PIS.

Słuchając w niedzielę Włodarczyka i patrząc jak dobiera z 'tłumu' rozmówców - niedobrze się człowiekowi robiło.
Przecież to przypominało zebrania załogi zakładów z czasów PRL,gdzie przygotowywani do wystąpień :towarzysze byli 'dobierani,a pytania były uzgodnione z Komitetem PZPR.
Gdyby nie tacy ludzie jak Ta pani poruszająca fundamentalny problem roszczeń żydowskich,o których nikt oficjalnie nie mówi - to ciągle śpiewano by pani Szydło 'sto lat'.

Trzeba też nadmienić,że Puchała rywalizuje z Włodarczykiem w obszarze nauki wymowy,logicznego wysławiania .
Chaos wypowiedzi,brak logiki,o poziomie intelektualnym i merytorycznym nie ma co wspominać.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 21:26:36
1 6
Pisaliśmy wspólnie z Panem Nieczarowskim pisma do Pana Kaczyńskiego w sprawie niezdrowych układów w naszym powiecie, prosiliśmy o przyjrzeniu się sprawom lokalnych sitwom, nieprawidłowościom itp. Pismo dwukrotnie do doręczenia Kaczyńskiemu i co? ECHEM ODBIŁO.

Teraz przed wyborami przyjeżdzają i obiecują, obiecują , NIC NIE ZMIENIAJĄ, NIC NIE ZMIENIAJĄ, pokazali lokalni PISowcy Pani Szydlo swoje oblicze i co ???
Gdzie jest to obiecane obalenie układów pookrągłostołowych?
Jak to mówili w Magdalence:
' My nie ruszamy WASZYCH, Wy nie ruszacie naszych. '
I tak przez całą IIIRP......................................

Wiecie co, kochani RODACY?
My tutaj ODDOLNIE PORZĄDEK ZROBIMY. Sami uporzadkujemy ten bajzel na 4 kółkach.
Nikt i NIC NAS NIE PODZIELI.

Przyjmniemy do swojej ekipy KAŻDEGO , KTÓREMU LEŻY NA SERCU dobro NASZEGO REGIONU, POLSKI.

Nie ważne są wasze prywatne poglądy, wyznania , religie, rasy, pochodzenie, majętność, itp.
Jeśli dobro tego regionu i POLSKI jest dla WAS najważniejsze, DOBRZE POJĘTY INTERES NARODOWY to WSTĘPUJCIE w Nasze szeregi.

WSPÓLNIE odbudujemy ducha tego kraju, regionu
Wspólnie przywrócimy NORMALNOŚĆ.
Odpowiedz
zagloba1988
2018-04-23 21:32:23
0 5
A w ogóle pytam,bo pilnie przyglądałem się :działaczom PIS-nie zauważyłem na sali Pana Stefana Hutka.

Szkoda,bo jego głos chyba najbliższy jest ideałom i wartością jaki powinien prezentować PIS.
Odpowiedz
pan
2018-04-23 21:59:32
0 1
@DRKidler, oczywiście usuwamy komentarze zawierające wulgaryzmy, niezależnie od tego pod czyim adresem są one kierowane. Również wpisy wymienionego Użytkownika zostały usunięte.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-04-23 22:25:41
4 2
@grazynahayes tyle się ugadałaś, tyle pism wysłałaś, nawet z Nieczarowskim do Prezesa Kaczyńskiego pisaliście ...i nic, żadnego odzewu. Zastanawiałaś się dlaczego? Może tam u 'góry' po prostu wiedzą z kim mają do czynienia. Wiedzą jaką 'robotę' wykonujecie. Pani Sikoń, Ty i Nieczarowski dobraliście się jak w korcu maku.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-23 22:29:13
0 5
LuckyLuke to i jeszcze mnie możesz do nich dorzucić bo jak najbardziej popieram ich działania. ;)
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-04-23 22:32:36
2 3
A i jeszcze zapomniałem dodać że @34607 Szczawa też :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 22:49:48
0 4
@LuckyLuke1 Widzisz nie znasz sprawy a zabierasz głos, no cóż masz takie prawo.

Widzisz subtelna różnica jest taka, że nasza EKIPA jest o wiele większa niż ta o której wspominasz. My dzialamy , a nie rzucamy słowa na wiatr, nie obiecujemy gruszek na wierzbie .

My to robimy CHARYTATYWNIE, a Ci, którzy często bajerują swoich wyborców dostają niezłe apanarze za swoje bajerowanie. Ba, rzadząc(Ci na szczeblu rzadowym lub samorzadowym)y mają bogaty asortyment narzedzi, aby zdyskredytować 'opozycję', która powinna patrzec im na ręce, na każdą wydaną złotowkę PODATNIKA.
Mają oni za sobą służby, pieniądze, układy, niektóre media, mogą innym 'umilać życie,', rujnować karierę, wyrzucać z pracy, próbować zdyskrydować, , ośmieszyć, często mają tzw, 'chłopców' na posyłki, (wiesz zapewnie o kim mówię ?), często wymiar sprawiedliwości bardzo im przychylny itp., itd. ?

Pomimo tak szerokiego wachlarza i ci ludzie i czasami sa bezradni wobec PRAWY, nieprawdaż?

Zastanów sie proszę czy tak postepują ludzie UCZCIWI? Dlaczego niektórzy ludzie boją się prawdy?
Ot, taka to jest PRAWDA.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-04-23 23:00:31
3 2
Odpowiem Ci cytując klasyka : ' świenta prawda, tys prowda i g... prowda''
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-23 23:23:14
0 4
@LuckyLuke1 Jak sprawdzisz do jakiej tajnej organizacji ten klasyk należał to zroumiesz dlaczego widział on aż trzy prawdy.................. ;-))
Nie denerwuj się, proszę.
Odpowiedz
baniuszka
2018-04-24 07:44:37
0 4
@grazynahayes
z tego co widać Jadwiga Sikoń skradła show' Wojciecha Włodarczyka z występami Wiesława Janczyka ;)
Odpowiedz
wicusiok
2018-04-24 08:48:18
0 3
Włodarczyk wyrzuca innych ale teraz wyrzućmy Włodarczyka!!! Nie zagłosuję na p. Janczyka dopóki Włodarczyk będzie się kokosił w biurze posła. Kto za - łapka w górę, kto przeciw - łapka w dół.
Odpowiedz
34607szczawa
2018-04-24 08:57:02
0 1
Wyrzućmy POPiS.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 10:08:59
0 0
Jest taka prosta zasada omnibusa dotyczy kolekcjonowania funkcj np jeżeli jest sie męszczyzną nie zasiada się w parlamentarnej czy nie parlamentarnej grupe kobiet i róznoczesnie w takiej samej grupie tylko złożonej z męszczyżn Gdyby do tego dołożyc aktywność w ruchu gender i udzial radzię parafialnej taka mieszanka musi spowodować wybuch, Gdyby do tego dodać że cmentarze są pełne ludzi nie zastąpionych mamy jak na patelni całą paranoję takiego działania ,Nie pije tutaj do nikogo to wynik mojego doświadczenia życiowego każdy niech robi co uważa ,Napewno to droga do nikąd
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 10:53:56
0 0
@baniuszka Tak to wygląda . ;-)) Tutaj zderzyły się dwie rzeczywistości i siły. Ten konkretny przypadek jest DOWODEM na to, że nie trzeba być u wladzy, być zamożnym, mieć układy, należeć do sitwy , znać 'wielkich' tego świata' , aby rozłożyć NA ŁÓPADKI zadufanych w sobie pozerów.

Między innymi Pani Jadwiga Sikoń jest tego przykładem. Tak przy okazji: wyrazy ogromnego szacunku dla Pani Jadwigii Sikoń,

@old Czy Ty się dobrze czujesz? Za cmentarnego się teraz bawisz? Nie strasz, nie strasz , nie tacy jak ty już straszyli i demagogie siali. To jest własnie atrybutem tych, którzy myślą , że mają wszystkie narzędzia do zastraszania i manipulowania NARODEM.

NARODU nikt nie stłamsi i jego siły. JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA PÓKI MY ŻYJEMY, zapamiętaj to sobie.
Historia dawała niejednokrotnie temu wyraz, wszystkich ludzi dobrej woli się nie wyciszy. Mnie też wielokrotnie zastraszano , wiele, wiele lat temu i wciąż się próbuje . Doszły ostatnio do mnie słuchy, że ponoć dwóch prominentnych Panów z naszego powiatu sieje haniebne kalumie na mój temat.

Ostrzegam Was jeśli znajdzie się odważna osoba, która to potwierdzi w sądzie to ja Was z torbami puszczę na Górę Kalwarii, a wybrany przeze mnie DOM DZIECKA lub ubogie rodziny będą miały odpowiednie, fundusze na godne życie.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 11:11:38
0 1
Na ŁOPADKI,,,,,,,,,,,,, przepraszam. @LuckyLuke1 napisałes tak:
@grazynahayes tyle się ugadałaś, tyle pism wysłałaś, nawet z Nieczarowskim do Prezesa Kaczyńskiego pisaliście ...i nic, żadnego odzewu. Zastanawiałaś się dlaczego? Może tam u 'góry' po prostu wiedzą z kim mają do czynienia. Wiedzą jaką 'robotę' wykonujecie. Pani Sikoń, Ty i Nieczarowski dobraliście się jak w korcu maku.'

Czy Ty sobie zadaleś kiedyś pytanie KTO takie kalumie na Nasz temat donosi do Pana Kaczyńskiego?
Czy Ty wiesz co było napisane w tym piśmie? Czy Ty wiesz, że prosiliśmy w nim o realizację programu wyborczego PIS , ich idei oraz przedstawiliśmy informacje i dowody na to, że niektórzy tych ideii nie DOTRZYMUJĄ?

Widzisz kolego , łaska pańska na pstrym koniu jeździ. Pan Kaczyński nie docenił zasług wiernego mu w działaniach byłego Wiceministra Janczyka, nieprawdaż?
Raz powołali wiernych ideom PISu ludzi, rząd w 2015 roku, a już po dwóch latach ODWOLALI tych najwierniejszych na których ludzie głosowali.

To jest EWENEMENT W SKALI ŚWIATOWEJ, jeszcze NIKT przedtem takiego numeru nie wyciął.
Powiedzmy sobie WPROST , to było OSZUKANIEM WYBORCÓW.

To ja się Ciebie teraz pytam:
Parafrazując twoje stwierdzenie: '
' Może tam u 'góry' po prostu wiedzą z kim mają do czynienia. '
Może Ci u 'DOŁU' TERAZ WIEDZĄ Z KIM MAJĄ DO CZYNIENIA na 'górze' ?

Kto w tej całej historyjce okazał się bardziej WIARYGODNY, Ci na dole czy Ci na górze?
Odpowiedz
LuckyLuke1
2018-04-24 12:54:03
0 1
@grazynahayes co,zabolało? Hmm...prawda zawsze boli.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 13:40:40
0 1
@LuckyLuke1 Masz rację PRAWDA O OSZUSTWIE WYBORCZYM boli.

Mam jednak nadzieje, że będzie to już OSTATNIE OSZUSTWO WYBORCZE w wydaniu tej ekipy dogadańców pomagdalenkowych.

Ba, sam możesz sie przekonać . o tym po reakcji WIERNEGO ELEKTORATU PIS na spotkaniu z Pania Wicepremier Szydło w niedzielę, po moim wystapieniu i zapytaniu o BRAK REAKCJI obecnego rzadu na BEZPRAWNE, NIEZASADNE żądania środowisk żydowskich o nasz MAJĄTEK NARODOWY BEZSPADKOWY.

Tutaj wierny nelektorat PIS bił mi brawa i slychać było okrzyki 'brawo', ku mojemu OGROMNEMU ZASKOCZENIU.
Nie zraził ich nawet mój komentarz, że jeśli rząd nie zadba o polski INTERES NARODOWY , to obawiam sie, że PIS PRZEGRA NIE TYLKO PRZYSZŁE WYBORY, ale jakiekolwiek inne.

Tutaj też bito brawa. Domniemam także, że Panią Szydło też BOLI taki stan rzeczy ( była bowiem bardzo smutna), ale w obecnym stanie rzeczy NIE MOZE tego powiedzieć, bo 'specjalisci cmentarni' czuwają.

Są jednak NIEZALEŻNI ludzie, którzy bez WACHANIA wystepują w interesie NARODOWYM, a Ci wszyscy zdrajcy, którzy nie sa wierni ideom INTERESU NARODOWEGO, predzej czy później zapŁacą za to w wyborach. Jesli wygra obcja NARODOWO-patriotyczna to oni wszyscy pójdą pod sąd o zdrade stanu, POLSKIEGO interesu , narodowego.

Nie strasz, nie strasz bo sie posra... ;-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 13:47:16
0 1
Jesli wygra OPCJA... tak miało być, przepraszam. @LuckyLuke1 Póki co to ja widzę, że to was , bardzo boli, jak już i jakiś straszny popłoch zawitał w waszych szeregach. No jakoś mnie to nie dziwi....
Odpowiedz
sliwa5
2018-04-24 14:04:33
0 2
Miałem możliwość spotykać na swojej drodze p. Sikonia Jana założyciela wiejskiej 'Solidarności' człowieka patriotę do końca oddanego ojczyźnie. Człowieka, który narażał własne i rodziny życie przez cały czas poprzez stan wojenny i później bezpieka śledziła ( i to nasi ludzie zwani SBecją) i nie pozwoliła na realizację jakichkolwiek planów, marzeń czy zamiarów życiowych i rodzinnych. Był internowany, wyciągnęli go z łóżka w tym co miał na sobie, jakie przeszedł upokorzenie. Pociągnął za sobą całe tłumy rolników i nie tylko, spotkania to były wielkie manifestacje a jak zmarł ..... jakoś tłumów nie widziałem, nie widziałem ówczesnych działaczy 'Solidarności'. Przecież to już niemłodzi ludzie, co mają amnezję? a może sumienie się odezwało? A jak jest dzisiaj? Ci którzy wtedy byli na pierwszej linii frontu dostali wilcze bilety podobnie jak p. Jan, zniszczyli im rodziny, nie mieli do końca życia za co żyć , a ci co podpisali lojalki i poszli na współpracę dzisiaj to wielcy biznesmeni i to nie tylko mówię o tych którzy są w PO czy dawnym ZSL-u a iluż ich jest w obecnym PISie oglądając zdjęcia ze spotkania z p. premier w Limanowej. O takich ludziach powinno się pamiętać i wspominać, żałuje , że tak mało o tych czasach z nim o tym rozmawiałem jak czytam jeszcze, że obecni działacze wyrzucili go z PISu to własnym oczom nie wierzę. Jak ktoś napisał, nic tylko dawna PZPR. Mówmy, wspominajmy śp. Jana jak najwięcej - może założyć bloga aby każdy kto cokolwiek wie o śp. Janie mógł o nim napisć.
Odpowiedz
zagloba1988
2018-04-24 21:12:52
0 2
Otwórzcie stronę IPN i wpiszcie nazwiska znanych osób,które były w latach 80-tych tzw:działaczmi solidarnościowymi' po cichu podpisali lojalki z SB,zostali wójtami,sekretarzami w latach 90-tych,a pan Jan Sokoń był poniewierany.
Lucky-Luke-bacz co piszesz,bo Cię znamy i kochamy.
Odpowiedz
zagloba1988
2018-04-24 21:26:05
0 1
@Lucky-Luke- społeczeństwo w szybkim tempie dojrzewa politycznie.
Widać to było w niedzielę z panią Szydło.
Zawsze są wśród na Szuje,oportuniści i zdrajcy.
Oby więcej taki Ludzi jak Ty wymieniłeś -było koło nas.!!!!!!
Lucky-Luke 1- zastanów się do jakiej grupy należysz i zamilcz.,
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 23:11:16
0 1
grazynahayes 2018-04-24 10:53:56 Sz Pani uprzejmie proszę sobie darowac ocene mojej postawy etyczno moralnej nic pani o mnie nie wie lata mojej mlodości to protesty w Radomiu zabójstwo Staszka Pyjasa 1977r protest Kolejarzy w Lublinie z lipcu 1980r tak tak był taki protest przed sierpniem 1980 r a wzmożony pobór do zasadniczej służby wojskowej kulawy głuchy jak leci,Dla pani to historia ja to pamiętam lepiej niż co jadłem na obiad , W tym czasie wsparciem duchowym dla nas był JP2 ,Komunisci mnie nazywali warchołem jednostką aspołeczną ciemnogrodem PO mocherowym beretem oszołomem pni jeszcze jakoś inaczej czyli standard Te posty do których się pani przyssała nie były adresowane do pani może na tym portalu robi pani za wyrocznię czemu nie skoro pani jest specjalistką od wszystkiego i pępkiem świata całego
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 23:38:44
0 0
@old Przeczytaj raz jeszcze swój poprzedni komentarz, jest on pełen wyższości w stosunku do kobiet oraz ignorancji do nich . Ta wstawka , cytuje :
' , Gdyby do tego dodać że cmentarze są pełne ludzi nie zastąpionych mamy jak na patelni całą paranoję takiego działania ' .
Moim zdaniem była nie na miejscu. Odnioslam się tylko do tego co napisałeś. Nie jestem duchem świętym , aby wiedzieć co w zyciu robiłeś , bo o tym nie pisałeś.
Tak czy siak , skoro było tak jak piszesz, to jest to godne i prawe. To należy docenić.
Nigdy nie uważałam się i nie uważam, za specjalistę od czegokolwiek. To Ty tak twiedzisz, a od bycia pępkiem całego świata to jest mi bardzo daleko.

Rusz proszę głową, mogłabym siedzieć cicho jak mysz pod miotłą i spijać śmietankę z życia, otaczać się ludźmi wpływowymi itp. Ja tego jednak NIE CHCĘ, nie potrafiłabym przebywać z ludźmi , którzy sa bezwzględni, wyrachowani żądni tylko władzy i pieniędzy, kosztem innych ludzi. . Nic na to nie poradzę, że nie jestem obojętna na los innych ludzi i że nie znoszę żadnej formy nieuczciwości. Tak mnie wychowano , aby nie być egoistką i aby cenić wszystko co pochodzi z uczciwej pracy oraz od uczciwych oddanych sprawom mojej ojczyzny ludzi.

Każdy wybiera własną drogę w swoim życiu, ja ją już dawno wybrałam i jest mi z tym dobrze.
Ty też jak widać zrobiłeś wiele dobrego w swoim życiu.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 23:40:34
0 0
Przepraszam , jeśli uraziłam.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-25 09:19:10
0 1
grazynahayes 2018-04-24 23:40:34 Nie ma sprawy slyszałem pani pytanie o 447 w niedziele sprawa jest bardzo poważna Co do mojego stosunku do kobiet ja jestem jeszcze w tego pokolenia gdzie ustąpieniemiejsca w autobusie czy tramwaju kobiecie było obligatoryjne i nadal to robię czasami ze powodu mojej siwej głowy wynikają sytuacje komiczne, Przychodząc na randkę najpierw całowalo sie sympatję w rękę a spacerując ulicą z dziewczyną standardem było męszczyzna idzie od strony jezdni bo KUBOS / Profesor KUBACKI za te wykroczenia zadawał obszerny fragmęt Pana Tadeusza do wykucia na blachę
Odpowiedz
pawell
2018-04-28 13:28:40
0 3
Irytujące to kombatanctwo od 'siedmiu boleści' domagające się zasług , pochwał i względów partyjnych w postaci 'stanowiska chlebowego'. Wszyscy wskazują na ' walkę z komuną'...lecz żadna opcja nie walczyła o zachowanie miejsc pracy... bytu we własnym kraju nie administrowanym z Brukseli. Miejsca pracy i godnego życia?...raczej ich sprywatyzowanie na potrzeby własne niż służące społeczeństwu.
Mamy do czynienia z uzurpatorami do stanowienia prawa (korzystania z profitów bez ograniczeń)...może i wykształceni lecz nie znający podstawowych pojęć spajajacych i budujących poczucie wspólnoty, solidarności nie tej partyjnej czy klanowej (zastraszanej pozycją prawną)...zapożyczone 'za granicą' traktują jako rodzime wyrosłe z tej ziemi ..zroszonej krwią i potem jej mieszkanców.
Mówią, że chcą zachować tradycję...lecz drugą ręką niszczą jej kulturę...to co nadaje jej smak i powab. Poprzez proces ukrainizacji...mówią, że ubogacają nasza kulturę.
Może i wiedzą co to prawo...lecz nie znają co to sprawiedliwość.(nie mam na myśli żadnej partii).
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Gorąco w lokalnych strukturach PiS na spotkaniu z premier. Jadwigę Sikoń wyrzucą z PiS?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na [email protected]